Izdvojeno

Norris namjerava biti ozbiljniji u novoj godini

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lando Norris izjavio je kako u svojoj drugoj sezoni u F1 planira biti nešto ozbiljniji nego u prvoj.

Norris je prošle sezone debitirao za McLaren i vrlo brzo stekao status jednog od najpopularnijih vozača Formule 1, ponajprije zbog aktivnosti na društvenim mrežama i konstantne zezancije.

“Bilo je dobro i mogao sam se zabavljati u svojoj prvoj sezoni, nisam samo stigao i bio okružen s previše ozbiljnih stvari i ljudi. Mislim da mi je to pomoglo u sposobnosti za rad na više stvari i tome da se poboljšam kao vozač.“

Ipak, sam priznaje da je u nekim situacijama bio previše neozbiljan:

“U nekim situacijama mislim da sam bio gotovo previše opušten i da sam se previše zabavljao. Kad su stvari postale ozbiljnije, nisam se fokusirao koliko bih trebao niti radio na mnogim područjima kao što bih trebao, mislim da sam pomalo počeo uzimati sve zdravo za gotovo.“

“Možda sam ponekad pretjerivao sa šaljivošću i nisam se fokusirao koliko bih trebao.“

Jasno, ne namjerava u potpunosti odustati od zabave u paddocku:

“Postoji kompromis, i dalje se ponekad želim zabavljati, nositi svoj džemper umjesto McLarenove uniforme i slično.“

[vozac broj=”4″ ime=”Lando Norris” momcad=”McLaren” sezona=”2019″]

Norris je najviše zabave pružio u suradnji s timskim kolegom Carlosom Sainzom, a često se zabavljao i s jednim od starijih šoumena u svijetu F1, Danielom Ricciardom. Novinari Motorsporta pitali su ga je li upravo Australac pokazao da F1 vozači ne moraju skrivati svoju zabavnu stranu:

“Da, ali on je u svojoj tko zna kojoj sezoni u F1, a u njegovim prvim godinama u F1 ne vjerujem da je bio šaljiv i zabavan u vezi svega kao što je sad. Ne zato što nije bio zabavan, već zato što je imao ozbiljniji pristup i morao je dokazati što može, da bi zatim mogao biti više svoj.“

“Moram se pobrinuti da ne dopustim ljudima da koriste ono što radim i što jesam kao izliku – ‘prva mu je godina i nema preozbiljan pristup’. S vremenom ću možda postati opušten poput njega, ali svejedno mislim da ponekad moram izgledati ozbiljnije izvana nego što bih želio biti, samo kako ljudi ne bi koristili neistine kao izlike.“

– Lando Norris

Komentiraj

6 komentara

  1. Vjerojatno je to dobar pristup, ali nadam se da nas neće zakinuti baš za svu zafrkanciju koju smo vidjeli ove sezone.



    9

    1
  2. Joooj, Lando, on neozbiljan, pffff ma kakvi, baš ne liči na njega:)



    6

    0
  3. Robert Kubica
    Mr0410 Donator Prikaži

    Pogodili ste s slikom. Bas sam se nasmijao. Svaka vam cast :D :D :D



    10

    0
  4. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Ma noo. Pa upravo ga zato i volim jer je guffy god guy treba takvih likova u sportu i po tome se ističe od drugih vozaca



    7

    1
  5. Ma nema potrebe bit preozbiljan. I dalje treba biti kakav je , samo vise ozbiljnosti sta se tice posla ( iako neznam kakav je u vezi posla bio prose sezone ). A ovo van staze , pred kamerom itd. To apsolutno netreba mjenjati , nema razloga da mjenja



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni