Jos Verstappen tvrdi da je neregularnost oko deklaracije količine goriva u bolidu Charlesa Leclerca u Abu Dhabiju bila namjerna, te da se ne radi o pogrešci.
Drama oko manje prijavljenog goriva od stvarnog stanja je završila relativno beznačajno – Ferrari je dobio 50 tisuća eura kazne, a Leclerc je zadržao svoje pobjedničko postolje.
Red Bullov šef Christian Horner je prije utrke komentirao kako ne vidi nikakav drukčiji ishod osim diskvalifikacije, a Jos Verstappen je i nakon utrke nastavio u istom tonu:
“Ferrari neće jednostavno pogriješiti u tim izračunima.”
“To je osjetljivo područje u Formuli 1 i ne želim se opeći. Iduće godine, u svakom slučaju, pravilnik mora biti jasniji.”
Jos Verstappen
Ovo nije prvi put da Verstappeni preispituju legalnost Ferrarija. Podsjetimo, Max je nakon Ferrarijeve slabije utrke u Austinu komentirao da se takvo što događa “kad prestanete varati“.
Ferrarijev šef Mattia Binotto je bio odlučan:
“Ove sezone su nas provjeravali barem deset puta, ovo nije prvi put. Uvijek je sve bilo u redu, ali eto, danas se brojevi ne podudaraju.”
Mattia Binotto
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
marko u sličnom tonu:
http://www.gptoday.com/full_story/view/704435/Red_Bull_prepared_to_protest_Ferrari_in_2020__Marko/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znači oni su porodično ološ
24
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne, Ferrari je standardni varalica!!
12
34
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa zar Jos još uvijek vozi?
Kako se još uvijek osjeća pozvanim da komentira bilo što.. Ok, da Max daje različite izjave, ipak je aktivan vozač, ali tatica…
8
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jos je vozio u Ferrariu ne zaboravi to!
A zar ne komentiraju i vozači koji nisu odvozili 2 dobre utrke zašto ne bi i on!
Inače za Ferrari sam još od Laude
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jos u ferrariju?
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jos je vozio Benetton 1994 sa Schumijem. Nakon toga nije vozio išta vrijedno spomena…..
I osvojio je 2 treća mjesta i ukupno 17 bodova u 8 sezona f1 karijere.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Jos je vozio u Ferrariu ne zaboravi to!” ma lako je napravit grešku jer za ferrari je vozilo 109 vozača pa se eto u tim među njih nekako “provuka” i jos ali onda opet … ako neko navija za ferrari još od laude , znači nekih 45 godina jer austrijanac je za ferrari vozija od 1974. do 1977. = 4 sezone i ne znat da jos NIKAD nije bija u tom timu … treba koristit wikipediju , kopirat podatke od tamo ka šta ja svo vrime radim i po čemu sam “poznat” . ima Alfa707 pravo , jos smije komentirat šta želi jer za razliku od nekog JV koji je samo vlasnik titule , jos je odvozija 2 dobre trke u mađarskoj i belgiji 1994. kad je ostvarija 2 podija . ako to nije referenca za pričat o onome šta se dogodilo u ferrariu onda …. ne znam šta je . i bi li horneru srce bilo na mistu da je CL diskvalificiran ? bi li diskvalifikacija unaprijedila RB na tablici konstruktora ? ako želi u borbu za titulu možda bi bilo bolje da RB i “klan” verstappen više pažnje obrate na mercedes jer ferrari je ovakvim “radom” prilično bezopasan . a šta ako se u maranellu ipak “probude” i u dogledno vrime tim postane primamljiva destinacija za verstappena Jr ? btw , volija bi da “strogi” horner koji je “zaziva” diskvalifikaciju nabroji je li i koliko je puta RB diskvalificiran npr zbog igranja sa kutovima paljenja ili prednjim krilom ili …. da je ferrari na mistu mercedesa po dominaciji još bi i razumija “klan” verstappena i hornera , RB ali ovako mi zvuči suludo udaranje po timu koji skoro da “sabotira” sam sebe . a možda oni vide , zanju nešto šta mi ne vidimo , ne znamo pa “pripremaju teren” za taj trenutak dok u mercu možda zbog toga trljaju ruke jer neko drugi za njih “ratuje” ?
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Avalon, uvijek iscrpan, gušt čitat njegov tekst
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma pun mi je kufer žalbi na ferrarijev račun.
A Verstappeni svugdje guraju nos samo da njihove gluposti ne budu glavna tema nego da sve prebace na nekog drugog, a to je najčešće Ferrari.
17
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je sve placeno,daj mi pare ja ću komentirat
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
koliko sam ja skužio….ferkan je plinove u tekućem stanju iz rashladnog sustava pržio u motor i dobivao extra snage…ne puno ali se vidjelo.
kako postoji doljnja propisana tehnička regulativa o težini moralo se naći odgovor u slučaju da te kontroliraju i možeš se provući sa onom “nismo potrošili svo gorivo” a zapravo je gorivo zamjena za težinu tekućeg reaktivnog plina u sistemu hlađenja…..to bi možda bila štorija ovog slučaja
10
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hoćeš reći da su imali mali LNG terminal u bolidu? Ma ja bi im dao 5 bodova za intuitivnost :)
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
skoro da da…rekla je komisija zadnji put da je u pitanju 3 vrste rashladnih tekućina, što može biti od fero-tekućina do plemenitih tekućih plinova što kroz sitni “propust” na brtvi lako pustiš u sustav u plinovitom stanju. kombinacijom više plinova možeš dobiti reaktivnu smjesu u drugom agregatnom stanju.
pa moraju biti inovativni inače su zaporožec
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zajebano je to kad posljedice udisanja otrovnih plinova udare nakon 25 godina u mozak. Počinje srat kao i Žak.
A ovi iz Ferrarija još veći majmuni. Svi seru po njima, a oni šute. Kad ti o poštenju počnu pričat Limenke i Mečke onda se stvarno treba zapitat u kakvom su svi skupa stanju u Maranellu.
7
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma namjerno je to od ferraria baš zato jer stalno po njima.zadnja trka i oni namjerno samo da drugi pomisle da je u pitanju neka mućka
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A dok su unazad par godina u Rb muljali,onda ok,tog se ne sjećaju???
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako netko može ošamariti maloga egoboya u prolazu molio bih da to učinite. Hvala.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I u slučaju da budu bolji od ferrarija, mercedes će ih pomesti…. promašio je momčad koju treba javno degradirati i omalovažavati, izgleda da voli maxa puno,sin mu je, al malo previše se zauzima za njega,.
realno sezona rb vs ferkan a da je merc pola sekunde iza, bi bila 7 puta interesantnija od zadnjih 5, i opet ne bi verstappen osvojio ništa, pomeo bi ga leklerk hah
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda me uopće ne čudi ponašanje Maxa. Kakav otac , takav sin.
2
1