Izdvojeno

Wolff: Nećemo tražiti vozače dok Hamilton ne kaže svoje planove

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Mercedesov šef kaže da njegova ekipa neće tražiti druge vozače dok Lewis Hamilton ne kaže što planira za svoju budućnost.

Takozvana “silly season” je žestoko krenula nakon što je Ferrari javno, a navodno i privatno koketirao sa šesterostrukim prvakom. Istovremeno, Wolffu nije strana ideja odlaska u Liberty Mediju na mjesto Chasea Careya – što bi značilo ili velike promjene u Mercedesu ili čak odlazak iz sporta.

“U našoj ekipi su na prvom mjestu odanost i integritet. To je broj jedan. Trebamo shvatiti Lewisovu poziciju i njegove ciljeve prije nego počnemo donositi odluke.”

“Nećemo ići pecati druge vozače dok ne razgovaramo s Lewisom. To se još nije dogodilo zato jer smo htjeli završiti sezonu i onda vidjeti kako će stvari izgledati. Kod nas je odnos takav da obje strane moraju biti sretne.”

“Ne vjerujem da postoji opasnost ako ne donesemo odluke brzo.”

“Znam da želimo imati najjaču moguću vozačku postavu za 2021. i do toga imamo još punu godinu dana.”

“Sad je takav period kad kreću spekulacije. Nije važno hoćemo li mi znati svoje vozače u travnju, srpnju ili listopadu.”

Komentiraj

16 komentara

  1. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Ne vjerujem da će Hamilton otići iz ovakvog Mercedesa.
    Ako dolaze nova pravila i bolidi – ne znači da Mercedes neće i dalje dominirati, ko zna…

    Mislim da će Mercedesova postava biti za 2021:
    Hamilton – Russell.



    11

    0
  2. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Zar je Wolf toliko bitan da se ako on ode u Liberti spominje napustanjel takmičenja? ?



    3

    2
    • F1puls Portal
      Sarma Donator Prikaži

      Naravno da je bitan, izvršni direktor momčadi – koji ima udio od 30% dionica u momčadi…



      7

      0
    • bog te pomoga pa on je stvoritelj ove ekipe šta dominira…već predugo


      0

      0
      • Kimi Raikkonen 7
        Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

        On nije “stvoritelj” vec se naša u pravom trenutku na pravom mjestu, bas kao i Ham.



        4

        4
        • ne tvoja baba je stvoritelj ovakvog merca :roflmao: uzeo je solidnu ekipu i od nje napravio vrhunsku. on je taj koji je pojedince otpustio, druge doveo, ove degradira one promovira – ukratko posložio merc f1 tim kakvog danas imamo.

          vjerojatno aludiraš na to kako su mu nova pravila išla na ruku…ali ta nova pravila traju već…kolko? pa su od glavnih konkurenata jedni totalno promašili smjer u ovoj hibridnoj eri a drugi kaskaju i iz godine u godinu kaskaju i to više nije iznenađenje pravilima već u mercu jednostavno rade vraški dobar posa.

          ali za hamila se slažem s tobom da :top: da je ima sriće šta ga je toto doveja u merc :top: nemoj me krivo svatit, hamil je odličan vozač ali stavi ruku na srce koliko bi još njih vozača s mercom tvorilo pobjednički tim? 5-6 sa postojećeg grida? možda san i malo reka…



          1

          2
  3. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ne bi me cudilo da Hamilton ostane jos jednu sezonu u Mercedesu (što je i ocigledno), izjednači titule sa Schumacher-om i onda 2021 kada dolaze nova pravila, Hamilton prelazi u Ferrari i sa novim pravilima Ferrari počne stvarati novu dominaciju!

    To ako se desi, Hamilton bi bio nevjerojatan sreckovic….



    6

    2
    • Hamilton cak i da izjednaci Schumachera, da ima vise pobjeda i vise svega, nekima nikad nece biti najveci. Ali da doda jos jedan naslov u Ferrariju, to bi onda bili naslovi u 3 razlicita tima, time se rijetko tko moze pohvaliti. Zato mislim da bi mogao prijeci u F. Plus sto bi, osvajanjem naslova tamo, napravio ono sto Alonso i Vettel nisu mogli.

      To sve naravno pod uvjetom da i iduce godine osvoji naslov s Mercedesom.



      4

      5
    • Uopće nije upitno gdje će on voziti 2020. Sve ove spike su za 2021.


      0

      0
  4. U biti možemo očekivati sličan scenarij kao prethodne sezone. Sve će stajati dok Hamilton ne potpiše novi ugovor sa Mercedesom, negdje oko ljetne pauze :cool:



    2

    1
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    zapravo bi mi feraristi trebali zeljeti hamstu u ferkanu jer će onda engleski lobi bendati okolinu umjesto na merc, na ferkana.
    kolko god to degutantno zvucalo, to je zapravo vrhunski plan za povratak uspjeha u maranelo.



    4

    0
  6. želim Hamiltona u Ferrariju jer želim vidjeti taj nivo plača i cviljenja. Kako lik plače i nariče vozeći Mercedes mislim da bi bilo veselo slušati radio prijenos u Ferrariju.



    7

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni