Izdvojeno

Nick Chester napustio Renault

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je prije mjesec dana potvrđen dolazak Dirka de Beera i Pata Fryja – Renault je potvrdio da ih je napustio šef odsjeka za šasiju – Nick Chester.

Chester je 2000. godine došao u Benetton i od tada je prošao kroz promjene Renaulta, Lotusa i ponovo Renaulta od povratka 2016. godine. Ekipa očigledno nije bila zadovoljna poslom kojeg je obavljao 50-godišnji Britanac, a to je i razumljivo s obzirom na to da sezonu završavaju iza McLarena koji koristi njihove motore.

Cyril Abiteboul mu je zahvalio na predanosti, tehničkim vještinama i entuzijazmu, a onda mu zaželio sreću u budućim pothvatima.

Chester je odgovorio:

“Radujem se novom izazovu i želim svima u ekipi sve najbolje za budućnost.”

Nick Chester

Komentiraj

1 komentar

  1. Pošto su došli novi šef aerodinamike i novi šef razvoja šasije, ovo je očekivano. I više nego očekivano, jer ove godine imaju vozača kojem nitko ne može osporiti brzinu, imaju motor kojem snaga više nije sporna, imaju obnovljene pogone, i ovogodišnji bolid je razvijalo par stotina više ljudi nego prošlih godina. I dalje su 1.5 s u zaostatku. Tako da bolid za 2021 moraju raditi novi ljudi, nadam se da su pogodili s novom ekipom inženjera.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni