Mercedesov glavni inženjer za razvoj pogonske jedinice Andy Cowell je impresioniran Hondinim razvojem kroz sezonu, te kaže da je japanski proizvođač “daleko ispred” Ferrarija u tom aspektu.
Ferrarijeva snaga na pravcima ove sezone nije bila dovoljna da skinu Mercedes s trona, a Honda je Red Bullu pružila dovoljno kompetitivnu pogonsku jedinicu da se već u prvoj zajedničkoj sezoni u nekoliko utrka bore za najviše pozicije.
“Honda se najviše poboljšala ove sezone. Daleko su ispred Ferrarija po pitanju brzine razvoja.”
“Red Bull može napraviti pobjednički bolid, Max Verstappen je izvrstan, a Honda… Njihova odlučnost i predanost radu je ogromna.”
“To se vidi na stazi. Možete vidjeti da donose prave odluke. Bit će to uzbudljivo.”
Cowell vjeruje da je trenutačna formula za pogonske jedinice ispravna i da će biti prava stvar i za 2021. godinu kad na snagu stupa novi tehnički pravilnik. Također, za 2026. godinu očekuje nove velike promjene.
“Kao inženjer uvijek želite kreativnost, nove izazove. U tom pogledu sam htio da imamo neke promjene, da. Međutim, mislim da se trenutno Formula 1 kreće u pravom smjeru. Mislim da su ove pogonske jedinice koje su uvedene 2014. apsolutno ispravne za F1.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes je krivia Ferrari da je motor prejak da bi bia legelan 0a su dosli do zakljucka honda ima bolji razvoj od ferrarievog? Sto znaci ferrari mora napravit bar 2000 konja ?
Ovi iz mercedesa prije nego su ovo izjavili vjerovatno pokusali pobjedit badel
27
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo ovo podbadanje Ferrarija ili ne, svakako je izjava glupa i neutemeljena. Ferrari je svojom pogonskom jedinicom otpuhao Mercedes u svakom pogledu osim pouzdanosti, a o Hondi i Renaultu da i ne pricamo. Kolicinu dijelova koju su Hondini i Renaultovi motori morali zrtvovati kako bi bili kompetentni na vecini staza sve govori. U Australiji smo gledali videe gdje svi bolidi pogonjeni Ferrarijem gube snagu na ravnici, a u Bahreinu i do kraja sezone smo gledali totalno drukciju pricu gdje Ferrarijev motor pokazuje najvecu snagu. Hondin napredak od 2017. preko 2018. sve do prosle sezone je impresivan, ali i dalje daleko od onoga sto je potrebno za osvajanje naslova. Ako bi njihova PU za 2020. imala malo vise snage i malo vise pouzdanosti vjerujem da bi onda Red Bullov bolid odlicno upao u kombinaciju. U svakom slucaju, Mercedes je i dalje najkompletniji, a Ferrari najsnazniji.
