Izdvojeno

Hamilton: Osjetio sam pritisak Bottasa 2.0

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton priznaje da se na početku prošle sezone teško nosio s pritiskom timskog kolege koji je pokazao zavidnu formu. Bottas je u prve četiri utrke ostvario dva pole positiona i dvije pobjede, jednako kao i Hamilton. Međutim, za njega je sve pošlo po zlu kad je od Španjolske do Francuske Hamilton nanizao četiri pobjede, dok Bottas u Kanadi nije uspio biti čak niti na pobjedničkom postolju.

“U Melbourneu sam imao dobre kvalifikacije, ali sam izgubio u utrci. Oštetio sam bolid i pao sam daleko iza. Prvih par utrka inače znaju biti nešto manje dobre za mene. Nisu loše, bolje su od prosjeka, ali tu je bio pritisak izvana i pritisak ‘Valtterija 2.0’ pa sam pomislio – trenutno smo 2:2, svakom po dvije pobjede…”

“Ostao sam čvrst u glavi i nisam dozvolio vanjskim faktorima da utječu na mene. Ali, ljudi smo i teško je to ne primijetiti.”

“Trebao sam konzistentnost iz vikenda u vikend. To je ludo jer dođete u kolovoz i pomislite – Isuse, već sam sakupio osam pobjeda. Kao ekipa smo imali vjerojatno 14 pobjeda, ali na neki način zaboravite te stvari i gledate unaprijed jer sat uvijek nastavlja kucati.”

Što se tiče najboljih trenutaka i “wow krugova”, Hamilton izdvaja:

“Mislim da su neka moja druga mjesta bila takva, kad sam razdvajao Ferrarije. Tu sam imao osjećaj da sam odradio sjajne krugove. Možda vam se to nije činilo jer bih znao biti pola sekunde daleko od pole positiona, ali za mene osobno je bio sjajan osjećaj.”

Komentiraj

4 komentara

  1. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    I to pune 3 utrke.



    9

    0
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Bazinga



    5

    1
  3. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Uopće ti ne vjerujem ni najmanje. Jedini koji bi ti mogao skinuti smiješak sa lica je Alonso, Verstapen i mozda Leclerc.



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni