Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

Ross Brawn: Ovo je dokaz da nam ne treba DRS

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je na utrci u Abu Dhabiju prvih 20 krugova DRS bio onemogućen zbog tehničkog problema – Ross Brawn kaže da je to najbolji dokaz kako novi bolidi od 2021. godine neće trebati to pomagalo kako bi se slijedili i pretjecali.

“Posebno smo zadovoljni dobrim reakcijama na novi pravilnik, pogotovo od navijača.”

“U nedjeljnoj utrci nismo imali DRS skoro 20 krugova zbog tehničkog problema i to je samo dokazalo kako se bolidi svejedno mogu boriti i pratiti.”

Novi pravilnik bi trebao smanjiti zaostatak sredine poretka za najbržim ekipama, ali i omogućiti vozačima da se prate bez drastičnog gubitka downforcea.

“Osim praćenja – moramo smanjiti zaostatak ekipa iz sredine poretka. Pogledajte i ovu utrku – još jednom su ekipe s vrha odradile cijelu utrku, dok su svi ostali zaobiđeni za cijeli krug.”

“Te želje dijelimo svi mi, kako dioničari tako i navijači. Važni koraci su napravljeni, ali još imamo posla ispred sebe. Definitivno idemo u pravom smjeru.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Dani.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

24 komentara

  1. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Ako je dokaz nečega to je da je da s ovim bolidima treba DRS.
    Bottas nije mogao Hulka proći bez DRS-a, a ima sekundu brži bolid. Sad da li će nakon 2021.još uvijek biti potreban to tek treba vidjeti.



    21

    1
  2. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Ross Brawn izgleda voli glumiti glupog amerikanca, u zadnje vrijeme pokusava sto gluplje izjave izjavit



    26

    3
  3. Bolidi trebaju imati aerodinamiku da onaj iza može proći bez prljavog zraka. Uz dobra pravila neće trebati DRS.



    9

    1
  4. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Po meni DRS nikada nije ni bio potreban. Samo malo bolja pravila staviti , kako je vec netko ovdje napisao , i stvar rijesena.
    Znam , svi cete reci da nebi bilo pretjecanja itd. Slazem se s vama , bilo bi puno manje pretjecanja. Ali meni bolje da nema pretjecanja nego da je 95% pretjecanja cisto zaobilazenje. Draze mi je tesko naganjanje onog ispred sebe pa ima skill nekako ces ga i rijesit



    9

    1
  5. Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

    Lijepo je nakon nedavnih idiotarija pročitati jednu izjavu kakvu bi čovjek očekivao od Rossa Brawna :thumbs:

    Iako meni crno-žuti Renault u Abu Dhabiju kojeg vozač iza ne može proći iz očitih razloga izaziva PTSP, poveselio sam se kad sam vidio da nema DRS-a i da Bottas neće tako lako proći pored Hulka – nažalost, baš tad je “proradio” DRS. Stvarno mi je drago da Ross ovo spominje, znači da ipak nije zaboravio na ukidanje DRS-a koje je spominjao prije početka “vladavine” i da ima nade da ću uskoro dočekati ukidanje tog najvećeg zločina počinjenog utrkivanju Formule 1.



    10

    0
  6. DRS je sranje…
    To kaže obični F1 fan od 1994 godine!

    Ajmo vratiti nadoljevanje goriva i taktička nadmudrivanja ukoliko se može!

    A ne vražiji pritisak gumba – pritisak gumba koji svi volimo kada je naš miljenik iza, a mrzimo kada je ispred i tu mi nitko nemože to osporit!



    12

    0
  7. Tag Heuer tifosoante Prikaži

    Realno DRS nikad nije ni bio potreban F1 jer u vrijeme kad je uveden, bolidi su se pretjecali sasvim solidno i bez DRSa tako da podržavam ukidanje DRSa, ali ove spike kako DRS nije u duhu F1 mi stvarno idu na živce jer taj duh F1 je izumrio davno, davno prije DRSa.


    0

    0
  8. Cuj to dokaz. Ovo je dokaz da se oni naprijed ne bi prosli da voze 400krugova. Ako Bottas nije mogao Hulka proci bez drsa naprijed ne bi bilo nikakve borbe. Ovo je staza na kojoj su moguca preticanja. Kakva bi bila utrka u australiji, monacu madarskoj singapuru itd bez drsa? Bolid mora biti takav da bude onom bolidu ispred sebe blize pa bi bilo moguce utrkivanje bez drsa. No tu stosta bi moralo biti standardizirano da su bolidi podjednaki pa da imamo utrkivanja kao u nizim serijama. Po meni oni ni sami ne znaju koji je isoravan put. Nije toliki problem drs, koliki je njegov utjecaj. Mozda da mu samo smanje naklon nakon ukljucivanja odnosno kut pod kojim stoji da to ne bude bas tako lako. Prljavog zraka ce uvijek biti jer bolid koii probija zrak uvijek remeti strujanje zraka oonome iza sebe. On se moze umanjiti sa smanjivanjem aerodinamickog djelovanja na bolidu odnosno da je bolid vise ovisan o meh gripu. Po meni f1 ima puno vecih problema od drsa.



    3

    0
    • Mercedes Serviser Donator Prikaži

      Neznaju oni gdje bi više mutili,a pare ne dolaze kako treba,ljudi se zasitili i bez kojekakvih resetova neće biti bolje.Sad izmišljaju kojekakva s..nja kao bit ce bolje.Na kraju budu sa 18 colnih prešli na gusjenice,i još ce uvest doljevanje goriva iz zraka,jer neće ići brže od 80 km/h.Ni vozači nisu oduševljeni ali kad kapka para nemaju se što više brinuti.



      2

      0
  9. Mclaren raca Prikaži

    Da mogu utjecati, ukinuo bih odavno DRS. S njim su brzi bolidi još brži, a srednje brzim bolidima ionako ne pomaže u prestizanju onih najboljih. Dopustio bih taktiziranje sa nadoljevanjem goriva i dopustio bih slobodan izbor guma, s tim da ostanu obavezne dvije komponente, a ne gluparija da se gume iz Q2 koriste na startu. Pa čemu onda Q3?



    1

    0
  10. Ross Brawn je nekako naglo “zaglupio” u zadnje vrijeme…



    5

    1
  11. Ross Brawn 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Pa slažem se ukoliko će se bolidi moći utrkivati dovoljno blizu pa im onda pomoć neće trebati jer je i preticanje umijeće inače će nam i dalje trebati.


    0

    0
  12. Poštovanje..

