Izdvojeno

Williams: Bilo je potrebno da dotaknemo dno, ali se to ne smije ponoviti

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Claire Williams kaže da je njezina ekipa trebala dotaknuti dno kako bi pronašli izlazak iz crne serije, ali inzistira kako se takva forma “ne smije ponoviti”.

Williamsu je ovo bila najgora sezona u povijesti Formule 1 – zabilježili su samo jedan bod u 21 utrci. Za to je zaslužan Robert Kubica na VN Njemačke, a vrijedi spomenuti da je bod dodijeljen nakon što su diskvalificirane obje Alfe Romeo.

Podsjetimo, Williams je na početku hibridne ere surađivao s Mercedesom i bili su trećeplasirana ekipa u konstruktorskom poretku – iza Mercedesa i Red Bulla. Međutim, kako su godine prolazile tako su drugi proizvođača hvatali priključak i Williams je počeo padati. 2016. i 2017. godine su bili na petom mjestu, a 2018. i 2019. na posljednjem.

“Ponekad morate dotaknuti dno da biste shvatili u čemu je problem jer u protivnom jednostavno… Ponekad vam trebaju takve situacije. Međutim, ne smije se ponoviti.”

“Zapravo morate shvatiti što se događa u vašem sustavu da biste imali konkretan plan za uspjeh u budućnosti.”

Williams je kasnio na predsezonskim testiranjima 2019., a Williams kaže da su sve istražili kako bi shvatili što se točno dogodilo.

“Možete privremeno izbjeći problem, ali će se isti problemi pojaviti opet ako ih propisno ne uklonite. Nakon testiranja smo odradili temeljitu istragu svih procesa. To je bilo nevjerojatno korisno jer je otkrilo sve naše slabosti i omogućilo nam da ih uklonimo.”

“Rekla bih da je ekipa reagirala jako dobro jer ljudima ponekad može biti teško biti iskren u takvim situacijama. Međutim, mi smo poticali ljude da budu iskreni.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Možda vi možete i gore, npr. dno dna?



    7

    0
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Nazalost ne vidim tim koji bi mogao biti ispod njih u 2020. Od Alfe ocekujem bolju sezonu, a Haas ce tradicionalno imati Ferrari iza svojih leda. Williamsov problem nije financijske prirode, no polako ce se otkriti i to. Ni u jednom podrucju nisu trenutno dobri. Od treceg najtrofejnijeg tima u povijesti dosli su na dno kakvog rijetko tko dotakne. Uz sve te probleme postali su i tim za razvijanje Mercedesovih mladih vozaca.



    6

    0
  3. Vidjeti ćemo kakav bolid će sklepati,mislim da od lanjskog ne može biti sporiji. Zanimaju me dometi Russela i Latifia,jasno ako bolid bude kako treba.


    0

    0
  4. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Stvarno je tužno vidjeti ovakvog giganta na dnu. Nadam se da će ove godine se barem malo približiti ostatku grida, ali nažalost, ipak je to samo pusti san. Ipak 2021. donosi dosta toga novog, možda i Williams u povratku na vrh…


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni