F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Nick Chester napustio Renault

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je prije mjesec dana potvrđen dolazak Dirka de Beera i Pata Fryja – Renault je potvrdio da ih je napustio šef odsjeka za šasiju – Nick Chester.

Chester je 2000. godine došao u Benetton i od tada je prošao kroz promjene Renaulta, Lotusa i ponovo Renaulta od povratka 2016. godine. Ekipa očigledno nije bila zadovoljna poslom kojeg je obavljao 50-godišnji Britanac, a to je i razumljivo s obzirom na to da sezonu završavaju iza McLarena koji koristi njihove motore.

Cyril Abiteboul mu je zahvalio na predanosti, tehničkim vještinama i entuzijazmu, a onda mu zaželio sreću u budućim pothvatima.

Chester je odgovorio:

“Radujem se novom izazovu i želim svima u ekipi sve najbolje za budućnost.”

Nick Chester

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Renault Alpine Prikaži

    Pošto su došli novi šef aerodinamike i novi šef razvoja šasije, ovo je očekivano. I više nego očekivano, jer ove godine imaju vozača kojem nitko ne može osporiti brzinu, imaju motor kojem snaga više nije sporna, imaju obnovljene pogone, i ovogodišnji bolid je razvijalo par stotina više ljudi nego prošlih godina. I dalje su 1.5 s u zaostatku. Tako da bolid za 2021 moraju raditi novi ljudi, nadam se da su pogodili s novom ekipom inženjera.



    2

    0