Formula 2

Mazepin najbrži na posljednjem danu F2 testiranja

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Rus Nikita Mazepin bio je najbrži vozač posljednjeg dana postsezonskog testiranja u Abu Dhabiju. Carlinov vozač odvozio je 1:50.473, čime je četvrti najbrži na ljestvici s vremenima iz sva tri dana.

Između prvog i drugog ponovno je bio minimalan razmak, UNI-Virtuosijev Callum Ilott bio je tek 29 tisućinki sporiji od Mazepina. Najbrži u protekla dva dana i najbrži prema kombiniranim vremenima, Louis Deletraz, bio je treći.

Ralph Boschung ponovno je završio u top 10 s tri desetinke zaostatka za Mazepinom, dok je peti bio DAMS-ov Dan Ticktum. Najbrži debitant bio je šestoplasirani Robert Švarcman u Premi ispred Red Bullova štićenika u Carlinu, Yukija Tsunode i Renaultova juniora Guanyu Zhoua.

Top 10 zaključen je poznatim prezimenima – deveti je bio Pedro Piquet, koji je ujedno odvozio najviše krugova danas, 88, a deseti je završio Mick Schumacher. Sva najbrža vremena osim Nissanyjeva odvezena su ujutro zato što je otprilike 15 minuta prije kraja, kad vozači inače rade krugove s malo goriva, pao pljusak.

Akcija je danas prekinuta triput – na stazi su stajali Schumacher, Mazepin i Alesi.

Najbrža vremena trećeg dana

Kombinirana najbrža vremena svih dana

(Formula 2 – Twitter)

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni