Izdvojeno

Verstappen: Na pravoj smo putanji da se borimo za naslov 2020.

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen vjeruje da on i Red Bull imaju sve potrebne temelje kako bi se iduće godine borili za naslov.

Verstappen je dosad u karijeri pobijedio u osam utrka, koliko je Lewis Hamilton ostvario prošle sezone samo od Australije do Mađarske. Međutim, Red Bull je pokazao napredak, kao i Honda, a cijela momčad očekuje da bi im 2020. mogla napokon biti godina u kojoj se bore za sam vrh kroz cijelu sezonu:

Verstappen je za britanski Autosport izjavio:

“Mislim da da. Mislim da idemo u pravom smjeru, nema sumnje.”

“Sad je samo pitanje koliko možemo gurati razvoj. Ja to uglavnom znam, ali se samo nadam da će biti dovoljno.”

“Nema nekih pravih promjena u pravilniku pa možemo graditi na onome što imamo. Ovo će biti druga godina suradnje s Hondom, što bi trebalo biti od pomoći.”

“Motor se drastično poboljšao. Mislim da znamo gdje se još moramo popraviti, a bolid je već puno bolji.”

Verstappenov ugovor ističe na kraju 2020. godine, a sudeći po izjavama iz Ferrarija – jedina destinacija koja Maxu preostaje bio bi Mercedes, i to u slučaju da se Lewis Hamilton umirovi ili prijeđe u drugu ekipu.

“Znamo da moramo biti na vrhu od samog početka ako se želimo boriti za naslov.”

“Što se tiče 2019. – ja sam bio konzistentan i mislim da smo kao ekipa odradili dobar posao. Većinu vremena smo ostvarivali najbolje moguće rezultate. Na početku sezone jednostavno nismo bili dovoljno dobri da se borimo za pobjede. No, svejedno smo pretjecali Ferrarije i kad smo bili sporiji, bilo da se radilo o boljoj strategiji ili takvim stvarima. Ako možemo zadržati taj trend – možemo imati dobru iduću sezonu.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Sad jos neka nesto ovakvo izjavi i Ferrari, da ostanemo dosljedni proslim sezonama. A onda Merc opet sve otpuse i osvoji duplu krunu.



    3

    0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Cini se da Toto Wolffa ceka jos jedna teska sezona u nizu ?



    12

    1
  3. Reklo bi se da Honda radi fenomenalno (zvuk mi je totalno cool…grotlanje u nižu), bolid uvijek top sa možda minimalnim spuštanjem zadnjeg kraja…pol stupnja…a Max je sazrio za biti prvakom. A što se tiče odlaska u drugu momčad?…više vrijedi Max red bullu nego kontejner dolara, jer je to poprilična lokomotiva kompletnom marketingu red bulla za sve ekstremne sportove koje sponzorira RB…dakle ništa od prelaska negdje drugdje



    11

    3
  4. Dok ne počne opet pregovarati o ugovoru onda će opet Jos: “sumnjamo da RB može biti u igri za naslov”


    0

    1
    • Pa nek ide onda…mislim da je uvakav uzlazni RB u stanju privući dostojnu zamjenu. Vettel jako sigurno bi mogao nazad, možda tad i Ric pod boljim uvjetima, mogao bi i Sainz nazad, ima tu zamjena koliko hoćeš, a tu je i Ocon i mladi lavovi


      0

      5
  5. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Želim vam od srca. Zanimljiva sezona je uvijek prioritet.



    2

    0
  6. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Go max



    5

    2
  7. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Pretjecali ste Ferrarije…možda je trebalo preteći merca



    1

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni