F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Binotto: Bilo je ključno dopustiti Vettelu da pobijedi u Singapuru

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrarijev šef Mattia Binotto vjeruje da je ključan potez ove sezone bio dopuštanje Sebastianu Vettelu da pobijedi na VN Singapura gdje je prošao ispred timskog kolege tijekom ulazaka na promjenu guma jer se Charles Leclerc nije dovoljno odvojio u najvažnijem trenutku.

“Bolid mu je bio neudoban od samog početka sezone, pogotovo nestabilnost oko kočenja.”

“Mislim da je Leclercova brzina bila dobar test za njega jer vam tako brz timski kolega uvijek zadaje glavobolje.”

“On je vrlo analitičan kad se treba poboljšati. Pristupa stručno, ne dopušta emocijama da prevladaju – gleda podatke, uspoređuje sektore i gleda gdje je eventualno sporiji.”

“U prvom dijelu sezone je bio pod velikim pritiskom i mislim da je jako dobro reagirao u drugom dijelu. Pobjeda u Singapuru je za njega bila ključna. Ne samo zbog pobjede već zbog vraćanja povjerenja u ekipu.”

“Znao je da može računati na pomoć ekipe ako bude potrebno. Mislim da je to bilo ispravno, bila je ispravna odluka dopustiti mu da pobijedi.”

Binotto kaže da je Leclerc imao impresivnije rezultate, ali da je promjena karakteristika bolida poboljšala Vettelovu formu, pogotovo u kvalifikacijama. Prije lejtne pauze mu je prosječna startna pozicija bila 3,7, dok je nakon ljetne pauze došao na 2,5.

“Kad je vjerovao u bolid – bio je jako brz.”

“Ako pogledate njegov tempo u utrkama – bio je vrlo sličan Charlesu koji je umjesto toga bio brži u kvalifikacijama. Rekao bih da je u drugom dijelu sezone napravio jako dobar posao. Jako dobro je reagirao nakon teškog prvog dijela.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: CrashOverride.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3254 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

17 komentara

  1. U prijevodu: (skoro) rookie se bolje prilagodio bolidu nego cetverostruki svjetski prvak sa iskustvom ohoho
    Treba li sto drugo reci?



    18

    23
    • Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

      To na tvoj jezik. Prevod na mom glasi: hajmo spinat situaciju u kojoj je vozač prokocko 3-4 sec presnosti (ne sjećam se dobro ali tu je to nedje) kroz box u situaciju gdje smo sporijem vizaču dopustili da pobojedi u jebenom singapuru, gdje se skoro i ne može preteć. Ovaj prvi je mladji i trebaće nam ubuduće, moramo ga mazit niz dlaku.



      15

      6
      • Uopce ne pricam o jednoj utrci, pricamo o cijeloj sezoni kao sto se spominje u tekstu, malo procitati dalje od naslova



        10

        17
        • David Croft Ferrari Prikaži

          Kroz sezonu su prilično izjednačeni moj kolega.

          A ovo je tobože najgori Vettel u karijeri…kako će tek biti ako/kada bude u svojoj top formi onda?



          16

          7
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        @Luke, na koji god jezik da prevedeš, nema puno pozitivnog rečeno u ovom intervjuu.
        Šta god da prokomentarišem, u mojim očima bi izgledalo kao cipelarenje čovjeka koji je na zemlji.



        2

        2
        • Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

          @Realista ja se na ivaj citat referišem, to je spin. Seb je vodio utrku, nema mu se šta dozvolit.

          … bila je ispravna odluka dopustiti mu da pobijedi.

          Ono davanje zavjetrile Lecu u Monci se može dozvolit/ne dozvolit jer je riječ od dogovoru, kad je čiji red da dobije zavjetrinu.

          @HarKl slažem se, nema puno pozitivnog u cijeloj sebovoj sezoni ali to ne znači da mu i ono malo svijetlih momenata trebaš usrat.

          Edit: just for the record: nemam nikakve simpatije prema sebu, niti sam ikad imao. Malo mi je pičkast na momente, ali puno se sere po njemu.



          4

          2
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Slažem se :thumbs:
          Ovaj put sam razumio komentar 100%

          Samo da dodam što se tiče dogovora … LeClerc je bio dio dogovora i u Singapure. Da on nije (po unaprijed dogovorenom planu) uštopao cijelu kolonu i tako onemogućio Hamiltonu da pokuša undercut, džaba bi bila sva priča.

          Uglavnom to sve treba posmatrati kao dešavanja unutar tima. Nekad ne bude svima po ćeifu, ali najbitniji je krajni rezultat.



          1

          1
    • Max Verstappen 33 Multi 21 Prikaži

      Pa to je istina i to je Vettelova velika mana.



      1

      2
    • Dobro govoris,pogledajte bodovno stanje i koliko je imao odustanja vettel a kolko leclerc?mali je stroj s time da mu je ovo u ferrariju prva sezona a koja je vetrelu?da se mene pita sljede godine neka daju samsu malom jer je vettel svoje iskoristio



      4

      4
  2. Kevin Magnussen 20 Grah0 Donator Prikaži

    Gasi mješalicu, motaj kablove.



    16

    0
  3. David Croft Ferrari Prikaži

    Ljudi će miješati kontekst (po običaju, kako kome paše jel)…

    Ono što Binotto želi reći je da nisu željeli izdavati naredbe u toj utrci jer bi to naštetilo Vettelu (koji je dobio pošteno svoje vodstvo sa krugom koji je bio 4.5 sekunde brži od svih) i na kraju je još prešao 4 bolida ispred.

    Još se treba i sjetiti Monze prije toga gdje je Leclerc ignorirao naredbu tj. nije želio dati zavjetrinu pa ne bi baš bilo ugodno da se i oko ovoga treba raspravljati.



    18

    2
  4. Vettel nije Alonso. On treba automobil po svojoj mjeri, a pri tome mu je stabilnost bitnija od svega jer previše baca bolid aka playstation skretanje.



    9

    20
  5. A da su dopustili da u singapuru pobjedi leclerc i da se nisu sudarili u brazilu, max verrstapen ne bi bio 3 na kraju sezone.



    2

    3