Kako su britanski novinari potpuno otvorili ratnu frontu protiv Vettela

Kontra mraku, kontra G-sili

Ante Vetma

Prije 4 godina 4 min 56 komentara

Nakon što su britanski mediji poput BBC-a i Sky-a krenuli s agresivnom kampanjom umirovljenja četverostrukog svjetskog prvaka Sebastiana Vettela – Ferrarijev im je vozač kroz osmijeh odgovorio.

“Ne znam tko je započeo taj trač, ali čini se da taj netko zna više od mene.”

“S obzirom na to da ste vi novinari uvijek u pravu, vjerojatno ću ja to tek shvatiti kroz idućih par tjedana.”

Na direktan upit što bi mu pomoglo za iduću sezonu, Vettel odgovara:

“Manje intervjua će pomoći!”

“To je sve dio pregovora za iduću godinu, prije bilo kakvih drugih pregovora.”

Pitali su ga i što misli o izjavi Mattije Binotta koji je rekao da istek Hamiltonovog ugovora može samo “učiniti Ferrari sretnim”:

“Mislim da je Hamilton već Ferrarijev vozač. Tu neće biti promjene, zar ne? Mislim da je dobar kupac, posjeduje više od jednog Ferrarija!”

Sebastian Vettel

Neobjašnjiva britanska opsesija

Neobična opsesija britanskih publikacija poznata je od ranije, ali su ovog vikenda bili u posebnom raspoloženju. Najprije je glavni urednik BBC F1 sekcije Andrew Benson uoči vikenda za VN Abu Dhabija na svom Twitter računu napisao da je Vettel propustio konferenciju za novinare na kojoj je trebao odgovarati na pitanja o sudaru s Charlesom Leclercom, dodavši da je razlog izostanka rođenje njegovog trećeg djeteta. Zatim je rezime sezone BBC naslovio “Formula 1 2019: Pažnja! Sadrži Sebastiana Vettela“, a u tekstu je njemački vozač spomenut 23 puta, što je duplo više od bilo kojeg drugog vozača, uključujući i ovogodišnjeg svjetskog prvaka Lewisa Hamiltona.

Tu je i legendarni graf koji je napravljen pod radnim naslovom “F1’s bad boys graphics – which drivers have behaved badly over the years” na kojem je Vettel dostigao Ayrtona Sennu po proizvoljnim elementima kakvi više priliče tinejdžerskim časopisima nego ozbiljnoj medijskoj kući.

Izvor: BBC

Trenutak sezone – mora da je Vettelov spin u Monzi?

Gaslyjev podij i team radio nakon utrke u Brazilu, Kvyatov podij u Njemačkoj, Sainzov podij u Brazilu, Vettelova vožnja s P20 na P2 u utrci u kojoj se jedini nije izvrtio na stazi, poziv uskoro šesterostrukog prvaka na umirovljenje zdravog bolida na VN Njemačke, potjera Hamiltona na Verstappena u Mađarskoj, Mercedesovo zaustavljanje u boksu u Njemačkoj gdje su slavili 120 godina motosporta? Takvi prijedlozi nisu našli mjesto pokraj prijedloga poput: “Vettelov meltdown u Monzi”. Ne iznenađuje da takva bedsastoća čak ni među britanskom publikom nije dobila više od 3% glasova.

Izvor: BBC

Stare rane zbog Nijemca u Ferrariju?

Ovolika količina otrova nije samo neprimjerena za neki medij nego je ponajprije neobična za bilo koju zrelu i profesionalnu osobu, ali nije nemoguće da rane zbog drugog uspješnog Nijemca u Ferrariju još nisu zacijelile ni 15-20 godina nakon što je na stazi pobjeđivao domaće pulene. Iduće godine će Lewis Hamilton vjerojatno dostići Michaela Schumachera i moći će se pohvaliti sedmim naslovom, a onda možda i osmim, devetim… Kroz godine se propitivala snaga Schumachera zbog dominantnog Ferrarija, pa se nastavilo propitivati Vettela zbog dominantnog Red Bulla, a ironija leži u činjenici da je nakon njih došao najdominantniji bolid u povijesti Formule 1 – njemački Mercedes.

Ako se Vettel zaista umirovi, ma koliko to čudno zvučalo: Njemačka će ostati bez svog vozača! Prije samo tri godine bila su četvorica, a odlaskom Nice Hulkenberga ostao je samo Vettel. Međutim, nakon svake “God save the Queen” na podiju i dalje svira “Deutschland über alles”, ma koliko BBC šutio o tome.

Teško je pronaći drugo logično objašnjenje za ovakvu opsesiju. Nizozemski mediji potpuno neprofesionalno, ali sasvim logično otvoreno navijaju za Maxa Verstappena. Talijanski mediji redovito Ferrariju posvećuju više pažnje od bilo koga drugog u Formuli 1, a Britanci su naklonjeni svojim vozačima i ekipama. Međutim, nigdje se ne može pronaći ovako izrazit animozitet prema jednom vozaču ili jednoj ekipi.

Naravno, svatko ima svog nadređenog i kao što komentari na društvenim mrežama ne mogu voditi Pulsmedia portale, tako ne možemo ni mi voditi BBC ili Sky portale. Međutim, potrebno je jako puno dobrih djela da se sagradi reputacija, a jako malo da se sruši. Vozačima i ekipama dobro doći zimska stanka, ali još bolje će doći medijima. U situaciji gdje se gase tiskana, a online izdanja dišu na škrge – možemo očekivati najprije još veći šund za klik više, a onda kad to ne upali (jer neće) – onda konačno i neka nova imena u redakcijama.


Odgovor

56 komentara

  1. Mercedes
    QFlash82 Donator Prikaži

    Vettela tek čeka najgora sezona, dakle 2020, a to će mu biti vrlo vjerovatno i zadnja.
    Da se povukao na vrijeme, kad je uzeo četvrti naslov, ostao bi legenda.Ovako ce biti zapamćen samo po lošem.
    Bolju reputaciju će nositi Rosberg s jednim naslovom, nego Vettel s četri.
    Vettel nikad nije bio veliki vozač, to je bilo tako očito u Red Bullu, a pogotovo sad u bolidu koji nema jasnu prednost na gridu, nakon puno priče i daleko više novaca – to je jasno i Ferrariu.



    16
    -20

    36
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Puno se može diskutirati o lošim stvarima kod Vettela, ali je ideja ipak bila da fokus bude na britanskoj opsesiji njime.



      12
      9

      3
    • Fia
      Realista Prikaži

      Nemoj tako, na ovom portalu je Vettel najveci… ne znam sto bi se jos trebalo dogodit da ljudi progledaju, mozda iduca sezona.
      A normalno da ce mu britanski mediji vadit mast, sve to nosi određen pritisak-svakako imaju povoda i materijala.
      Mozda da im nije dao materijala, ali kao sto kazem, bit ce ga i 2020



      8
      -20

      28
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Na njihovom je Hamilton najveći, na Ziggu je Verstappen itd. Nije tema tko je najveći nego po kome se udara. Osim toga, jedna stvar je što komentatori pišu ispod članka ili na forumu, a druga stvar kad je urednička politika takva da rezime cijele sezone nasloviš “Oprez: Vettel unutra”. To je bolesna opsesija, pa pokušavam prokljuviti koji je uzrok.



      23
      23

      0
      • Fia
        Realista Prikaži

        Vrlo jednostavno. Zbog dvije stvari.
        1.Bombasticni naslovi kako bi privukli sto vise citatelja, komentara, nebitno hoce bit pozitivni, negativni-znas onu, ne postoji losa reklama
        2.Destabiliziranje Vettela i ostatka momcadi- ipak utjece na svakog kad te na svakoj presici pitaju nesto u tom stilu, kad stalno citas takve stvar, sve te informacije dođu do njega i polako se uvuku pod kozu, ali ne samo njemu nego ostalom osoblju, mehanicarima itd.. cilj je stvoriti ovakvu klimu kakva se stvorila.
        Jedini spas je odgovor Vettela nekim super voznjama koje se ove godine nisu dogodile, upravo suprotno, a kazem da ce nastavit u tom stilu 2020



        1
        -1

        2
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        ne postoji losa reklama

        Postoji, o tome, o tome je zadnja rečenica kolumne.

        Jedini spas je odgovor Vettela nekim super voznjama koje se ove godine nisu dogodile, upravo suprotno, a kazem da ce nastavit u tom stilu 2020

        Ne vjerujem da bi ga išta spasilo. Dobre vožnje se objašnjavaju dominantnim Ferrarijem, varanjem, strateškim sputavanjem Leclerca ili položajem Saturna u Jupiteru. Ali opet, tema nije o vožnjama nego o očiglednoj kampanji blaćenja. Ne vidim da su se isti tekstovi pisali o vozačima koji imaju manji postotak momčadskih bodova. Recimo, Norrisa se glorificira, a Sainz ima duplo više bodova od njega. Gdje je ijedan tekst o tome? Ili, ako hoćeš top ekipu – Bottas je za Merc osvojio manji postotak bodova nego Vettel za Ferrari, pa ne vidim da su rezime sezone naslovili “slom Bottasa v2” ili “Bottasov pucanj u prazno”. Njihove vozačke partije su bile očigledno lošije, zašto onda Vettel, i to na ovako očigledno bezobrazan način?



        15
        15

        0
        • Fia
          Realista Prikaži

          Kad je imao dobre voznje ne sjecam se tolikog pljuvanja po Vettelu,vise ga se hvalilo, mozda grijesim i nisam vidio, to vise ti znas sigurno. Inace navijao sam za Vettela sve godine u Ferrariju i da osvoji taj naslov 2018, ali sam se debelo razocarao i potvrdio sto sam mislio o njemu prije dolaska u Ferrari. Tako da je on kod mene X .Slazem se za Sainza, covjek je rasturio, a paznja medija nula bodova.

          Pa puno je bolje pisati kako je klinac u prvoj godini u Ferrariju namazao Vettela i staviti naglasak na njega nego pisati da je Bottas izgubio od Hamiltona(velikog iznenađenja)-iako nije Bottas nista posebno los, i ne bi se slozio da su njegove vozacke partije bile slabije od Vettela, samo je Hamilton u top formi.



          3
          -3

          6
      • Marlboro
        AMG Donator Prikaži

        Ante je li ovo napokon neko priznanje? ;)

        Koliko god su britanci pretjerali u napadu na Vettela toliko si ti u nastojanju da ga obranis.



        5
        -6

        11
  2. Charles Leclerc 16
    Tifosi1 Prikaži

    Britanci ko britanci. Svoje volimo tuđe mrzimo. Mi smo naj. mi smo naj.



    22
    22

    0
  3. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Psi laju, karavane prolaze.
    Ako Vettela Ferrari ne želi u momčadi, sigurno na to neće utjecati britanski novinari. Nek pričaju što ih volja. Svatko želi komad kolača u predviđanju budućnosti.
    Drugi par rukava je i to što Vettel zadnjih par sezona sam na sebe privlači pažnju novinara zbog situacija na stazi u koje se dovodi.
    2015. je, mora se reć bio dosta popularan i hvaljen, čak i od strane britanskih medija.
    Tako da me ova situacija ne čudi. A njemački novinari mu baš i ne staju u obranu kolko vidim.

    Sve u svemu Vettel je u no man’s land i žao mi ga je pomalo.



    8
    6

    2
  4. Alfa Romeo
    limitmaker1 Donator Prikaži

    …bravo za članak!…
    da sad ne iznosim racionalnija mišljenja kojih imam više, reći ću samo onaj trenutno najnevjerojatniji..zato što se lewis jedino sebastiana zaista boji u njegovom pohodu na michaelove rekorde!…znam svjestan sam brda dislike-ova sada ali on mu je jedina prijetnja u brojkama koje on ŽELI nadmašiti unatoč njegovim ‘nije me briga za rekorde’….



    17
    17

    0
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Ne vjerujem da ga se boji, nema se čega bojati dok je Mercedes ovakav i dok je Bottas uz njega. Želi li Lewis u Ferrari pa im treba slobodno mjesto tamo od 2021? Sve je to nategnuto…



      3
      3

      0
      • Ferrari
        vekinator Prikaži

        Možda Lewis njuši da bi Ferrari mogao biti najjača opcija 2021, koliko god bili šlampavi ovih godina. Nova pravila, Mercedes jednom mora izgubit prednost s gumama, a i ako Toto ode..vidjeli smo kako su šlampavo odradili utrku bez njega.
        Tako da Leclerc je zasad siguran u Ferrariju, a Vettel mu je glavni konkurent za to drugo mjesto. A sumnjam da će baciti u vatru mladog Schumachera jer bi tek tad imali dva mlada nadobudna vozača.



        10
        10

        0
      • Alfa Romeo
        limitmaker1 Donator Prikaži

        …pa i napisao sam da je najnevjerojatnija..što se tiče mjesta u ferrari-u…i to mi je nategnuto jer mislim da lewis ŽELI brojke, a u ferrari-u mu trenutno mogu samo garantirati da će nastupati pa ako cilja na najveći broj utrka onda ima smisla, ;) … osim toga što onda s leclercom?, nema teorije da će ovaj pristati na vozača br.2…



        8
        8

        0
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Vettelova “najslabija sezona” u bolidu koji ne odgovara njegovom stilu voznje, pod punim pritiskom medija, hrpa problema na bolidu (odustajanje iz vodstva, 3-4 kvalifikacija za redom bez sanse za borbu s Leclercom) i obitelj kod kuce od troje djece i na kraju zavrsi 24 boda iza Leclerca. Vettela ne smatram jednim od najboljih bas zbog toga sto se takvim vozacima ne smije dogoditi situacija sporog privikavanja na bolid i onolika kolicina gresaka pod pritiskom, ali treba malo ohladiti s izjavama o njegovoj mirovini i o tome da je pobjednik dvije GP utrke bolji od cetverostrukog prvaka. Cijeli je Ferrari bio izrazito slab ove sezone i najvecu krivnju treba snositi covjek koji ne moze vladati ljudima u Ferrariju jer je ocito da ih i najmanja glasina izbaci iz takta i natjera na greske. Pravi prvaci ne odlaze tako lako, a Vettel je itekako sposoban za velika postignuca. Leclerc je buducnost Ferrarija, ali ne treba zaboravit tko je proslih sezona izvlacio iz Ferrarija maksimum.



    25
    25

    0
    • Fia
      Realista Prikaži

      samo cu reci, eto 2018 je izvukao maksimum



      4
      -6

      10
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        Naravno da je imao gresaka koje je tesko prihvatiti, ali i unatoc tome Raikkonen nije bio ni blizu. Njihova suradnja podsjecala je na Alonsa i Massu. Ako je gledati po Raikkonenovim i Massinim rezultatima, Ferrari nije bio niti blizu bolida za borbu na vrhu zato kazem da je Vettel ipak taj koji je rezultatima prikazao Ferrari kao tim koji moze pobjediti Mercedes. Zato i jesu pod ovolikim medijskim pritiskom.



        21
        19

        2
        • lukarak Donator Prikaži

          Ahem, sta?

          I raikkonen i vettel su zavrsili ispred bottasa, dakle ako raikkonenov rezultat govori nesto o ferarijevom bolidi, onda isto vrijedi i za bottasa i mercedes, a to je da je F bolid bio bolji od M bolida prosle godine.



          7
          -7

          14
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Vettelova “najslabija sezona” u bolidu koji ne odgovara njegovom stilu voznje, pod punim pritiskom medija, hrpa problema na bolidu (odustajanje iz vodstva, 3-4 kvalifikacija za redom bez sanse za borbu s Leclercom) i obitelj kod kuce od troje djece i na kraju zavrsi 24 boda iza Leclerca.

      Leclerc ima “propusnicu” jer je mlad. Kad se Vettel izvrti u Monzi – to je fijasko i meltdown, kad se Leclerc razbije na svojoj domaćoj utrci to je razumljiva greška početnika. Vettelu se još nije oprostio kiks u Njemačkoj prošle godine, a Leclercovo razbijanje u Njemačkoj ove godine je razumljiva greška početnika. Leclerc je deklasirao Vettela u Belgiji, a Vettelovo deklasiranje Leclerca u Kanadi je razumljivo. Vettelov jump start u Japanu je pucanje pod pritiskom, Leclercovo razbijanje u kvalifikacijama Azerbajdžana je nedostatak gripa i nezagrijane gume. Da ne idem dalje, kužiš što hoću reći.

      Jedina realna razlika je ta što Leclerc uči iz grešaka, a Vettel ne. Ako iduće godine nastavi učiti – nema straha za njegovu budućnost, a Vettel će u mirovinu. Ako i iduće godine budu griješili jedan i drugi kao ove – jao njima i Ferrariju.



      23
      20

      3
      • Juan Manuel Fangio
        rudi Prikaži

        Ante moj svaka ti je na mistu. ali leclerc možda može imat propusnicu jer je mlad ali to nije opravdanje. on je odvozija dovoljno utrka da zna kad može uprit,a kad mora taktizirat ,a ne ić na silu.ali dobro sve je to škola.šta si nabrojija je upravo to što želin reć,da se jednome gleda na drugčiji način jer je ipak vettel višestruki šampion a leclerc je dolazeći(možda) višestruki šampion.ali po meni su više krivi oni u štali nego vozači.



        8
        7

        1
      • Fernando Alonso
        Alonso king Prikaži

        To je nazalost bilo i ocekivano. Leclerc se dokazao u Sauberu i svojom skromnoscu i zavidnom brzinom skupio velik broj fanova, neke je cak podsjetio i na neke od bivsih prvaka. Vettel je s druge strane bio najavljivan kao novi Schumacher u talijanskoj momcadi, a na kraju se dogodila ista stvar kao i Alonsu – 5 sezona i nijedan naslov. Sada je pod povecalom svakog moguceg navijaca, svaki njegov lock up je neoprostiva greska i razlog za mirovinu dok je pred Leclercom jos puno prilika. To je vec poznata prica u F1. Ako Leclerc ne osvoji naslov sljedecih 5 godina opet ce se promijeniti prica i netko novi ce biti nada za Ferrari, a on pak materijal za mirovinu. Tako su i Verstappena slali u Toro Rosso nakon par losih utrka, a onda nakon dobre utrke zvali ga najboljim na gridu. Klasika.



        12
        11

        1
      • Mclaren
        AlkY Donator Prikaži

        Pa po meni je ocekivano da ce se Leclercu gledati kroz prste jer je mlad i neiskusan , dok Sebu gledat kroz povecalo jer puca od iskustva. Pa to i je logicno i razumljivo. Neznam sta je tu sporno.
        Naravno u jednom i drugom je bilo pretjerivanja , ali vecinom je ok. Nece se pocetnicke greske gledati isto jednom i drugom , Jedan 2 sezone u F1 a drugi skoro 15. A ruku na srce Seb je imao podosta “glupih” gresaka , nazalost.



        8
        7

        1
  6. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ne vole ga niti u italiji a da će ga voljeti u engleskoj. A englezi ko englezi, od svih Lujinih rivala jedino nisu pljuvali po Buttonu.



    9
    9

    0
  7. Rolex
    nebum kopiral Prikaži

    stara narodna: iza dobra konja se prašina diže….
    doduše i ja sam nešto prije engleza počeo sa “popljuvom” seba, koji je odlična osoba, loš gubitnik, fenomemnalnih drajverskih momenata…prvo sam ga analizirao financijski u odnosu na ferrari ulog u cijelu priču sa njim. potom sam mislio da je dioptrija problem te naposlijetku da ga u ferrariju svjesno bojkotiraju.

    možda sve to skupa, zajedno sa promašenim bolidom koji je i sam sudjelovao u gradnji (valjda ne mislite da vozači samo voze u simulatoru u bazi ili možda sudjeluju na sastancima?), možda mu ovogodišnja šamarčina od sezone potakne “wild card” ko Ivaniševića nekad i kao fenix uzme naslov iduće godine, što će biti skoro nemoguća misija protiv protivničkih inženjera Alda Coste i Adriana Neweya uz timnove na njihovoj strani, nepogrješivih stratega i mehaničara naspram apsolutnog kaosa kod ferrarija na istim pozicijama.

    kako i sami englezi vide, najviše se spominje max koji je obilježio sezonu najbitnijim trenucima, osim naravno 6. prvenstva za hama koji mi se zapravo pojavio prvi put u simpatičnom ljudskom obliku.

    pitanje je da li je Seb još uvijek velik ili tih 7 godina prelazi u povijest jedne uspješne priče i da li se može vratiti pored “pobješnjelo jake” konkurencije koja je u stalnom napretku



    9
    8

    1
  8. Juan Manuel Fangio
    rudi Prikaži

    pizdarije se uvik pišu zbog nekog s*anja,ka sinoć hajduk,i odma Burić aj ća.tako i ovo sa Vettelom.normalno ima lošu sezonu ali šta je on kriv više ili manje od Leclerca ili Ferrarija koji je sjeba sve šta ima zajebat u smislu loše taktike,itd.mi smo ljudi takvi kad im ljubimac(ljubimci) pobjeđuju onda je sve divno krasno,čim krene loše odma najgore,ne valja on(oni) itd.ne znam možda je Vettel doša u godine kad mu nije toliko bitno uzet sve,ali mislim da nije to to. Ferrari je LOŠ po pitanju svog unutarnjeg rada.leclercu prominu gume za 2.3 ,vettel uđe i oni zajebu prominu na 3.9.te i takve pizdarije uzimaju danak,tija ili ne tija. posebno smjene u rukovodstvu dovedu harry pottera koji je tudum,taktički inženjeri pojma nemaju di im je vozač i na koju su se taktiku dogovorili,ulaze jedan u drugoga ka da su na kartingu a ne u f1.i tako dalje.a to se ferrariju događa mali miljun godina.taman kad promisliš evo ga napokon proradili sad će to krenit oni sjebu sve na 2 utrke(između sebe) niko in nije smeta sami sebe sjebali. eto pinku san taka i tu stvar.oprostite ferrarijevci ?



    10
    10

    0
  9. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Britanci su uvijek 100% protiv Ferrarija. Manje je to do Vettela koliko mrze Ferrari.



    5
    4

    1
  10. Mercedes
    Jester Donator Prikaži

    Ostati na rođenju svog djeteta ili otići odgovarati budali na debilna pitanja? Stvarno teška odluka….i još budala objavi kao da to nije u redu?



    25
    25

    0
  11. Kimi Raikkonen 7
    Iceman Donator Prikaži

    Inace nebitno za temu, ali zivim u Engleskoj godinu i 3 mj.,vjerojatno bih trebao malo dulje zivjeti ovdje da bih mogao donijeti konacni sud, ali… ima nesto u njima pizdunsko sto ne volim. Ne kaze se bezveze: ne pravi se englezom. Najrađe bih generalizirao, ali u moru tih pizduna upoznao sam i ljude pa eto necu biti i ja pi… pa reci e oni su svi takvi. Sa kolegicom s posla sam imao neki razgovor, ak se sjecam vezan uz politiku i ona mi kaze: nije ni čudo da nas nitko ne voli. Bilo je jače od mene pa nisam nista komentirao ?



    22
    22

    0
  12. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Glavna tema ove kolumne je medijsko blaćenje Vettela i s tim se uglavnom slažem. Za razliku od nizozemskih i talijanskih medija, britanski mediji sami sebe predstavljaju kao “objektivni” i “neutralni”, jer je i F1 uglavnom pod britanskom paskom. Ipak, nisu ni objektivni ni neutralni. Osim toga, jako su moćni jer su većini svjetskih medija glavna referenca i imaju najveći utjecaj. Nisu voljeli Schumija, ne vole ni Vettela.
    A Vettel… I kod nas ga se voli omalovažavati. Vjerojatno nije u skupini najboljih svih vremena. Ali oduvijek je bio vraški brz i kompetitivan. Četiri titule nisu rezultat samo dominantnog bolida (kao što ni Hamilton nije Dudek koji eto vozi dominantan bolid). Došao je u Ferrari kao prvak i kao novi Schumi. Nije profunkcioniralo, kao ni Alonsu ni Kimiju prije njega. Što do njih, a što do tima, ne znam gdje je glavni uzrok.
    Činjenica je međutim da je Vettel pomalo izgubio oštricu i da više ne pruža svoje najbolje vožnje. Ne vjerujem da će sljedeće godine biti bolje. Možda će manje griješiti, ali ono najbolje je iza njega. Može se pomiriti s tim i nastaviti za svoj gušt (kao Kimi) ili otići. A mediji će ga nažalost nastaviti gaziti štogod odlučio.



    3
    2

    1
  13. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Pisao sam vec jednom o slucaju Vettel i slinom stresu kojeg ima u Ferrari-ju.

    Ptice na grani znaju da Ferrari ima problema u infrastrukturi, dakle previse upravnog odbora, previse mozgova koji ocigledno rade nervozno, a ne strpljivo. Ferrari ima neki crni oblak iznad glave, jer kada pogledamo u proslost vazda se nesto lose desi u fazi rekonstrukcije.

    Sjetimo se prvo Allisona i njegovog povratka u tim, covjek je trebao biti vizionar ekipe, mozda najbolja faca za TD-a, ali tom covjeku u jeku sezone umire zena…..!!!! Nije mala stvar kada psihicki izgubis covjeka koji je kljucan za tehnicke odgovore u timu, koji ce voditi ekipu kroz razvoj tokom sezone.

    Onda ne zadugo, mozda najzasluzniji covjek za procvat ekipe, covjek koji je imao jasnu viziju i sigurnu ruku za donosenje dobrih odluka “UMIRE”!!! Marchionne je gradio ekipu iz temelja, on je doveo i Vettela, koji bi sasvim sigurno u njegovom mandatu bio pretendent za titulu, a ne da se rade one glupostu u Monzi, dakle Ferrari nije imao stabilnu saku u timu koja ce lupnuti od stol i reci svoje.

    Vettel je u Ferrariju morao dobiti status prvog vozaca, status zvijezde, neko gdje ce ekipa biti 100 % fokusiranja na njega, jer samo na takav nacin se moze izvuci titula sampiona u koliko se zanemari titula konstruktora, na koju Ferrari kao da nije zainteresiran. Trebamo se pustiti te price oko tradicije, da u Ferrariju nema zvijezda bla bla u Ferrari-ju mora biti vozac prioritet, jer samo on moze donijeti titulu ekipi. Kada pogledamo timove, prvo cu krenuti od RBR-a, Vettel je tu imao status zvijezde, kao sto je danas ima i Max, onda Mercedes sa Hamiltonom – status zvijezde, dakle cijeli tim se bazirao na jednog vozaca jer samo jedan moze biti sampion.

    No sta radi Ferrari? Ferrari ima plan da nema plan, Vettel u Ferrari-ju izgleda kao pokislo pile, izgubio je harizmu, nema samopouzdanja i ono malo sto ima mora da u toku utrke sam da razmislja o strategiji ekipe, koja se vec nekoliko godina gubi. Dobija timskog kolegu koji je prvenstveno mlad, danasnja generacija mladih ljudi dobro se nosi sa medijskom paznjom, jer su odrasli u tom sistemu, Leclerc je isto tako medijsk socijalna zvijezda, on je svijestan da bilo kakav dobar rezultat za njega donosi abnormalni jek u medijima. Ferrari nije rijesio svoj status prvoga vozaca, ubacio je u vatru dva totalno razlicita lika da se bore za titulu. Leclerc je u ovoj prici prosao bolje iz razloga kojeg sam gore naveo i onda ce biti drvlje i kamenje po Vettel-u.

    Da se razumijemo bilo ko dodje u Ferrari, imati ce istu sudbinu, Leclerc mozda sada nije na tapeti (a imao je i on dosta gresaka), jer je malo osvjezenje, no mozemo mi imati kamaru pole pozicija i kamaru podijuma, kao i pobjeda, ako nemamo titule djaba nam sve to.

    Vettel umjesto da se usredotoci na voznju, on mora da se bazira na milion drugih stvari koje su nebitne. Imam neki osjecaj da nema jaku podrsku u timu i da mu to jako fali, svaki njegov intervju za medije zvuci sarkastican sa blagim podsmijehom i ozbiljnom facom, rijedak je slucaj da je bas konstantno nasmijan, mozda u momentima kada pobijedi u utrci.

    Vettel je imao dosta dobrih voznji u Ferrari-ju, kada dohvati svoj zen tada vozi odlicno, no u posljednje vrijeme lik se gubi totalno, jednostavno razlog je losa infrastruktura u Ferrari-ju, koji ocigledno nema jasnu viziju ovog sporta.



    19
    16

    3
  14. Shell
    Kvarner45 Prikaži

    Nije bitno što piše već tko piše…



    2
    -2

    4
  15. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Koliko lupetanja oko 4vorostrukog svjetskog prvaka. Reci da ce Rosberg imati vecu reputaciju od Seba, pa jos los, ovakav, onakav… Strasno! Necu reci retardirano, ali cu reci bezobrazno! ? jos jedan dokaz kako se brzo sve zaboravlja. Kako vrijeme cini svoje. Sad je Messi najbolji igrac svih vremena, a za 10ak, 15 godina ce biti neko drugi. Tako isto i u F1. Sve je do vjestine vozaca, bolidi nemaju veze s tim. ? kolotecina… Sampion u Hass pa da vidimo sampiona ?



    8
    4

    4
  16. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Britanci ko Britanci. Samodopadni iako im je prvak dečko čiji korijeni sežu malo dalje od Otoka. Međutim Ante kao da piše kolumnu opravdavanja Vettelovog neuspijeha. A zaboravlja koliko je osporavanja on sam napisao u kolumnama i člancima vezanima za Hamiltona .



    2
    -8

    10
  17. klikerbgd Prikaži

    ne da mi se vise komentarisati te britance ,neverovatno su iritantni i naporni sa glupim i besmislenim napadima,ne razumem cemu vise…
    podrzavam vetmu ,potpisujem sve sto kaze ,momak je realan a ovi ostrasceni fanovi sta reci,nece oni sagledati realnu sliku sta god i kako god da im se crta…



    6
    5

    1
  18. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Britanci su zbilja cudan narod, to se neodnosi samo na novinare. Dignut im je nos do neba “tko sam, šta sam” a u pravilu od njihovih najava ostane uvijek šuplja priča. Nerealni su im novinari do bola , te zbog toga njihove medije nepratim vec duže vrijeme. Ono što najviše smeta kod njih je to da nisi čuli za onu , budi velik u pobjedi a jos veci u porazu. Uvijek nekoga uzimaju na zub, uvijek je netko kriv ako nisu prvi isl.



    4
    4

    0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Ok, ajmo ne previše generalizirati. Britanci su isti ko i svi drugi. Problem u ovom slučaju je to što oni imaju jako veliki utjecaj na F1 – što im je teško zamjeriti jer je tamo većina timova i tehničke ekipe. Osim toga, svima su mediji na engleskom glavna referenca, zbog jezika. Kao da bi bilo bolje da toliki utjecaj imaju Nizozemci, Španjolci, ili Talijani.
      Kakvi su naši mediji kad su sportaši, npr. nogometaši u pitanju? Modrić je najvažniji igrač u Realu, Rakitić u Barceloni, Lovren u Liverpoolu, a ako ih se ne stavi u prvih 11, to je skandal! Velik u pobjedi, a još veći u porazu? Pa mi smo šampioni u uzdizanju naših u zvijezde kad pobjede i pljuvanju po sucima, izmišljanju zavjera i slično kad izgube. Mogu zamislit kako bi bilo da imamo vozača u F1.
      Dakle, sve što je Vetma napisao je istina, ali dajte malo lakše…



      4
      3

      1
  19. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Mislim da tu nema neke ratne fronte. Britanski freelanceri su na svoj duhovit britanski humor pokušali malo prikazati Vettela u britansko crnohumornom svijetlu i pri tome dobiti par čitatelja više sa bombastičnim naslovom. (kako se kaže svaka reklama je dobra pa tako i ona negativna). Čak sam mišljenja kako bi uzeli u zrendu i Lewisa da je upropastio ovaj naslov ili vozio lošu sezonu. A isto tako a sam i ja novinar i ja bi malo potkurio Vettela. No, mislim da nema medijske hajke na Vettela već jednostavno se tako posložilo da je svojim potezima omogučio takve naslove. Ali ne krivim ga. Dolazak u Ferrari kao drugi Mesija nakon nedodirljivog Schumija i očekivanja su ga doslovno psihički satrala zajedno sa vodstvom Ferrarija koje u najmanju ruku odlukama otežala bilo kakvu borbu za naslov. Ali to je sad druga tema.



    1
    1

    0
  20. Nelson Piquet
    Grah0 Donator Prikaži

    Meni je ipak najjači ovaj graf. Vettel uz idola Šumija pravi bad boy, a Hamdo sa namjernim sudarima, Crashgate-u itd itd ispade dobrica…



    6
    4

    2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Haha namjerni sudari i crashgate. O čemu ti ? Crashgate je Alonsovo i Briatoreovo breme. Brkaju se lončići opet.



      1
      -3

      4
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        spygate je mislio valjda


        0
        0

        0
      • Nelson Piquet
        Grah0 Donator Prikaži

        Liegate*, Australija 09.



