Izdvojeno

Alonso odgovorio Vandoorneu: Prvo se trebaju provjeriti činjenice

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Povezan članak
Vandoorne: Kad sam bio ispred – McLaren me skoro uvijek pitao da propustim Alonsa

Nakon što je Stoffel Vandoorne nedavno izjavio kako je u McLarenu sve uvijek išlo “onako kako je Fernando Alonso htio” – Španjolac mu je sad odgovorio:

“Činjenice govore drukčije.”

“Kad vidite timske kolege kako se sudaraju jedan s drugim ili kad uspoređuju jednu stvar s drugom, a onda to uspoređujete sa stvarima koje sam ja radio – vidjet ćete da sam davao kolegi slipstream u Monzi i u Spa.”

“Znam kako to ide.”

“Kad pričate o reputaciji onda prvo morate provjeriti činjenice.”

Alonso kaže da je on u WEC-u bio u ulozi da mora timske kolege (Sebastiena Buemija i Kazukija Nakajimu) pitati za pomoć.

“Nije mi bio problem razmijeniti informacije s tim dečkima jer su imali puno više iskustva od mene.”

“Naučio sam puno od njih na prvom danu testiranja. Poznavali su bolid, stazu i pristup utrkivanju izdržljivosti.”

“Ja sam bio taj koji je griješio i ja sam bio taj koji je postavljao pitanja.”

Komentiraj

12 komentara

  1. McLaren uskrsnuo nakon ova dva jazavca



    9

    17
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Upravo tako, trebaju se pogledati sve cinjenice. Cak i da je istina da se sve podredivalo Alonsu uopce ne vidim razlog zbog kojeg bi Vamdoorneu tim dao prednost. U 2017. je usao s katastrofalnim kvalifikacijskim rezultatima gdje skoro pola sezone nije usao u Q2. U utrkama je bio daleko sporiji Alonsa. Jedini vikend gdje je bio brzi od Alonsa jest Malezija 2017. Bodovno stanje mu ide u prilog te sezone jer je zavrsio tek nesto iza Alonsa, ali treba uzeti u obzir da je Alonso znog katastrofalne pouzdanosti izgubio masu bodova, na Monaku nije ni sudjelovao, a kad je imao priliku za podij utrka mu je unistena vec u prvome zavoju. U 2018. situacija je bila jos i gora za Vandoornea. Mclaren i dalje spor, a jedini maksimum kojeg je on izvukao je P8. Necu reci da Mclaren nije favorizirao Alonsa, ali da nije bilo njega tko zna u kakvoj bi sada situaciji Mclaren bio. Ovako ce Vandoorne ostati zapamcen kao jedna od najvecih nada i najava te kao potpuni promasaj u F1. Pravi primjer da rezultati u F2 nista ne znace kada se dode u F1. Razlika je velika, a samo najbolji ostaju.



    14

    2
    • Kimi Raikkonen 7
      Kos Prikaži

      Sve si točno rekao, neznam šta mu je uopće trebala ta izjava i šta je s njom htio reći. Koga bi trebali slušati ako ne Alonsa, dvostrukog svjetskog prvaka i tih sezona ako ne najboljega onda sigurno u TOP 3 vozača. Valjda su Vandoornea trebali slušati koji u tih par sezona kaj je bio u F1 nije baš ništa postigao, znači u 24 godine šta pratim F1 sjetio bih se skoro svih vozača a on bi bio zadnji ak bi ga se uopće sjetio.



      7

      1
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Slicnu stvar je izjavio i Kovalainen nakon dvije sezone u Mclarenu odnosno da je tim favorizirao Hamiltona. Razlika je u tome sto je Heikki priznao da ga je to demotiviralo i psihicki spustilo na losiju razinu. Ovo Vandoorneovo mi se vise cini kao opravdanje za lose rezultate sad kad vise nema ugovor s Mclarenom.



        6

        0
        • Kimi Raikkonen 7
          Kos Prikaži

          Haha da i Kovalainen vidiš njega sam isto skoro zaboravio. Ma dobro sigurno nije lako voziti pored takvih veličina kao što su Alonso i Hamilton ali to ti je isto prilika da pokažeš šta si i od čega tj. kakvu budučnost imaš u F1. Zato se meni Max i Leclerc strašno sviđaju i ako ovako nastave za mene a vjerujem i druge ljubitelje F1 to če biti predivno desetljeće a možda i više rivaliteta i vjerujem lijepih duela. Ima još mladih i talentiranih ali treba im bolid a to če teško dobiti osim ako Mclaren (koji je na dobrom putu) i Renault ( koji se malo pogubio) ne skoče dvije stepenice.



          5

          0
        • Ma obično se javljaju poslije.
          Stoffel godinu poslije, Heikki takođe, Rubens 15 godina poslije, Irvine, Herbert i Jos 20 godina poslije…. Ne znam je li DC šta pričao….
          A nijedan se nije zapitao zašto su ekipe bile više usredotočene na Schumachera, Alonsa, Hamiltona, Hakkinena,…
          Čudi me kako Fisico još ništa nije propjevao, možemo očekivati i Massu…, nekad Bottasa
          Jedini za kojeg vjerujem da neće ništa srat je Raikkonen, ali on se “ostvario”, sa tom jednom titulom



          7

          0
        • Kimi Raikkonen 7
          Kos Prikaži

          Za Kimija ni ja nebi rekao da će se poslije javljati Kimija to ne dira. On je jednostavno tip osobe ( bar se meni tak čini ) koji si postavi prioritete koji ga čine sretnima i učini sve da ih postigne. Kada ode u mirovinu jedino će gledati utrku u Monacu, jer će imati dobar pogled iz kabine 30 metarske jahte koja će tamo biti parkirana skupa sa 3,4 prijateljice koje će se sunčati na krmi ?



          5

          0
  3. Sve je receno,vrati nam se legendo ??



    7

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni