Izdvojeno

Alfa potpisala ugovor s ORLEN-om, Kubica potvrđen kao rezervni vozač

Piše: Luka Kolak

Prije 4 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Danas je stigla vijest iz momčadi kako je potpisan ugovor o suradnji s poljskom tvrtkom ORLEN, čije oznake smo mogli vidjeti ove godine na bolidima Williamsa.

Osim toga, naziv tvrtke će se nalaziti u sklopu imena momčadi, te će tako službeni naziv momčadi biti Alfa Romeo Racing ORLEN. Kao što to obično biva, sljedeći bolid momčadi ćemo vrlo vjerojatno gledati u drugačijim bojama, isto kao što je bilo kada je 2018. Alfa Romeo ušla u suradnju s momčadi Saubera.

Ali, najveća vijest ovog novog partnerstva je ostanak Roberta Kubice u Formuli 1. Kubica dolazi u momčad kao rezervni vozač, te to možemo smatrati kao njegov povratak u ekipu u kojoj je imao svoj debi te ostvario svoju prvu pobjedu u F1.

“Partnerstvo između Alfe i ORLEN-a pokazuje namjere koje imaju obje strane. To pokazuje ambiciju zajedničkog projekta te našu želju da se borimo za vrh u F1.”

“Čast nam je zaželjeti dobrodošlicu Robertu te jedva čekamo krenuti raditi s njim. On je vozač za kojeg ne treba dodatno predstavljanje – jedan od najboljih svoje generacije koji je pokazao što znači ljudska upornost da se vratite utrkivanju nakon strašne nesreće.

“Veselimo se zajedničkom stvaranju uspjeha u narednim godinama.”

Frederic Vasseur, šef momčadi Alfa Romeo Racing i CEO Sauber Motosporta

Par riječi je rekao i Robert Kubica.

“Zaista sam sretan što započinjem novo poglavlje svoje karijere. Ova momčad ima posebno mjesto u mom srcu te mi je drago vidjeti poznata lica koja su još ovdje u godinama kada sam bio u Hinwillu.”

“Vrijeme i okolnosti su drugačije, ali sam i dalje uvjeren kako ću pronaći istu odlučnost i glad da uspijem.”

“Veselim se što ću pomoći momčadi da napravi još jedan korak unaprijed.”

Robert Kubica

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

16 komentara

  1. samo da donesu neku ozbiljnu lovu



    5

    0
  2. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Bravo Alfa..
    Bravo Kubica!



    7

    0
  3. Meni se ne sviđa udaljavanje od Shella. Nekako slabi suradnja s Ferrarijem. A i ne vidim kako Poljaci mogu n napraviti gorivo F1 kvalitete



    3

    3
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      dok se momčad zove alfa romeo mislim da nema brige :)



      3

      0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Poprilično sam siguran da je ovo samo branding deal tj. da Orlen neće raditi gorivo već će biti tu samo kao naljepnica.

      Shell će i dalje raditi gorivo.



      11

      1
    • Shell je potpisao ugovor s Alfom za 2019. kao sponzorstvo, odnosno platili su 3 znakica Shella na bolidu Alfe. A valjda je Ferrari taj koji odlucuje koje ce se mazivo koristit u bolidu.
      Tako da 2020. Shell oznake nece biti nego ce biti Orlenova oznaka.

      Mercedesovi ekipe koriste Petronas ulje, ali ni jednoj od ekipa Petronas nije sponzor na bolidu osim Merca.
      Tako da ne berite brigu. Školjka je i dalje tu.



      2

      0
  4. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Dobra rezerva, kad Đovinaci ode u penziju da ima ko da vozi sa Kimijem ?



    17

    0
  5. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Lp. Zar nije malo jadno to da ovdje na portalu koji svakodnevno posjećujem nema čestitke za Božić niti za novu godinu? Ne morate biti vjernici sto se Božića tiče ali mnogi to smatraju tradicijom. Mi posjetitelji bismo mogli ispod vaše čestitke jedni drugima uputiti lijepe želje. Čak i smeće portali tipa 24 sata čestitaju a vi ne. Čudno. Hvala i LP



    9

    10
  6. kubica je “reklamno lice” orlena pa je nekako i logično da ako orlen potpiše ugovor o suradnji/novčićima sa AR da u tom “paketu” dođe i kubica . a koliko će im on pomoć … williamsu 2018. ka “rezerva”/razvojni vozač i nije baš nešto pomoga ( a to će bit i u AR ) . kako je proša lani ka vozač ne treba ni spominjat , vidili smo . istina , williams je bija katastrofa no činjenica da ga je u ISTOM bolidu “nadigra” početnik možda nam može nešto “kazati” o mogućnostima poljaka . ovde ne igra ni neko njegovo iskustvo jer kubica je 7 godina bija van F 1 . bolidi su se poprilično izmjenili od 2010. tj od doba kad je on bija aktivan vozač . ipak , svaka čast pšoljaku na upornosti , da se nije desilo šta se desilo uz ovakvu upornost i talent koji je pokaziva možda je uz malo sriće tj konkurentan bolid moga osvojit i titulu …..



    2

    1
  7. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Hm,….. zanimljivo da ga Haas nije uspio pridobiti.
    Bilo je spomena i riječi ( šuškanja ) i o Racing Pointu.
    Naravno da PKN Orlen ima tu svoje interese…..

    Opet bi se vratio na Haas, jer su bili dosta slatkorječivi o traženim uslugama ovog odličnog Poljaka. Ne vjerujem da je Haas bio toliko zagrijan za PKS Orlen kao Alfa Romeo ( Sauber ). Tj. Sauber mi se čini potrebitiji za lovom,…..

    Sve u svemu radostan početak F1 godine – kako god bilo, ovo je pozitivna vijest.



    1

    0
  8. Drago mi je za Kubicu,puno sreče Robi!!!



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni