Problem sa serverom je na početku Velike nagrade Abu Dhabija onemogućio korištenje DRS-a. Tih prvih 18. krugova smo gledali kako bi Formula 1 izgledala da vozači nemaju tu ‘pomoć’ pri pretjecanju.
Mišljenja oko toga ne nedostaje, a britanski Autosport je o DRS-u i nedostatku istog pitao one, koji su to doživjeli iz prve ruke: vozače.
Oni su, izgleda, složni da je Formula 1 trenutno treba DRS, ali i misle da je na neki način nužno zlo te se nadaju da će promjenom pravilnika za 2021. postati nepotreban.
„[Bez DRS-a] je bilo još dosadnije!“
„Na nekim stazama vam sigurno treba, a ova je jedna od njih. Na stazama poput Monze možda možete i bez toga, ali mislim da je to dobra stvar. Siguran sam da će neki ljudi reći da je ‘umjetno’, ali treba nam, pogotovo s ovim bolidima i brzinama koje postižemo, inače neće biti pretjecanja. Tako da: God bless DRS.“
– Daniel Ricciardo
McLarenov Carlos Sainz je uz DRS na impresivan način prošao Nicu Hülkenberga u posljednjem krugu utrke te se slaže s Ricciardom, da nije bilo dobro kada nije bilo DRS-a.
„To pokazuje da je danas u Formuli 1 nemoguće pretjecati bez DRS-a. Tako da je itekako potreban u modernoj F1.“
„Nadam se da nam u 2021. više neće trebati, jer ga ni jedan od nas ne voli, ali ako želimo vidjeti bilo kakvo pretjecanje u Formuli 1 trebamo DRS.“
– Carlos Sainz
Valtteriju Bottasu iz Mercedesa, koji je startao kao posljednji, nedostatak DRS-a je kompromitirao proboj kroz grid, posebice kada je nekoliko krugova zapeo iza Nice Hülkenberga.
„Želio sam se približiti postolju i vrhu, pa me frustriralo što ga nema. Mi koji smo imali tempa i bili u poziciji da napadamo smo ga htjeli imati, ali mislim da su bolidi koji su branili pozicije bili sretni što ga nema. Pa je malo zeznuta situacija.“
„Mislim da je DRS dobra stvar s obzirom na bolide kakve sada imamo u F1. Međutim, možda ćemo ga se moći riješiti u 2021.“
– Valtteri Bottas
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slozio bih se da je DRS trenutno potreban jer tesko da mozemo gledati repliku Imole 2005. ili slicnih borbi, ali isto tako sam razocaran sto su odgovore dali vozaci koji nisu imali priliku voziti F1 u doba bez DRS-a. Smatram da bi relevantniji odgovor dali Raikkonen i Vettel. Kubica i Hamilton su vozili u svojim ligama ?
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imola te godine, najbolji primjer. Schumi brzi 2 sekomde od Alonsa, ali ne ide. Jos je Imola teska za pretjecanje, uhhh
Steta da se Malezija i Turska ne vracaju, dvijeTilkeve uspjesnice. Mozda jedine. Nisam siguran da je crtao COTA.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
opt ti plujes po imoli pa i alonso je 2006 bio sekundu iz šumija tad je bilo pravo pretjecanje ovo sta gledas danas je umjetno pretjecanje
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne 1 drs tip, već 2 !
pade mi napamet…obrnuti drs – prednjeg krila.
tamo gdje je drs zona zadnjeg, nije dozvoljena upotreba prednjeg pomičnog krila i obrnuto.
to znači da bi prednje krilo bilo pliće a otvaralo bi se u jači downforce prednjeg kraja iliti u zavojima ga stisneš, a na špici ga imaš blagog i brzog a zadnji otvoriš…četri glave + bi bilo u monzi
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo me asocira na williamsov aktivni ovjes 90-tih. Previse elektronike opet ne podrzavam. Ipak bi vozac morao upravljati bolidom, ne elektronika.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ne bi bilo elektronski, može biti poluga na volanu, može biti na palac i mini servo pa da kontroliraš nagib jačim ili slabijim pritiskom. ujedno bi se zona kočenja skratila za one koji bi uvježbali kontrolu takvog DRSa
…ali svejedno, vidim da ljudi mrze kreativnost , ne misleći na tebe
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebum kopiral…Misliš poluga kao automatska rucna kočnica,ako previše zategnes,otvori se ti padobran.
Ili na sajlu si mislio?Jer teško da na volanu možeš imati tako nekako što si ti zamislio bez elektronike.Kad dozivis sudar il’ izletis,moraš uzet volan da izađeš,šta ćeš onda vući bolid sa volanom kad ga izvadis do prvog izlaza sa staze.Nzm moraš malo bolje objasniti kako si ti to zamislio jer kolko sam ja vidio kad nataknes volan automatski se poveže s bolidom,znaci elektronika.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Serviser
nije baš tako jednostavno, ali nije niti komplicirano i težinski zahtjevno
fly by wire sistem…potenciometar na volanu sa malom polugom kao na joystiku i dalje je lehanizam u nosu…ipak je to tehnologija, ali ponekad se je ispravno vratiti se počecima..
da u pravu si što se tiče volana i letve volana…i je tu je elektronički sklop kako sam napisao
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nesto slično se analizirali vec na nekom portalu, vjer i ovde.Ferrari u Meksisku kako krilca stoje na velikim brzinama, a kako u zavojima. Na vecim brzinama se razdvoje elementi na krilu, a na manjim skupe kako bi stvarali vise downforcea. Znam da nisi na ovo mislio al eto, podsjetilo me.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mislim da je pritisak bez savijanja na 50 N po regulativi.
ali ako si gledao noseve mercedesa i ferrarija tada si mogao vidjeti primjetno uvijanja mercedesa a kod ferrarija baš i ne na većim brzinama. pogledaj više snimki i vidjet ćeš. mercedes ima bolje rješeno uvijanje dijelova aero paketa/krila….kao da su u regulativi a onda kao na preskok pojačano djelovanje u željenom smjeru.
nisam mislio…samo sam ispalio jednu ideju koja mi taj čas pala napamet a znam, da nikad nije korištena.
ionako mi nikad nećemo uspjeti promjeniti pravilnik i uzaludno komentiramo a to vjerovatno činimo iz malo razonode
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba DRS ukinuti na nekim stazama. Npr. u Belgiji.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doduše na istoj trci je bilo nekih ludačkih obilaženja dok nisu koristili DRS, na momente je bilo baš zanimljivo gledati kako brži pokušavaju da se probiju, skoro pa kamikaze potezima i onda upališe DRS i sve što smo dobili je da ovi brži obilaze sporije na pravcu kao da sa novim gumama obilaze za cijeli krug ove što voze na 30 krugova starim gumama.
0
0