Izdvojeno

Ricciardo očekuje puno promjena vozačkih mjesta za 2021.

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Daniel Ricciardo očekuje da će puno vozača promijeniti svoje ekipe za 2021. godinu. Međutim, njegova izjava nije bila niti par sati stara prije nego je Max Verstappen potvrdio da će ostati u Red Bullu do 2023.

Charles Leclerc je već osiguran u Ferrariju do kraja 2024., a sad se očekuju potezi Mercedesa i Ferrarija. Ricciardove opcije polako se zatvaraju, a on očekuje velike potrese:

“Nisam se obvezao na period duži od iduće sezone.”

“Mislim da je Esteban [Ocon] jedini vozač koji trenutno ima ugovor za 2021. godinu. Ne radi se o nikakvom problemu, jednostavno još nisam razgovarao ni s kim o tome. Još je rano.”

“Htio bih da iduća godina bude dobra i da ostanem. To je najlakši i najsretniji scenarij. To želim. Međutim, mislim da bi F1 za 2021. mogla dobro promiješati karte na vozačkom tržištu.”

– Daniel Ricciardo

Komentiraj

6 komentara

  1. puno krokača a mala bara ostala….moglo bi biti zanimljivo tko će izgubiti dobru stolicu….riči se već jednom syebao…i možda neće upasti na dobru ruku u novom mješanju…jer kad krivo krene teško je to popraviti…šteta



    5

    1
    • Da nažalost je tako. Jedina realna nada je da Renault živne, ili odlazak Vettela, pa da uskoči Ferrariju. U Merc ne vidim kombinaciju neku, McLaren nije neka opcija, imaju 2 mlada lava, a dugotročno ne moraju biti znatno ispred Renaulta, iako imaju trenutno bolju uzlaznu putanju.



      3

      0
  2. Ricci ce jos malo gledat prema McLarenu sve mi se cini :D



    1

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Mislim da je Ricciarda pomalo strah…… za njegovo F1 radno mjesto ( ne mislim na sadašnje radno mjesto ).
    Pa je morao nešto emitirati u javnost.

    Mladi ( i bogati ) naviru iz različitih trkaćih serija, sa svih strana….. borba je za opstanak, za dobro buduće radno mjesto u F1, za 2021. pa i dalje – kada se pogledaju svježi potpisi Leclerca i Verstappena.

    Uvijek se dosta toga “kuha” u F1 pozadini….. tako da treba na vrijeme reagirati…. i preživjeti u F1.

    Daleko od toga da je Ricciardo loš ili “potrošena roba”,…. ali i sami znate da u ova F1 vremena…. fali momčadi, a puno dobrih vozača.


    0

    0
  4. U Renaultu su pred neko vrijeme izjavili da žele promovirati za 2021 vozača iz svoje akademije, tako da mladi dolaze, a od starijih je jedino zasad siguran Hamilton, i to tako dugo dok isporučuje rezultat.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni