F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Binotto: Dokazali smo da je naš motor legalan

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari je odlučan oko toga da je njihov motor bio u potpunosti legalan ove sezone, te da bi bilo kakvo kršenje pravilnika bilo “otkriveno na prvom pregledu”.

Talijani su u drugoj polovici sezone drastično poboljšali bolid i nakon apsolutne dominacije Mercedesa uspjeli pronaći ritam u kvalifikacijama. Tako su nanizali šest pole positiona, a posebno je impresivna bila maksimalna brzina na pravcima.

Rivali su odgovore najprije tražili putem medija, a onda su prema FIA-i uputili nekoliko upita, da bi oni odgovorili s novim tehničkim direktivama koje se tiču protoka goriva i korištenja ulja za poboljšane performanse. U SAD-u i Brazilu je Ferrarijeva snaga bila skromnija pa su konkurenti požurili sa zaključcima, a sve to dovelo je do nekih porušenih odnosa. Primjerice, direktor Ferrarija je poručio da Max Verstappen nikad neće voziti u njihovoj ekipi.

Mattia Binotto je odlučan:

“Ako pogledate cijelu sezonu – mi smo bili jedna od ekipa koje se najviše provjeravalo, i to prije tehničkih direktiva.”

“Kad imate prednost u performansama, a mi smo je sigurno imali kroz sezonu – najviše vas se provjerava.”

“To je normalno jer kroz takve provjere dokazujete svoju legalnost.”

“Nakon tehničkih direktiva broj provjera na našim bolidima se još povećao. Rezultati su predočeni FIA-i i o detaljima se raspravilo.”

“Što god smo mogli napraviti da bismo surađivali s FIA-om – mi smo napravili. Nikad nismo mijenjali način kako funkcionira naš motor u zadnjem dijelu sezone, što pokazuje da je naša pogonska jedinica bila u potpunosti legalna.”

“U protivnom to ne bi bio slučaj. Da je bilo kršenja pravila – to bi se pokazalo na prvim provjerama.”

Binotto je sretan što je Ferrari uspio prestići Mercedes u ovoj turbo-hibridnoj eri, iako je Njemačka ekipa do prije godinu dana imala značajnu prednost.

“Provjeravalo nas se i prije i poslije. Mi smo nakon svega ponosni na svoje performanse, odnosno na prednost motora.”

U posljednjoj utrci, VN Abu Dhabija, FIA je kaznila Ferrari s 50 tisuća eura zbog pogrešno deklarirane količine goriva u bolidu Charlesa Leclerca. Binotto kaže:

“Bilo je tu puno mjerenja i sva su bila dobra. Samo jedno mjerenje se nije podudaralo, a mi toga nismo bili svjesni, nismo to vidjeli i informaciju smo dobili kad smo čitali dokument nakon kraja utrke.”

“U tom trenutku više ne možete provjeriti ništa jer je gorivo potrošeno. Te nedjelje svi podaci su se podudarali osim tog jednog. Nitko ne može objasniti što se tu dogodilo.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3132 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

21 komentara

  1. Esteban Ocon 31 Krstas Donator Prikaži

    Vi ste rodjeni nelegalano!



    6

    30
  2. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Cilj je bio osvojiti “nešto” a ne dokazati legalnost?
    Binotto idi odmori malo pa zasučite rukave i pljuni u šake i pripremite se kako treba jer ovako izgleda kao da se pravdate za propuste?
    Nema potrebe, sve znamo.



    12

    2
    • Baš to, ne razumijem šta misli postići sa ovakvim izjavama. Bilo bi mu bolje da to vrijeme što troši na glupe i nepotrebne komentare utroši na razvoj bolida i rješavanje međuljudskih odnosa unutar momčadi, koji mi se ne čine baš idealnim.



      6

      1
  3. Samo se nadam da nisu i ostali upoznati u tom dokazivanju kako sto radi kod Ferrarijevog motora. Ja da vodim takvu kompaniju kao Ferrari, i da naprave ovi u Fia sto su napravili lani kada su bile podjeljene baterije u pitanju bi ih sve redom tuzio. Cure informacije navelike iz kontrole legalnosti bolida jer za svaku stvar koju je netko preispitivao svi saznamo kako sto funkcionira sto nije u redu nikako. Netko je u to ulozio trud, rad , novac da bi stekao nekakvu prednost i onda necija nevjerica da je netko bolji u necemu to pokopa. To bi trebalo posteno naplacivati kada se ispostavi da je sve po pravilima.



    14

    1
  4. Charles Leclerc Leclerc1978 Prikaži

    A dobro i sta sad? Koliko sam procitao planirate napraviti jos jaci motor od konkurencije i bolid sa najvise downforce, mislim da ce Verstapen posijediti prije reda, a Hamilton bi mogao prebjeci u ferrari….
    Uglavnom, moglo bi biti zanimljivo.
    Uf, ko ce docekati testiranje u Barceloni…



    5

    1
    • Iz tvojih usta u Božje uši, ali samo nekoliko testova Pirellija i Merca i za džabe im sve to…

      Dodajmo tome još i otkrivene tajne ovogodisnjeg Ferrarijevog motora i eto ti opet lagana sezona za Merc…

      Nego hoce li se i ove godine mijenjati arhitektura pneumatika usred sezone kao sto je bilo i onda u korist Merca?



      7

      6
  5. Fernando Alonso 14 alonso05espana Prikaži

    Hoće se sad kaznit Verstappena i Red Bull za lažne optužbe?



    8

    4
  6. lukarak Donator Prikaži

    Znaci, legalni smo bili jer mi tako kazemo, pad performansi je slucajan. Stvarno trebas bit vjernik da te to objasnjenje zadovolji ;)



    4

    8
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      ne, ovo je objašnjenje:
      Binotto pointed out that Ferrari had matched Mercedes in the corners and said that this was because they were running more downforce, which would affect their speed on the straights. :D



      3

      0
      • lukarak Donator Prikaži

        Aha, zato Charles “whoooo, 6 tenths” Leclerc ima takve komentare na zadnji sektor u ADu.



        2

        0
        • David Croft Frantic Donator Prikaži

          A kakve veze ima zadnji sektor Abu Dhabija sa snagom motora?


          0

          0
        • Ferrari je nakon spa i monze gdje im je odgovarao njihov bolid poceo dodavati downforcea za staze koje dolaze jer nereaono je bioo ocekivat uspjeh sa low drag bolidom da ce biti uspjesan na stazama tipa brazila, mexica, japana itd. A ujudno dodavanjem downforcea gubis brzine na pravcima jer je veci otpor zraka. Ja od pocetka sezone sam tvrdio da zbog takvog bolida i je takva brzina ferrarija na pravcu a ne zbog daleko jaceg motora. Siguran sam poprilicno da imaju identican bolid mercedesa da bi po ubrzanju i max brzinama bili u egalu s mercedesom ili bi imali neku sitnu prednost.



          3

          0
        • lukarak Donator Prikaži

          Opet, koncentrirate se na top speed, a jacina motora se vidjela na ubrzanjima na pocetku ravnica, gdje su samo odlazili. drugim autima. A tad jos nema velikog draga od ‘vise downforcea’


          0

          0
  7. Ne mora Ferrari dokazivati, neka dokazuje Red Bull i Mercedes. Ako ne dokažu onda tužba zbog medijskih izlajavanja.
    Iduće godine želim super ilegalni Ferrari koji će doći do naslova, a nek Horner i Toto popuše… lulu mira.



    6

    2