F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes: Hondin razvoj motora je daleko ispred Ferrarijevog

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov glavni inženjer za razvoj pogonske jedinice Andy Cowell je impresioniran Hondinim razvojem kroz sezonu, te kaže da je japanski proizvođač “daleko ispred” Ferrarija u tom aspektu.

Ferrarijeva snaga na pravcima ove sezone nije bila dovoljna da skinu Mercedes s trona, a Honda je Red Bullu pružila dovoljno kompetitivnu pogonsku jedinicu da se već u prvoj zajedničkoj sezoni u nekoliko utrka bore za najviše pozicije.

“Honda se najviše poboljšala ove sezone. Daleko su ispred Ferrarija po pitanju brzine razvoja.”

“Red Bull može napraviti pobjednički bolid, Max Verstappen je izvrstan, a Honda… Njihova odlučnost i predanost radu je ogromna.”

“To se vidi na stazi. Možete vidjeti da donose prave odluke. Bit će to uzbudljivo.”

Cowell vjeruje da je trenutačna formula za pogonske jedinice ispravna i da će biti prava stvar i za 2021. godinu kad na snagu stupa novi tehnički pravilnik. Također, za 2026. godinu očekuje nove velike promjene.

“Kao inženjer uvijek želite kreativnost, nove izazove. U tom pogledu sam htio da imamo neke promjene, da. Međutim, mislim da se trenutno Formula 1 kreće u pravom smjeru. Mislim da su ove pogonske jedinice koje su uvedene 2014. apsolutno ispravne za F1.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Kico.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3001 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

32 komentara

  1. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Mercedes je krivia Ferrari da je motor prejak da bi bia legelan 0a su dosli do zakljucka honda ima bolji razvoj od ferrarievog? Sto znaci ferrari mora napravit bar 2000 konja 🤣
    Ovi iz mercedesa prije nego su ovo izjavili vjerovatno pokusali pobjedit badel



    27

    3
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Bilo ovo podbadanje Ferrarija ili ne, svakako je izjava glupa i neutemeljena. Ferrari je svojom pogonskom jedinicom otpuhao Mercedes u svakom pogledu osim pouzdanosti, a o Hondi i Renaultu da i ne pricamo. Kolicinu dijelova koju su Hondini i Renaultovi motori morali zrtvovati kako bi bili kompetentni na vecini staza sve govori. U Australiji smo gledali videe gdje svi bolidi pogonjeni Ferrarijem gube snagu na ravnici, a u Bahreinu i do kraja sezone smo gledali totalno drukciju pricu gdje Ferrarijev motor pokazuje najvecu snagu. Hondin napredak od 2017. preko 2018. sve do prosle sezone je impresivan, ali i dalje daleko od onoga sto je potrebno za osvajanje naslova. Ako bi njihova PU za 2020. imala malo vise snage i malo vise pouzdanosti vjerujem da bi onda Red Bullov bolid odlicno upao u kombinaciju. U svakom slucaju, Mercedes je i dalje najkompletniji, a Ferrari najsnazniji.



    22

    2
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Nije rekao da je hondin motor bolji od ferrarijevog , već da ga brže unaprijeđuju. Pa to i je istina. Honda je napravila najveći pomak.



      6

      2
    • Alonso king… “Ferrari je svojom pogonskom jedinicom otpuhao Mercedes u svakom pogledu osim pouzdanosti..” kad bi npr gledali zadnje 3 sezone = 62 TRKE SV je ima 2 odustajanja zbog teh problema . 2017. odustajanje u japanu ( 4. krug ) zbog svićice i lani u rusiji zbog elektronike . CL u 2019. je ima 3 odustajanja ali nijedno zbog teh problema . VB je u 62 trke ima 2 odustajanja zbog teh problema …. 2017. španjolska zbog PU i brazil 2019 . zbog istog problema ( PU ) . LH u 3 sezone ima samo jedno odustajanje zbog teh problema … 2018. u austriji zbog pritiska goriva . sve ovo se odnosi na trke , a po teh problemima ispada da je merc čak i nepouzdaniji ( mada je ovo smišno napisat ) jer ispada da su kroz 62 / 3 zadnje sezone vozači ferraria imali 2 , a mercedesa 3 odustajanja zbog teh problema /pouzdanosti . Ok , neka je 3 Vs 3 jer CL je ima problem gubitka snage u mislim bahreinu di je umisto pobjede završija 3. ispada da je pouzdanost sasvim OK (bar kod top ekipa ) , a ako bi pažljivije gledali , a ne slušali izjave iz merca o ferrarievoj brzini ( njihova tipična pila naopako ) ni “otpuhivanje” nije bilo baš neko , više “povjetarac” ;)



      1

      0
      • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

        Nisam gledao pred kraj sezone, ali oko sredine sezone korisnici Ferrarijevih PU su bili iskoristili vecinu dozvoljenih komponenata dok su bolidi pogonjeni Mercedesom bili jos uvijek na prvoj komponenti tako da sam se oslonio na takvo neko gledanje, a sto se tice ovih odustajanja to i nije neka razlika. I Mercedes i Ferrari su daleko pouzdaniji od Honde i Renaulta i rijetko kada imaju kazne tijekom sezone. Ferrari je za 2019. promijenio pristup, odnosno napravili su raketu od bolida na ravnicama, a zrtvovali brzinu u zavojima. Nazalost po njih ovo vise nije 2014. – 2015. da bi im to donijelo veliku prednost jer su se svi priblizili jedno drugima. Kada jos u to uklopimo cinjenicu da Vettelu ne odgovara takav tip bolida te da je Charlesu ovo tek druga sezona u F1 onda dobijemo 2019. sezonu Ferrarija. Jos od 2016. ovo im je bila najslabija sezona, no unatoc tomu prilicno su bez problema osigurali drugo mjesto u konstruktorskom prventstvu.



        1

        1
  3. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ajde barem mozda prebace fokus na Hondu sa senzorima za narednu sezonu…



    24

    0
  4. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Kakve nebuloze, a Boga mi i licemjerje (“Mislim da su ove pogonske jedinice koje su uvedene 2014. apsolutno ispravne za F1.”), da to nisu istine. :facepalm: :rofl:



    11

    5
  5. Ovi su bili na pijanki nekoliko dana…



    6

    3
  6. gasly vs hamilton, brazil od uspona do cilja…je sve reklo najboljim kadarom ikad za komparaciju snage…. 15 sekundi se natpis honda udaljavao za 1km/h od mečke



    9

    8
  7. Tag Heuer tifosoante Prikaži

    “Kao inženjer uvijek želite kreativnost, nove izazove. U tom pogledu sam htio da imamo neke promjene, da. Međutim, mislim da se trenutno Formula 1 kreće u pravom smjeru. Mislim da su ove pogonske jedinice koje su uvedene 2014. apsolutno ispravne za F1.”

    On i ovi iz Mercedesa se još ne trizne od božićne zabave i aftera, a Nova Godina je već za 3 dana. Ovoliku količinu gluposti možeš izjavit tek nakon poprilične količine badela i pelina u krvi…



    7

    5
  8. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …da rezimiramo, dakle 2014 nije bilo honde…2014,2015,2016,2017 (nakon koje je drastično ograničena potrošnja ulja u svrhu ‘slučajnog’ izgaranja radi povećanja snage)je mercedes bio No1. -nominalno i praktično….2018 je bio al pari ferrari-u, ove godine su navodno zaostajali mada gledajući monzu ponovno ja to nebi rekao…al ajde, nek jesu malo…znači ferrari-u je trebalo 5g da dostigne merc….honda je 2015-te došla u vrlo lošem stanju motorno i trebalo im je 5g da dosegnu neku pristojnu razinu koju smo ove godine konačno vidjeli …nauštrb ’tisućama’ utrošenih komponenti i metoda pokušaja i promašaja sad mogu biti optimistični za 2020-tu…vidimo da je honda strašno brže razvila motor od ferrari-a i trebalo im je 5g, isto kao i ferrari-u…zaključak ukratko da je ovo jedan vrlo besmisleni medijski spin…kao da su razlike 200-300kW pa eto slijedeće godine će honda imati duplo od ostalih…vidimo da kad su ostali dosegli mercedes po snazi mercedes je dosegao pirelli a ostali nisu…nadam se da ni ostalima neće trebati 5g da shvate gume…



    6

    3
  9. Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

    Jel vama (navijačima Ferrarija) smeta kad vam protivnici govore da ste najbolji ili kad govore da niste? Imam osjeća šta god da ljudi kažu vi će te to izvrnuti naopako.
    Da se razumijemo, ovo su predsezonske priče.
    Niko nema pojma, šta će konkurencija donijeti u Februaru 2020.
    Cowell je govorio o napredku Honde. Nikako ne može predvidjeti kad će taj napredak prestati da “raste” kao do sada.

    Međutim dosta znakova “pored puta” (bar ih ja tako čitam) govori da će se Mercedes i RedBull boriti za naslov prvaka slijedeće sezone.
    Potvrdu ili demant ove moje prognoze ćemo dobiti tek tamo nekad oko VN Španije.



    7

    6
    • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

      Da stvarno komentari od njih(navijaca Ferraria) su totalno neobjektivni osim kad je tekst u korist njihovog tima
      Recimo kad su Vettela kaznili u Kanadi su bili u pravu a ovdje traze teorije kak da opravdaju tim za koji navijaju ajmo malo objektivnosti nije da vas neko placa iz Ferraria da pisete gluposti u slavu Ferraria
      Covjek je samo reko da je Honda zadnju sezonu najvise napredovala sto se vidi iz aviona i svaka im cast na tome jer cemo i mi gledali zanimljivije utrke sa trobojom timova



      12

      5
  10. Tko je bolji u bullshit izjavama ? Mercedesovi ili Red Bullovi predstavnici ?



    9

    5
  11. Pa s obzirom na prikazano sve u ovoj hibridnoj eri ova izjava nema smisla. Ferrari je od ekipe koja je kaskala usvim segmentima dosla do najboljeg motora na gridu. Ferrarijevi stratezi i razvoj bolida jesu pomalo slampavi no opet kad pogledas druge velike ekipe kao williams mclaren opetsu daleko bolji. Pa cak ni Red Bull svih ovih godina nije nista bolji od Ferrarija. Ove godine je Ferrari fulao koncept bolida , no prijasnj8h godina je bolid bio u rangu Mercedesa i Red Bulla a motor je bio ta karika koja je falila. Je Ferrari kiksao no Ferrari kad kiksa zavrsi sezonu drugi a ostali? Kakvima je hibridna era ostalim ekipama izuzev Mercedesa?



    9

    2
  12. Ajme koliko bulšita. Dođe čovjeku da uopće ne prati dešavanja izvan utrke, a i utrke su sve manje uzbudljive…



    3

    1
  13. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Da je Ante napisao članak onoliko jasno koliko je preveo izjave, svima bi sve bilo jasno.

    Nije rekao da je Honda bolji motor od Ferrarija nego da je kroz sezonu imala brži razvoj (development rate).



    4

    2