22
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije rekao da je hondin motor bolji od ferrarijevog , već da ga brže unaprijeđuju. Pa to i je istina. Honda je napravila najveći pomak.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda je i imala najviše prostora za napredak.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da u pravu si, ali to je drugi par cipela, u principu Cowell nije rekao nista pogresno.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno je bilo jako teško napraviti veliki napredak od one pregrijane, curljive kante koja proždire gorivo.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napravila je onda jos veci pomak od Mercedesa takoder koji kaska za tim Ferrarijevim motorom.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, moguce, ali Mercedes nije izazivac vec Ferrari, Honda i Renault
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso king… “Ferrari je svojom pogonskom jedinicom otpuhao Mercedes u svakom pogledu osim pouzdanosti..” kad bi npr gledali zadnje 3 sezone = 62 TRKE SV je ima 2 odustajanja zbog teh problema . 2017. odustajanje u japanu ( 4. krug ) zbog svićice i lani u rusiji zbog elektronike . CL u 2019. je ima 3 odustajanja ali nijedno zbog teh problema . VB je u 62 trke ima 2 odustajanja zbog teh problema …. 2017. španjolska zbog PU i brazil 2019 . zbog istog problema ( PU ) . LH u 3 sezone ima samo jedno odustajanje zbog teh problema … 2018. u austriji zbog pritiska goriva . sve ovo se odnosi na trke , a po teh problemima ispada da je merc čak i nepouzdaniji ( mada je ovo smišno napisat ) jer ispada da su kroz 62 / 3 zadnje sezone vozači ferraria imali 2 , a mercedesa 3 odustajanja zbog teh problema /pouzdanosti . Ok , neka je 3 Vs 3 jer CL je ima problem gubitka snage u mislim bahreinu di je umisto pobjede završija 3. ispada da je pouzdanost sasvim OK (bar kod top ekipa ) , a ako bi pažljivije gledali , a ne slušali izjave iz merca o ferrarievoj brzini ( njihova tipična pila naopako ) ni “otpuhivanje” nije bilo baš neko , više “povjetarac” ;)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam gledao pred kraj sezone, ali oko sredine sezone korisnici Ferrarijevih PU su bili iskoristili vecinu dozvoljenih komponenata dok su bolidi pogonjeni Mercedesom bili jos uvijek na prvoj komponenti tako da sam se oslonio na takvo neko gledanje, a sto se tice ovih odustajanja to i nije neka razlika. I Mercedes i Ferrari su daleko pouzdaniji od Honde i Renaulta i rijetko kada imaju kazne tijekom sezone. Ferrari je za 2019. promijenio pristup, odnosno napravili su raketu od bolida na ravnicama, a zrtvovali brzinu u zavojima. Nazalost po njih ovo vise nije 2014. – 2015. da bi im to donijelo veliku prednost jer su se svi priblizili jedno drugima. Kada jos u to uklopimo cinjenicu da Vettelu ne odgovara takav tip bolida te da je Charlesu ovo tek druga sezona u F1 onda dobijemo 2019. sezonu Ferrarija. Jos od 2016. ovo im je bila najslabija sezona, no unatoc tomu prilicno su bez problema osigurali drugo mjesto u konstruktorskom prventstvu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde barem mozda prebace fokus na Hondu sa senzorima za narednu sezonu…
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve nebuloze, a Boga mi i licemjerje (“Mislim da su ove pogonske jedinice koje su uvedene 2014. apsolutno ispravne za F1.”), da to nisu istine. :facepalm: :rofl:
11
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi su bili na pijanki nekoliko dana…
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gasly vs hamilton, brazil od uspona do cilja…je sve reklo najboljim kadarom ikad za komparaciju snage…. 15 sekundi se natpis honda udaljavao za 1km/h od mečke
9
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Previse faktora je u igri da je komparacija snage..
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
baterije su im bile prazne, benga na skoro nuli….ono je bila jedina realna komparacija snage na cesti
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom na vremenski period SC-A na toj utrci benzin nikako nije presudan jer se pod SC uštedi velik količina goriva.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
gidra
vrlo malo, možda 3-5 kg…a kako su svi štedjeli otprilike isto uz istu količinu goriva, taj faktor smatram nebitnim
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da Hamilton je imao drs koji mu nije pomogo da bude brzi bitni su to faktori a i Hamilton je imao svjezije gume isto bitan faktor koji dovodi do zakljucka Honda Power
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne govori to ništa apsolutno, Mercedes ima najviše downforca od svih bolida na gridu i sasvim je logično da neko iz midfielda ide brže na pravcu jer sa manje downforca stvara manji otpor zraka. Niko ne spori da je Honda digla nivo ove sezone, ali to mi je bez veze usporedba.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na VN Abu Dhabija, Bottas i Vettel na onoj velikoj ravnici 7 krugova nisu mogli napasti Hulkenberga, sve dok nisu omogućili DRS, jeli to znači da je Renault ispred Mercedesa i Ferrarija?
