Mattia Binotto kaže da F1 ekipe ne bi bile oduševljene vidjeti nekog bivšeg šefa ekipa da preuzima čelno mjesto u vođenju sporta, misleći pritom očigledno na Tota Wolffa koji se već neko vrijeme spominje kao kandidat za nasljeđivanje Chasea Careya. S njim se složio Louis Camilleri:
“Mislim da bi to bio čist sukob interesa da netko tko je u posljednjih par godina bio važan član neke ekipe preuzme odgovornost za Formulu 1,” izjavio je Louis Camilleri, Ferrarijev direktor.
“Osobno, mislim da to ne bi bila dobra stvar.”
Carey je naslijedio Bernieja Ecclestonea, a pod njegovim vodstvom F1 je vratila VN Nizozemske i dodala novu utrku u Vijetnamu. Camilleri kaže da je Carey odradio prilično dobar posao:
“On dolazi iz svijeta zabave. Nema pozadinu u F1. Mislim da vam treba direktor koji ima iskustva u svijetu zabave.”
“Očigledno, predsjednik Libertyja [Greg Maffei] će odlučiti tko će doći nakon Chasea, ali mislim da F1 paddock ne bi bio presretan da to bude Mattia [Binotto], to je jednostavno tako logično.”
Ferrari i dalje ima pravo na veto ako vjeruje da određena odluka nije u skladu s interesima prvenstva.
“Veto je naš posljednji alat. Ako dođe do toga mislim da bismo jasno objasnili svoju poziciju ekipi iz Libertyja, posebno Gregu, a mislim da bi to bila konstruktivna rasprava.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Halo Todt .
11
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
1. Todt nikada nije imao vlasničkog udjela u Ferrariju
2. Todt je postao predsjednik FIA-e 2 godine nakon što je odstupio sa mjesta šefa Ferrari F1 ekipe
3. FIA i Liberty nisu isto jer je Liberty “zadužen” isključivo za F1
4. Prdesjednik FIA-e se bira na “izborima” od strane svih zemalja članica FIA-e (mogao je biti izabran i Vatanen), a o CEO Formula One Gruop odlučuje gore pomenuti Greg Maffei
Slično je i sa Brownom, bio je u Ferrariju, potom vlasnik vlastite ekipe, potom jednu godinu je imao udio mercedesovoj ekipi, potom se riješio i toga, te je postao član Formula One Groupe 3 godine nakon zadnjeg angažmana u F1.
Opet, ako bi se iz ovog ili onog razloga Benz povukao iz F1 kao ekipa, ili ako bi Benz ostao u F1, a Vuk prodao svoj vlasnički udio, ali “nikome bliskom ili ko bi mogao biti pod njegovim uticajem”, nemam ništa protiv. Mađutim, postavljanje njega za Chaseovog nasljednika, uz ostanak Benz F1 ekipe u sportu i njegov vlasnički udio (ili nekoga “njemu bliskog”) je apsolutno neprihvatljivo, a mislim da je svakome na svijetu jasno da je to sukob interesa 1/1.
30
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svaka cast sto ti se da.. Ja sam kreno tipkat onaj prvi dio tvog posta ali sam odusto jer se jos nije nasa onaj koji je kolegi nesto uspjesno objasnio..
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa mislim da se podrazumijeva da bi se riješio udjela u MB-u i prekinuo sve veze s njima. Sigurno ne bi imao postotak u ekipi i vodio sport koji vam je vrag, pa to su Ameri ne prolazi to kod njih.
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.roadandtrack.com/motorsports/a29757307/penske-buying-indy-indycar-racing-news/
Friški primjer da ti ta konstatacija nije tocna
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Prvenstvo to sam ja”
Bas me zanima koliko brige zadaje Toto na mjestu Careya momcadi Williamsa, Haasa, Racing Pointa, Torro Rossa, Saubera pa i onih malo boljih poput McLarena i Renaulta… ili oni nisu tu da bi osvojili prvenstvo? Ili je brizni Ferrari tu da zastiti interese svih? Ne znam cemu ta konstatacija…
5
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Milan Bandic da ce bit sef F1…ili Zdravko Mamic?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a preko bare penske kupi cijeli indy (što je puno više od statusa ceo f1 grupe) i svi sretni.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ako samo to zanemarimo :) Andretti
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije puno više. To nije prvenstvo pod kapom svjetske organizacije. FIA si takve stvari ne može dopustiti.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jedno 76x više.
jedan od razloga si upravo naveo – indycar nije pod kapom fia-e.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I onda mogu stogod jedan gazda odredi, bez posto anja ikakvih kodeksa i pravila. Uključujući i doping
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda se ne bi trebao buniti oko Ferrarijevog veta. Zamisli da oni imaju ambicija kupiti F1? Nastala bi panika svjetskih razmjera
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hm, dobar argument.
što da ti kažem, u raznim indy verzijama kroz povijest je drugačije. nije neobično da vlasnici momčadi budu i vlasnici natjecanja.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Amerika je drukčija civilizacija.
1
0