F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Binotto o ovosezonskim greškama: Sve je stvar iskustva

Filip Petković

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mattiji Binottu vjerojatno se već diže kosa na glavi od komentiranja protekle F1 sezone. Bila je to još jedna razočaravajuća godina za Ferrari koju bi, osim pojedinih trenutaka poput utrke u Monzi, šef ekipe što prije volio zaboraviti.

Ipak, Talijani i njihove nevolje uvijek su u fokusu medija, pa se tako Binotto za britanski Autosport osvrnuo na proteklu sezonu i promjene koje momčad treba napraviti da spremnija uđe u 2020. godinu:

“Mislim da ako svakoj pogrešci koju učinite pristupite tako da iz nje izvučete neke pouke, možete mnogo toga popraviti. Mislim da ne moramo učiniti nikakve velike promjene i oštre rezove. Sve je to stvar iskustva.”

“Uvijek smo govorili da smo mlada momčad, mnogo nas je u novim ulogama i izuzetno brzo i naglo učimo. Zato je glavno da smo sigurni da smo se dotaknuli svega što se događalo ove sezone i da smo sve riješili.”

Iako se Ferrari preporodio poslije ljetne stanke, sam kraj sezone ponovo je donio povratak na stanje iz prvog dijela sezone kada Talijani nikako nisu mogli parirati Mercedesu, a često ni Red Bullu. Binotto je pokušao objasniti takav razvoj događaja:

“Ne smijemo zaboraviti da je Mercedes predstavio aerodinamičke nadogradnje u Japanu. Red Bull se također značajno popravio. U Abu Dhabiju naš bolid nikada nije odgovarao toj stazi. Ali sigurno, što se tiče okvirnog plana, čini se kako smo u zadnjim utrkama izgubili dio performansi.”

“Abu Dhabi je vrlo specifičan, ali imamo mnogo za naučiti vezano uz činjenice da smo bili jako slabi u zadnjem sektoru i da nam je mnogo teže pratiti druge bolide kada nismo na novim gumama. Tako da nemam odgovor, ali znam da imamo mnogo toga za analizirati i za naučiti.”

Nakon godina promjena na čelu same momčadi, ali i na mnogim važnim pozicijama unutar nje, koje nisu donijele značajno poboljšanje rezultata, možemo reći kako Binottova priča o stabilnosti ima smisla. Naravno, to je pod uvjetom da u Ferrariju zbilja mogu kvalitetno analizirati ovosezonske greške i iz njih dovoljno naučiti te da značajno poboljšaju svoje nastupe kako na stazi, tako i na pitwallu i u garaži. Hoće li to i uspjeti, pokazat će tek početak sljedeće sezone, jer svi dobro znamo kako završava Ferrarijev preveliki optimizam tijekom zimske stanke i predsezonskih testiranja.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Filip Petković
Pulsmedia autor
38 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. e moj binotto, sve sramotnije i šupljije filozofije blebaš….kao ono…kad te u čorki tresnu od ispod repa, vjerovatno kažeš da je to stvar iskustva a ne da su te izyebali…ali kad ti to počnu raditi svaki dan, onda to nije stvar iskustva već imena…naime, počnu te zvat bitch



    13

    1
  2. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Kako rade nelogicne poteze tijekom trkaceg vikenda tako ih rade i izvan sezone. Otjerati Arrivabennea koji je u svega 3 sezone uspio sloziti tim koji je sposoban za borbu za naslov je u najmanju ruku idiotski potez. Vettel i Arrivabenne su u tih nekoliko sezona povisili letvicu navijackih ocekivanja i sada je sve osim polea i pobjede veliko razocarenje za fanove i tim, a cetverostrukog prvaka promatraju pod povecalom cak i dok ide na wc. Tuzna je atmosfera u timu i izvan njega i pomalo nepravedna, ali nema mjesta panici. Vjerujem da je Ferrarijev strategist i za ovaj scenarij pronasao Plan B, C ili mozda D.



    17

    1
  3. Robert Kubica Mr0410 Donator Prikaži

    Mattia ‘we need to push’ Binotto



    8

    0
  4. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …ajmo za nastavak reći da je ovo što on govori istina, i da je točno objasnio probleme u momčadi…no što to vrijedi u ‘tradicionalno’ čvrstog držanja do riječi u Fiatovoj, khm, khm Ferrari hijerarhiji?…koliko su Elkanni, Agnelli-i i ostali spremni biti ne-prva violina u F1?…može li to kompenzirati novac?…da li ih je uopće briga za F1 zbog trenutno ‘sjajne i bajne’ perspektive FCA koncerna?…pitanja se nameću jedno za drugim…



    2

    1
  5. Sebastian Vettel The Best F1 Driver Prikaži

    Tak je…
    Mlada su oni ekipa, tek su koju godinu u F1 i treba vremena da nauče…
    Ono nakon jedno 250-300 godina će imat neko iskustvo, pa možda više neće bit tak šlampavi.



    8

    0
  6. Meni je Majka kao klincu stalno govorila jednu narodnu koju bi ja toplo preporučio Binottu ” Šutnja je zlato”.



    1

    0
  7. Vidiš ja se nebi složio sa tvojom tvrdnjom vezano za Seba i Arrivabennea. Njih dvoje, Seb praveči početničke pogreške na stazi a Arrivabenne iste takve greške na zidu, izbili su bar jedan naslov Ferrariju ili bar puno veću priliku za osvojit ga nego šta su imali. Prosuli su bodova ekvivalent cca 10 pobjeda tako da…..
    A što se tiče Binotta moje mišljenje a i rezultati ove sezone govore tome u prilog je da on nije za šefa momčadi. Ko zna možda se varam i možda Ferrari dogodine stvarno bude brz i konkurentan,makar koliko bi god to volio vidjeti šanse su minimalne.
    Ali zato 2021 će biti nešto sasvim novo, pa živi bili pa vidjeli.



    4

    0
    • Replika na Alonso king, neznam kak se tu našlo.



      1

      0
    • Fernando Alonso Alonso king Prikaži

      Da su radili odredene greske to stoji, no svi znamo kakav je Mercedes imao momentum od 2014. i kakvu dominaciju su uveli u sport. Bilo je nerealno ocekivati da ce ih itko skinuti u dogledno vrijeme, no dolaskom Arrivabennea i Vettela Ferrari je iz sezone u sezonu postajao sve bolji i bolji i tako do 2017. kada su postali prvi i jedini tim do sada koji je uspio zaprijetiti Mercedesu. Poceli su hvatati taj prijeko potrebni momentum kad eto oni odluce tek tako maknuti Arrivabennea i dovesti na njegovu poziciju Binotta. Poprilicno nelogican potez ma kakve god oni greske radili. Sada u 2019. dolaskom Binotta greske na pitwallu su se utrostrucile, a o vozackima da i ne pricam. Tko zna sto Ferrari sprema za nagodinu, a iskreno se nadam napadu na Mercedes i potencijalnim prvenstvom 😀



      5

      0
      • Razumijem ja kaj hoćeš reć i slažem se da bi bilo sigurno bolje da su ga ostavili nego zamjenili sa Binottom, ali Ferrariju nema pomoći ako na pitwall ne dođe čvrsta ruka. Meni su greške koje Ferrari radi jednostavno nepojmljive, ko da djeca iz vrtića donose odluke. Koliko su samo neću reći sekunda nego minuta izgubili kroz zaustavljanja u boksovima ove i prethodnih sezona. Jedan Williams kojem sekunda ili dvije u utrci neznači apsolutno ništa i još dečki vjerojatno rade za puno manje plaće, obavlja zaustavljanja puno brže ( ako zna netko di se može pogledati prosjek zaustavljanja volio bi da stavi link, ako uopće postoji taj podatak). O držanju drugog vozača 5,6 krugova iza timskog kolege koji je sporiji neću ni govoriti o katastrofalnim taktičkim odlukama zvanja u boks ili puno prerano ili kasno isto bi mogli pisati, to su sve stvari koje odnose masu bodova i za koje je po meni direktno odgovoran šef momčadi. I bez obzira ko je šef oni stalno rade iste greške, a to direktno utječe na vozača. Nebi ni Seb radio toliko grešaka ovih godina da ima momčad koja mu u 95 % situacija omogući najbolju moguću poziciju na stazi onda bi i on bio bolji ali u Ferrariju je situacija obrnuta i ništa neupućuje na to da će se promjeniti dogodine ali ko zna možda im Djed Mraz donese kakve nove ideje kako biti prvi 😂



        2

        1
  8. Petronas robif Prikaži

    Binotto ti bis trebao voditi ovu nasu drzavu


    0

    0
  9. lukarak Donator Prikaži
    Reakcija "Jolyon Palmer" za izvrsnu analizuReakcija "Bono" za ponavljanje iritantne parole

    Mlada momcad koja dobija ekstra pare jer su najstarija momcad :D:D:D



    5

    0
  10. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Ja sam prije godinu dana tvrdio (kad su svi euforično pljeskali) da introvertirani vrhunski inženjer za motore nije dobar izbor za šefa momčadi.



    1

    0
  11. treba “pucat” po binottu , zaslužija je . kako se usuđuje izjavit da su mlada momčad kad su tu od 1950. ? osima ako nije mislija na “sastav” tima , položaje , funkcije bitnih ljudi koje su se donekle izmjenile posli 2018. ali … ma sigurno , 1000 % nije na to mislija . svoju nesposobnost pokaza je time šta je loše dizajnira šasiju . treba bi se ugledat na tota , hornera koji su šasije merca i RB odlično dizajnirali … i PU dakako . šefovi tima su polivalentni ( dizajeri , konstruktori , stratezi , PU stručnjaci itd ) , a mattia , sad je očito to nije . maurizio s e pokaza kudikamo veći stručnjak od mattie u svim nabrojanim segmentima . šasija , PU , strategije bez greške , moderiranje vozačima … skoro pa idealno . da je MA osta 2019. bi sigurno bila ferrarieva u obe konkurencije , a ovako MB je sve ukenja :( koji je to “stručnjak” da odma u prvoj sezoni svoga “stolovanja” nije uzeja duplu krunu ? kako je brawn npr u mercedesu … ups , nešto sa zaje*a .. ma ništa , ovo ka da nisam ni napisa . uostalom , RB i nije bija neki znalac … dokaza toto koji je puno bolji konstruktor , dizanjer , stručnjak za PU , strateg . negdje sam poročita da je po analizi švicarskog instituta CIES momčad/tim hajduka jedna od najmlađih u EU sa prosjekom od 24,09 godina , a na to se mogu samo smijat jer hajduk je osnovan 1911. tj prije 108 godina i kako onda tim može bit mlad zar ne ? istu foru nam pokušava prodat i nesposobni MB ali ne može on nas zaje*at …. svi znamo da je ferrari u F 1 “star” 69 godina/sezona . bolje bi mu bilo da nekako izmoli tota da ga ovaj poduči osnovama dizajniranja , konstruiranja , o PU , strategiji . ako neće toto možda bi mu pomoga horner ….. možda i MA koji se u svim segmentima uspija približit ovoj dvojici .



    3

    1