F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ricciardo: Renault začuđen nekim od slabijih rezulata ove godine

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Daniel Ricciardo priznaje kako su njegova momčad i on ostali začuđeni nekim od lošijih rezultata koje su ostvarili 2019.

Ricciardo se priključio Renaultu iz Red Bulla ove godine te mu je četvrto mjesto u Italiji najbolji rezultat sezone, ali je sezonu završio tek na devetom mjestu u ukupnom poretku vozača, dok je Renault pao na peto mjesto u poretku konstruktora.

Renault nije uspio nadograditi na prošlogodišnje četvrto mjesto u ukupnom poretku te je imao burnu sezonu, s boljim nastupima na stazama s niskim downforceom, čime su njihovi aerodinamički nedostaci došli do izražaja.

“Očekivao sam loše rezultate, i mislim da u svakoj momčadi očekujete neke loše rezultate jer čak i ako je Mercedes navikao na pobjeđivanje, onda je četvrto mjesto loš rezultat za njih.

Najbolji rezultati su bili u skladu [s očekivanjima] – top 5, ali kod loših rezultata smo razbijali glave. Kao, ‘mi ne bismo trebali biti ovako nisko’.

Nećemo biti [dovoljno brzi] za top 5 svaku utrku, ali biti na 14. poziciji ili slično, mislili smo da smo gotovi s time.

Tako da je tad bilo malo više, valjda, razbijanja glava i realnosti da i dalje imamo jako puno posla.“

– Daniel Ricciardo

Ricciardo je rekao kako je ugodno iznenađen time kako je momčad reagirala na te probleme te ih je nazvao „gorivom za vatru“.

Rekao je kako je Renault mogao misliti „kako su se zavaravali“ s njihovim pokušajem da se odvoje od sredine poretka i prihvatiti kako  „tu pripadamo“ – i da mu je drago da momčad nije ušla u taj mentalitet.

Ricciardo je također objasnio kako ga je žustra borba u sredini prisilila da evoluira kao vozač kroz sezonu.

Na pitanje portala Motorsport o tome što je naučio, Ricciardo je za borbu rekao da je „zabavna“ i da ti „ne dozvoljava da se opustiš“.

„Ali mislim da je najveća stvar razumijevanje kako biti savršen. Tako je lako pretjerati i pokušati dobiti tu dodatnu desetinku, da biste na kraju izgubili desetinku.

Radi se o pokušavanju da ostanete sabrani. Uvijek pokušavate izvući najviše iz svog bolida, ali mislim [da se radi o tome] da ste samo svjesniji što malo pretjerivanja može učiniti.

Pogotovo u sredini poretka, bolid očito nije toliko dobar kao kod dečkiju na vrhu. Tako da ako prokližete, mislim da izgubite više vremena i pregrijete gume i čini se da platite veću cijenu.

Učenje kad biti razuman i kad pokušavati izvući malo više iz njega, to me vjerojatno naučilo malo discipline ako išta.

Jer je duga i kratka [priča] ta da uvijek želite voziti što jače i što brže možete. Ali biranje trenutka je vjerojatno najbolji način da objasnim to, malo discipline i iskustva.“

– Daniel Ricciardo

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Kico.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Luka Jurić
Pulsmedia autor
112 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Renault Alpine Prikaži

    Ove godine su mislili da budu napredovali, ali su krivo mislili.

    Druge godine budemo svi navijači Renaulta imali sezonu za zaborav, jer oni znaju da ako žele 2021 barem pokušati prepoloviti ovaj zaostatak od cca 1.5 s po krugu i doći barem na oko pola sekunde zaostatka, što bi u konačnici stvorilo nekakve pretpostavke da se onda u slijedećim sezonama uguraju među najbolje, da moraju zaboraviti na 2020. A ako oni zaborave na 2020, to znači da druge godine ne budu ni 5 u konačnom poretku, druge godine ih onda sigurno preskače barem AlphaTauri koji dobiva ovogodišnji Red Bull + nadogradnje, što bi im trebalo biti dovoljno.

    I na kraju poruka uredništvu, sve pohvale za NBA portal, volio bih kada bi na sličan način popratili i formulu e, Vandoorne se preporodio u Mercedesu, drugi je u poretku, bori se za naslov, a Mercedes ko Mercedes, ove godine prva godina u formuli e, došli, vidjeli, pobijedili, te opet vode u prvenstvu.



    1

    0