Izdvojeno

Williamsov bivši sponzor Unilever (Rexona) prešao u McLaren

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

McLaren je uspio privući jednog od dugovječnijih Williamsovih sponzora – Unilever. Zak Brown tako se može pohvaliti novim priljevom novca uoči početka 2020. godine, dok s druge strane Williams gubi još jednog sponzora, nakon što je s Robertom Kubicom otišao i Poljski Orlen.

Unilever je u Williamsu promovirao svoj brend Rexona, a sad će s McLarenom surađivati na brojnim projektima, uključujući znanost materijala, tehnologije senzora i inženjersku akademiju.

“Ovo je vrlo uzbudljivo partnerstvo za Unilever i za McLaren. Zajedno ćemo raditi na trenutnim i budućim izazovima s nekim od najbistrijih umova na svijetu. Također, razvijat ćemo nove talente unutar naših firmi.”

– Dave Penrith, glavni inženjer Unilevera

Unilever je firma koja sadrži preko 400 brendova uključujući Dove, Knorr, Rexonu, Hellmann’s, Wall’s, Magnum i Axe.

Istovremeno, iz Williamsa su poručili da se na 2020. godinu produljuje njihova suradnja s kanadskim proizvođačem hrane Sofina Foods, čiji je osnivač Michael Latifi, otac Nicolasa Latifija. Također, kao sponzor im dolazi i talijanska Lavazza, inače dugoročni Latifijev partner.

Mišljenje autoraZa Williams se može reći da uoči 2020. imaju dobru i lošu vijest. Dobra vijest je da su na stabilnom putu, a loša vijest je da je taj put nizbrdo. Ne vidi se skori izlazak iz krize, sad su izgubili dva velika sponzora, a sponzorstva koja im dolaze usko su povezana za Latifija koji će također htjeti čim prije u neku stabilniju momčad. Tim putem će vjerojatno htjeti i Sofina Foods i Lavazza, što bi značilo potpuni kolaps jer su već sad na razini ekipe u koju uskoro više neće htjeti dolaziti niti plaćenici poput Latifija ili Strolla.

Komentiraj

3 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Kos Prikaži

    Svaka čast na prve dvije rečenice u “Mišljenju autora” lijepo sam se nasmijal. Šalu na stranu ali stvarno ovo šta se dešava u Williamsu je sramotno, da takva ekipa s takvom poviješću spala tako nisko to mi je nepojmljivo. Ok, nemože se stalno biti u vrhu ( tu mislim prvenstveno na momčadi van top 3 ekipa koje nemaju ni blizu buđete kao ove) ali ovo je van svake pameti da se po tom pitanju ništa ne poduzima. Moje je mišljenje je da kompletno vodstvo mora odstupiti ( iskreno čudim što to već nisu napravili bar iz moralnih razloga ako ništa drugo kad vide kaj su napravili od nekadašnjeg pojma za F1 ). Biti sporiji 2 do 3 sekunde po krugu od ostalih to bi mi bilo dovoljno da se zapitam šta ja radim ovdje u oktanskom cirkusu F1 idem ja u IndyCar s tim bolidom. Žalosno ali nada umirzadnja pa tako i ona da se Williams može vratiti di mu je mjesto, prvo u vrh a onda i u borbu za naslov, bar da dobre temelje postave za 2021.


    0

    3
  2. Naravno da je uoci sljedece sezone McLarenu puno lakse privuci sponzore nego sta je to bilo uoci prolsih sezona. Drago mi je za McLaren.
    Ali mi nije drago za Williams koji se polako ali sigurno raspada ( ukoliko nebude nekih “cuda” )



    1

    0
  3. Čim dalje tim gorje,svi odlaze,a sezona samo što nije počela….Možda bi ova vijest mogla biti zanimljiva https://www.formula1.com/en/latest/article.chadwick-to-up-simulator-work-at-williams.487iEtx6UsO3fJckXUcLBF.html


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni