Izdvojeno

Kubica ne isključuje mogućnost još jednog povratka, iako misli da to nije vjerojatno

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Robert Kubica vjeruje da bi se u budućnosti još jednom možda mogao vratiti u Formulu 1, ali prihvaća da ne može utjecati na to hoće li se pojaviti nova prilika.

35-godišnji Poljak se ove godine vratio kao vozač Williamsa, ali nije pokazao skoro ništa i timski kolega George Russell je bio izuzetno uvjerljiv i u kvalifikacijama i u utrkama.

Iduće godine će njegovo mjesto preuzeti Nicholas Latifi, a Kubici vjerojatno preostaju opcije poput mjesta testnog vozača Haasa ili Racing Pointa, ali i prelazak u DTM seriju.

O mogućem povratku neke druge sezone, Kubica kaže:

“Nikad ne znate… Naravno, ako ne budem u paddocku onda su šanse za povratak vrlo malene.”

“Ako budem prisutan u paddocku onda se svašta može dogoditi. Stojim čvrsto na zemlji i realno gledajući – puno je veća šansa da mi je ovo bila zadnja utrka nego da ću se vratiti. To je realan pogled na stvari.”

Kaže da ga je sudar 2011. naučio da nikad ne znate što vas čeka u budućnosti:

“Nemam kontrolu nad time. Možda se pojavi prilika za povratak, a možda ne. Mislim da sam u zadnjih deset godina naučio veliku lekciju.”

“Čak i kad mislite da je sve pod kontrolom u vašem životu – ja sam imao trogodišnji ugovor, a onda sam završio u bolnici s ozbiljnim ozljedama koje su me skoro koštale života. Nadajmo se da će ovaj put biti drukčije.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Red Bull
    Dino22 Prikaži

    Kad govorimo o povratku..bilo bi pravo osvježenje vidjeti neke stare timove prije svega (ja osobno prizeljkujem povratak Lotusa).. Kubica je zvučno ime i iskusan vozač i svakako je dobro dosao :)



    7

    1
  2. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Njegovo vrijeme je odavno proslo…ne kazem da je los vozac ali statistika govori svoje (21-0 u korist Russela)
    Jedini povratak koji ima smisla je onaj Fernanda Alonsa



    4

    0
    • Michael Schumacher
      ruzinavi Prikaži

      tl/dr Alonsov povratak, ne. Roberte, hvala ti.

      Po meni povratak Alonsa je jedino dobar marketing. Kao da u WWF se vrati neki “bad guy” od kojega se glavnom “good guyu” “tresu gaće”. Alonsa se gleda kao jedinog pravog protivnika Hamiltonu, što je glupost. Max kad je imao bolid za borbu je svaki put oprao Hamiltona, tu je i Leclerc koji tek treba zapravo pokazati što može u pobjedničkom bolidu, a čujte, ako Ferrari iduće godine napravi bolid koji može parirati Mercedesu onda je tu i Vettel. Netko je jednom negdje napisao, možda čak i na ovom portalu, mladi, dobri vozači moraju čekati da se stari izvoze i izžive i da se svaki dolar marketinški iz njih iscijedi, ali to je biznis, šta ćeš. Albon i Norris recimo su imali donekle sreće a Russel recimo nije, a priča se da je bolji od njih dvojice i Leclerca…



      5

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni