Formula 2 / Izdvojeno

F2 uvela Nagradu Anthoine Hubert, Zhou prvi osvajač

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Čelnici Formule 2 odlučili su uvesti Nagradu Anthoine Hubert u čast tragično preminulom vozaču. Nagrada će se dodjeljivati najboljim debitantima, a prvi osvajač postao je Guanyu Zhou.

Hubert je ove godine debitirao u Formuli 2 kao aktualni GP3 prvak, a u prvih 10 utrka uspio je stići do čak dvije pobjede na sprint utrkama u Monaku i pred domaćom publikom, u Francuskoj. Nažalost, mladi je Francuz u 23. godini života smrtno stradao na početku glavne utrke u Belgiji.

Izvršni direktor Formule 2 Bruno Michel prezentirao je nagradu na prošlotjednoj dodjeli nagrada za natjecatelje F2 i F3 održanoj u Monte Carlu.

“Anthoine će uvijek biti dio naše obitelji. Pridružio se paddocku krajem 2016., na postsezonskim testiranjima GP3 serije u Abu Dhabiju i uspješno se natjecao u kategorije dvije sezone. On je naš posljednji GP3 prvak – uistinu dostojan. U debitantskoj F2 sezoni uzeo je dvije pobjede, jednu u Monaku i drugu na domaćem terenu u Le Castelletu. Ostao je jedini debitant u 2019. koji je to ostvario. Završio je 10. u prvenstvu, što govori o razini njegova talenta.”

“Htjeli smo mu odati počast i osigurati da ga se lijepo prisjećamo svake iduće sezone. Stoga. odlučili smo dati ovu nagradu nazvanu po Anthoineu najboljem debitantu sezone, titulu za koju sam uvjeren da bi se on borio do kraja godine.”

– Bruno Michel

20-godišnji Kinez Guanyu Zhou završio je sezonu kao najviše plasirani debitant, na sedmom mjestu vozačkog prvenstva s pet trećih mjesta i jednim pole positionom kao najvećim postignućima. Zhou je član Renaultove vozačke akademije, kao što je bio i Hubert, stoga je ova nagrada bila posebno emotivna za njega.

“Ogromna je čast primiti ovu posebnu Nagradu Anthoine Hubert za debitanta godine. Mislim da će mi to biti sjajna uspomena na ovu godinu. Osobno gledajući, ovo je očito bila sjajna sezona i postigli smo stvari koje uopće nismo očekivali da ćemo postići tako brzo.”

“Očito, bilo je uspona i padova ove godine, ali zahvalan sam UNI-Virtuosiju za sav naporan rad, kao i Renaultu za sve što su učinili za mene kako bi mi pomogli da postanem bolji vozač.”

“Anthoineu želim sve najbolje tamo gore, trudim se da ga učinim ponosnim i nastavit ću se truditi da ga učinim ponosnim do kraja svoje trkaće karijere.”

– Guanyu Zhou

Nagradu mu je uručio Anthoineov brat, Vichtor Hubert.

Komentiraj

1 komentar

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Odličan potez upravne ekipe u F2. :thumbs: :thumbs:



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni