Nakon što je prije mjesec dana potvrđen dolazak Dirka de Beera i Pata Fryja – Renault je potvrdio da ih je napustio šef odsjeka za šasiju – Nick Chester.
Chester je 2000. godine došao u Benetton i od tada je prošao kroz promjene Renaulta, Lotusa i ponovo Renaulta od povratka 2016. godine. Ekipa očigledno nije bila zadovoljna poslom kojeg je obavljao 50-godišnji Britanac, a to je i razumljivo s obzirom na to da sezonu završavaju iza McLarena koji koristi njihove motore.
Cyril Abiteboul mu je zahvalio na predanosti, tehničkim vještinama i entuzijazmu, a onda mu zaželio sreću u budućim pothvatima.
Chester je odgovorio:
“Radujem se novom izazovu i želim svima u ekipi sve najbolje za budućnost.”
Nick Chester
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pošto su došli novi šef aerodinamike i novi šef razvoja šasije, ovo je očekivano. I više nego očekivano, jer ove godine imaju vozača kojem nitko ne može osporiti brzinu, imaju motor kojem snaga više nije sporna, imaju obnovljene pogone, i ovogodišnji bolid je razvijalo par stotina više ljudi nego prošlih godina. I dalje su 1.5 s u zaostatku. Tako da bolid za 2021 moraju raditi novi ljudi, nadam se da su pogodili s novom ekipom inženjera.
2
0