Svi vozači će od iduće sezone na raspolaganju imati tri MGU-K elementa pogonske jedinice. FIA je službeno potvrdila da će popustiti sa strogim pravilnikom o kažnjavanju dodatnih elemenata nakon što je kalendar proširen na čak 22 utrke.
Kompleksni V6 motori uvedeni su 2014. godine, a odmah u prvoj godini se zbog smanjenja troškova ograničio broj elemenata koji se smiju koristiti tijekom sezone bez da se dobije kazna na startnom poretku. Najprije je ograničenje bilo na pet komada svakog elementa (motor, turbopunjač, MGU-H, MGU-K, baterija i kontrolna elektronika), da bi za ovu sezonu broj smanjen na tri (motori. turbo, MGU-H), odnosno dva (kontrolna elektronika, baterija, MGU-K).
Pola vozača je uspjelo odraditi 2019. godinu bez trećeg MGU-K – uključujući svih šest bolida pogonjenih Ferrarijem.
Međutim, svi Renaulti i sve Honde su koristili više od dva MGU-K, dok je Daniil Kvyat iz Toro Rossa rekorder sa čak šest.
Od Mercedesovih bolida Valtteri Bottas je iskoristio 3, Sergio Perez 4, a svi ostali po 2.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bar u nečemu Ferrari najjači
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravio si strategiju, u tome su pogotovo jaki ???
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato i omogućavaju ostalim sa jednim dodatnim imaju manje problema nego dosad.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro kažeš al zar nije opće mišljenje da se Ferrariju povlađuje?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrariju najjaci motor, ali bolid smece. ?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci i ono nesto di je Ferrari bio odlican cemo maknut iz jednadzbe ?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mene osobno svako odmicanje od WEC pravila veseli.
Neki limit na budžet mora postojati, ali ove godine su pravila baš bila ekstremna.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
što misliš pod wec pravilima? ograničenje komponenti ili nešto drugo?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ograničenje komponenti, isključivo.
Bez uvrede WEC-u, volim i cijenim to natjecanje, ali ne bih volio da Formula postane WEC 2.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kako je to u wec-u regulirano?
slabo pratim wec otkad je toyota ostala jedini tvorničar.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam mislio doslovno jer ni ne znam njihova pravila, vise mislim ovako kolokvijalno receno.
Zelim da timovi u sat i po utrke daju sve od sebe, ne stavljajuci toliko fokus na izdrzljivost komponenti. Sto je slucaj sa u npr. nekim utrkama koje traju 24 sata.
5
0