    Inače jako rijetko komentiram članke. Ante zna da sam veliki poznavaoc f1, pisao par kolumna i za Jergovića, i još prije 10ak godina za f1 racing itd…
    Da ne govorim o praćenju f1 na internet portalu f1.com još tamo ranih 2000ih, o časopisima 90ih,2000ih da ne pričam… Ili snimanju utrka na kazetama…
    I samo mogu reći- DRS, pirelli gume ( posebno one u sezonama 2011,2012 i 2013), to je toliko umjetno i jednostavno jeftino. Sjećam se jedne analize iz 2011 godine,kada je sam Rosberg pričao da prvi dugi desni zavoj moraju praktički voziti lift and cost tj umanjiti s obzirom na sezone prije za 30-40% kako nebi pregrijali gume… Sjećamo se Michaela koji he tada govorio da je voziti s takvim gumama kao po jajima… Zašto- jer nije zapravo uopće mogao pritiskati do krajnjih granica, i upravo su te umjetne gume jedan od najvećih faktora zašto nije mogao izvlačiti maksimum.
    Za mene osobno tragedija F1 je započela 2009 , a nastavila se nakon sezone 2010.
    Sezona 2017 je koliko toliko postavila f1 u sličnu situaciju prije 2009e… barem estetski, a koliko toliko vozački.
    Drugo fuel flow- praktički vozači nesmiju pritiskati bolid do krajnjih granica, i gdje u biti mo vidimo zbog svog silnog managmenta pravi potencijal vozača i bolida.
    Možda u kvalifikacijama… Ja želim da f1 bude kao 2008,2006,2005,2000,1999,1998,1995,1991,… I svih između godina.. Da fastest lap bude vjerodostojan najbrži krug, a ne jer je neko prešao na svježe gume.. Nije tu stvar samo povratka na dolijevanje goriva, nego micanje sranja poput guma koje vozači još uvijek nemogu tiskat kao tih zlatnih godina. Zašto? Jer su nekonzistentne, i jer u svakom trenutku mogu doslovce pasti sa litice, i izgubit performanse ako ih pritisnu…
    Isto tako sprdačina DRS je šlag na torti ovog desetljeća. Bottas je sada pokazao da se itekako može pretjecati. A i ostali vozači su pretjecali. Jer je to umjetnost.. Legende tipa Senna ,Schumi, Lauda, Fangio,Mansell, Alonso, pa i Hamilton ranije su se rađale na ofenzivi ali i defenzivi.. Ali ne na umjetno stvorenim ofenzivama… A to jest DRS. Isto tako,vozači su u ovom desetljeću zakržljali, jer su u 80-90% slučajeva pritisnuli DRS, ili su doslovce čekali da se nekom gume “otope”, kako bi prošli samo vozača.
    I slažem se sa Eddie Irvineom koji je još prije 7god rekao da je to sranje, jer to je kao da ideš pecati i u jezeru je umjetno na tisuće riba na jednom mjestu, ulovit ćeš ih 50, ali kada pecaš u normalnim uvjetima, prirodnim,umjetnost i satisfakcijs je ulovit jednu…
    Vozači ovog desetljeća su zakržljali. Siguran sam da se Kimiu, Hamiltonu, Alonsu(još uvijek po meni aktualan), Vettelu nikako ne sviđa drs, jer su ipak bili vozači one prirodne f1..



    7

    2
  13. Sergio Perez Ibarac00 Prikaži

    DRS je sprdačina nama, Hardcore fanovima F1.
    Ja pronadem sebi zanimljivosti i kad nema pretjecanja, baza mi je gledati bolide kako voze 2 sekunde jedan iza drugoga. Taktiziranje s pit stopovima, undercat, overcat… Ali novopečeni fan nece gledati utrku u kojoj se nitko ne prestize, a to se kosi sa strategijom libertya da prosire bazu gledatelja na nove generacije.
    Ali moraju shvatit da se to nece promijenit, mlade sve manje zanima motosport i nije samo tu F1, tu su sve zive kategorije motosporta kojima pada broj gledatelja.
    Moze se pretjecati bez DRSa, ali trebas imati brzi bolid 2-3 sekunde i da to obavis u roku 3 kurga, zato jer nakon toga gume su gotove.
    Znaci treba ti guma s kojom mozes pritiskat, treba ti gorivo, a tipa recimo Abu Dhabi je staza gdje se sa 105kg goriva mozes dovuc do cilja jedino ako stedis i aako si vecinu utrke u safe modu.
    Utjecaj DRS je nikada veci, ako je vec potreban smanji njegov utkecaj, na nacin da to krilo bude manje i da dobijes mozda 8-12kmh prednosti, ali to treba pratiti promjenu guma, koje ce dopustiti utrkivanje, odnosno pritiskanje.


    0

    0
    • Pa upravo je i to problem- primjerice ono vrhunsko ganjanje Schumacher vs Alonso u Imoli 2005, ili kad je bilo obrnuto 2006e kad je u Imoli Alonso ganjao Michaela praktički zadnjih 20krugova. U oba slučaja su bili non stop unutar 0.7s jedan od drugog… I utrke su bile fenomenalne obje, ali naravno,i gume su bile prave f1 gume gdje su u oba slučaja mogli pritiskati do kraja.. Drugo, kakav protok goriva i slično..
      Dakle sva ta priča oko bolesnog menađiranja je počela prvo 2011e sa Pirellijevim gumama jer su htjeli umjetan show.. A nastavilo se u 2014oj sa hibridnim motorima i tim protokom goriva…


      0

      0