Ferrarijev šef Mattia Binotto vjeruje da je ključan potez ove sezone bio dopuštanje Sebastianu Vettelu da pobijedi na VN Singapura gdje je prošao ispred timskog kolege tijekom ulazaka na promjenu guma jer se Charles Leclerc nije dovoljno odvojio u najvažnijem trenutku.
“Bolid mu je bio neudoban od samog početka sezone, pogotovo nestabilnost oko kočenja.”
“Mislim da je Leclercova brzina bila dobar test za njega jer vam tako brz timski kolega uvijek zadaje glavobolje.”
“On je vrlo analitičan kad se treba poboljšati. Pristupa stručno, ne dopušta emocijama da prevladaju – gleda podatke, uspoređuje sektore i gleda gdje je eventualno sporiji.”
“U prvom dijelu sezone je bio pod velikim pritiskom i mislim da je jako dobro reagirao u drugom dijelu. Pobjeda u Singapuru je za njega bila ključna. Ne samo zbog pobjede već zbog vraćanja povjerenja u ekipu.”
“Znao je da može računati na pomoć ekipe ako bude potrebno. Mislim da je to bilo ispravno, bila je ispravna odluka dopustiti mu da pobijedi.”
Binotto kaže da je Leclerc imao impresivnije rezultate, ali da je promjena karakteristika bolida poboljšala Vettelovu formu, pogotovo u kvalifikacijama. Prije lejtne pauze mu je prosječna startna pozicija bila 3,7, dok je nakon ljetne pauze došao na 2,5.
“Kad je vjerovao u bolid – bio je jako brz.”
“Ako pogledate njegov tempo u utrkama – bio je vrlo sličan Charlesu koji je umjesto toga bio brži u kvalifikacijama. Rekao bih da je u drugom dijelu sezone napravio jako dobar posao. Jako dobro je reagirao nakon teškog prvog dijela.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U prijevodu: (skoro) rookie se bolje prilagodio bolidu nego cetverostruki svjetski prvak sa iskustvom ohoho
Treba li sto drugo reci?
18
23
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To na tvoj jezik. Prevod na mom glasi: hajmo spinat situaciju u kojoj je vozač prokocko 3-4 sec presnosti (ne sjećam se dobro ali tu je to nedje) kroz box u situaciju gdje smo sporijem vizaču dopustili da pobojedi u jebenom singapuru, gdje se skoro i ne može preteć. Ovaj prvi je mladji i trebaće nam ubuduće, moramo ga mazit niz dlaku.
15
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uopce ne pricam o jednoj utrci, pricamo o cijeloj sezoni kao sto se spominje u tekstu, malo procitati dalje od naslova
10
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kroz sezonu su prilično izjednačeni moj kolega.
A ovo je tobože najgori Vettel u karijeri…kako će tek biti ako/kada bude u svojoj top formi onda?
16
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Luke, na koji god jezik da prevedeš, nema puno pozitivnog rečeno u ovom intervjuu.
Šta god da prokomentarišem, u mojim očima bi izgledalo kao cipelarenje čovjeka koji je na zemlji.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Realista ja se na ivaj citat referišem, to je spin. Seb je vodio utrku, nema mu se šta dozvolit.
Ono davanje zavjetrile Lecu u Monci se može dozvolit/ne dozvolit jer je riječ od dogovoru, kad je čiji red da dobije zavjetrinu.
@HarKl slažem se, nema puno pozitivnog u cijeloj sebovoj sezoni ali to ne znači da mu i ono malo svijetlih momenata trebaš usrat.
Edit: just for the record: nemam nikakve simpatije prema sebu, niti sam ikad imao. Malo mi je pičkast na momente, ali puno se sere po njemu.
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se :thumbs:
Ovaj put sam razumio komentar 100%
Samo da dodam što se tiče dogovora … LeClerc je bio dio dogovora i u Singapure. Da on nije (po unaprijed dogovorenom planu) uštopao cijelu kolonu i tako onemogućio Hamiltonu da pokuša undercut, džaba bi bila sva priča.
Uglavnom to sve treba posmatrati kao dešavanja unutar tima. Nekad ne bude svima po ćeifu, ali najbitniji je krajni rezultat.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa to je istina i to je Vettelova velika mana.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro govoris,pogledajte bodovno stanje i koliko je imao odustanja vettel a kolko leclerc?mali je stroj s time da mu je ovo u ferrariju prva sezona a koja je vetrelu?da se mene pita sljede godine neka daju samsu malom jer je vettel svoje iskoristio
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi vozaču “oprostio” samo ona odustajanja kad na to nije imao nikakvog utjecaja (recimo kvar motora), ali ne bi odustajanje zbog izlijetanja.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gasi mješalicu, motaj kablove.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljudi će miješati kontekst (po običaju, kako kome paše jel)…
Ono što Binotto želi reći je da nisu željeli izdavati naredbe u toj utrci jer bi to naštetilo Vettelu (koji je dobio pošteno svoje vodstvo sa krugom koji je bio 4.5 sekunde brži od svih) i na kraju je još prešao 4 bolida ispred.
Još se treba i sjetiti Monze prije toga gdje je Leclerc ignorirao naredbu tj. nije želio dati zavjetrinu pa ne bi baš bilo ugodno da se i oko ovoga treba raspravljati.
18
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel nije Alonso. On treba automobil po svojoj mjeri, a pri tome mu je stabilnost bitnija od svega jer previše baca bolid aka playstation skretanje.
9
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hahahaha…svaka cast,po meni kad se sve pogleda Alonso je bolji vozac i pokazao je vise
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi nikada zaključili @OnlyAlonso …ono…nije da tvoj nick to ne otkriva…
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A da su dopustili da u singapuru pobjedi leclerc i da se nisu sudarili u brazilu, max verrstapen ne bi bio 3 na kraju sezone.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što bi bilo kad bi bilo…
2
0