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=WsbjI6H-jP4
nije 15 nego 12 s
https://formulaspy.com/f1/gasly-used-every-single-horsepower-in-hamilton-drag-race-66313
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On i ovi iz Mercedesa se još ne trizne od božićne zabave i aftera, a Nova Godina je već za 3 dana. Ovoliku količinu gluposti možeš izjavit tek nakon poprilične količine badela i pelina u krvi…
7
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…da rezimiramo, dakle 2014 nije bilo honde…2014,2015,2016,2017 (nakon koje je drastično ograničena potrošnja ulja u svrhu ‘slučajnog’ izgaranja radi povećanja snage)je mercedes bio No1. -nominalno i praktično….2018 je bio al pari ferrari-u, ove godine su navodno zaostajali mada gledajući monzu ponovno ja to nebi rekao…al ajde, nek jesu malo…znači ferrari-u je trebalo 5g da dostigne merc….honda je 2015-te došla u vrlo lošem stanju motorno i trebalo im je 5g da dosegnu neku pristojnu razinu koju smo ove godine konačno vidjeli …nauštrb ’tisućama’ utrošenih komponenti i metoda pokušaja i promašaja sad mogu biti optimistični za 2020-tu…vidimo da je honda strašno brže razvila motor od ferrari-a i trebalo im je 5g, isto kao i ferrari-u…zaključak ukratko da je ovo jedan vrlo besmisleni medijski spin…kao da su razlike 200-300kW pa eto slijedeće godine će honda imati duplo od ostalih…vidimo da kad su ostali dosegli mercedes po snazi mercedes je dosegao pirelli a ostali nisu…nadam se da ni ostalima neće trebati 5g da shvate gume…
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel vama (navijačima Ferrarija) smeta kad vam protivnici govore da ste najbolji ili kad govore da niste? Imam osjeća šta god da ljudi kažu vi će te to izvrnuti naopako.
Da se razumijemo, ovo su predsezonske priče.
Niko nema pojma, šta će konkurencija donijeti u Februaru 2020.
Cowell je govorio o napredku Honde. Nikako ne može predvidjeti kad će taj napredak prestati da “raste” kao do sada.
Međutim dosta znakova “pored puta” (bar ih ja tako čitam) govori da će se Mercedes i RedBull boriti za naslov prvaka slijedeće sezone.
Potvrdu ili demant ove moje prognoze ćemo dobiti tek tamo nekad oko VN Španije.
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da stvarno komentari od njih(navijaca Ferraria) su totalno neobjektivni osim kad je tekst u korist njihovog tima
Recimo kad su Vettela kaznili u Kanadi su bili u pravu a ovdje traze teorije kak da opravdaju tim za koji navijaju ajmo malo objektivnosti nije da vas neko placa iz Ferraria da pisete gluposti u slavu Ferraria
Covjek je samo reko da je Honda zadnju sezonu najvise napredovala sto se vidi iz aviona i svaka im cast na tome jer cemo i mi gledali zanimljivije utrke sa trobojom timova
12
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tko je bolji u bullshit izjavama ? Mercedesovi ili Red Bullovi predstavnici ?
9
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Žestoka je to konkurencija.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto najbolje pili naopako.
Marko i horner su prvaci slobodnog stila.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa s obzirom na prikazano sve u ovoj hibridnoj eri ova izjava nema smisla. Ferrari je od ekipe koja je kaskala usvim segmentima dosla do najboljeg motora na gridu. Ferrarijevi stratezi i razvoj bolida jesu pomalo slampavi no opet kad pogledas druge velike ekipe kao williams mclaren opetsu daleko bolji. Pa cak ni Red Bull svih ovih godina nije nista bolji od Ferrarija. Ove godine je Ferrari fulao koncept bolida , no prijasnj8h godina je bolid bio u rangu Mercedesa i Red Bulla a motor je bio ta karika koja je falila. Je Ferrari kiksao no Ferrari kad kiksa zavrsi sezonu drugi a ostali? Kakvima je hibridna era ostalim ekipama izuzev Mercedesa?
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajme koliko bulšita. Dođe čovjeku da uopće ne prati dešavanja izvan utrke, a i utrke su sve manje uzbudljive…
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Ante napisao članak onoliko jasno koliko je preveo izjave, svima bi sve bilo jasno.
Nije rekao da je Honda bolji motor od Ferrarija nego da je kroz sezonu imala brži razvoj (development rate).
4
2