        4
        3

        1
      • avalon Prikaži

        Dani … branitelju naš ( LH – a ) :) :) :) našoj politici bi dobro došlo jedno novo lice , razmišljaš li o tome jer … imaš pomalo stil plenkija :) najbolje je koristit poluistine , bitne stvari minorizirati . npr u “Lewisov jedini kriptonit” di papak piše o fernandu , a Alonso king između ostalog spominje i gume istina je da je LH u GP 2 vozija na gumama koje su različite od guma F 1 bolida ALI se minorizira “podrška” dennisa , a on je tada bija recimo tim McL … alfa i omega . naravno , ta “podrška” je već izraubovana stvar zar ne ? nije ni bitna , a i lakše je koristit termin izraubovano i time izbjeć priznat da je to bilo točno ;) slično je i sa odgovorom Realistu koji spominje 2011. kad je JB završija 2. sa 43 boda više od 5. LH . da je JB bija bolji dokaza bi se u McL kad je LH otiša u mercedes … odlično si poentira Realistu :) :):) samo čudi me kako je u odličnom McL 2012. Übermensc LH sezonu završija 4. sa tek 2 boda više od JB koji nije bija u njegovom vozačkom rangu ? kako je taj isti Übermensc LH 2013. u mercedesu završija na 4. mistu i to zahvaljujući kimiju koji je zbog nerješenih financija propustija zadnje 2 trke inače bi LH vjerovatno završija 5. ? a da nije bilo “poguranca” brawna u vidu 2 odluke na štetu rozberga ko zna bi li na kraju bija i 5. ;) da ti navedem ta 2 tim radija ili je i to izraubovano , nije vridno spomena ? :) :) :) naravno u svrhu veličanja lika i djela LH je spomenuto kako se posli odlaska Übermensc JB nije dokaza u McL “zaboravivši” spomenut kako je McL “upa” u silaznu putanju konkurentnosti jer … nije baš ni da se LH posli sretno – spretno osvojene titule baš dokaza u McL . 2 X 4. , 2 X 5. ,a JB je treba šta ? “poharat” prvenstva ? ovo me podsjeća na plenkija koji je svima “objasnija” kako nije on kriv , kako je vlada milanovića smanjivala plaće , prava prosvjetara no “zaboravija” je pričat o uzroku tj o recesijskoj krizi u koju nas je uvalija sanader i zbog koje je milanović mora rezat neka prava da se zemlje iz recesije izvuče . plenki je priča o posljedicama jer uzrok spominjat bi bilo izraubovano . a ne ide ni u prilog zar ne političaru ? zato i u istu svrhu ide odgovor GrahO “Haha namjerni sudari i crashgate. O čemu ti ? Crashgate je Alonsovo i Briatoreovo breme. Brkaju se lončići opet.” naravno da je crashgate djelo briatorea i alonsa i to je istina ali o sudarima ne treba govorit , treba govorit samo dio istine koji ti paše u “funkciji branitelja” … o brkanju lončića . samo … ima i onih koji se sjećaju turbulentne veze sa nicole scherzinger kad je zbog toga radija sra*a zbog kojih se umalo desija “sastanak” vozača F 1 na kojem bi se razgovaralo o ponašanju ( sudarima) LH . ali znam … i ovo je izraubovana tema koja nije vrijedna spomena . bilo pa prošlo , ka da se nikad nije ni dogodilo ;) evo da dodam … hahahahaha , politika ti leži jer manjina koja shvati “sistem” poluistina , zanemarivanje bitnih činjenica , “zaboravljanje” istih je ionako irelevantna ka i našim političarima ;)



        12
        11

        1
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Da, graf je smijurija. Kad se je to Vettel namjerno sudario? Koliko znam, u to mogu ući samo Senna, Schumi i Piquet Jr. A i Schumi nije sto posto siguran.
      Alonso i Senna slušaju timske odredbe? U kojem to svijetu? Senna se je namjerno sudario upravo sa timskim kolegom Prostom, nadam se da to nije bila timska odredba. Alonsa i Hamiltona u istom timu se još svi sjećamo.
      Hamilton ne vozi agresivno? Možda ovu sezonu vozi malo pitomije, ali ako se netko sjeća njegovih prijašnjih sezona u F1 zna da je dobro zaslužio ovu rubriku. U stvari manje-više svi prvaci osim Prosta i Buttona mogu biti u toj koloni.



      2
      2

      0
  21. F1 FENBOJ Prikaži

    Kakve ce tek biti te englezine kad im Hamilton ne bude prvak sljedeće sezone.Malo jaci RBR i Ferrari i otrest ce ga Max i Leclerc ko toplomjer, ove sezone su vec pokazali zube i mladi su i gladni, mislin da nece tako lako do naslova sljedeće godine.



    3
    3

    0
  22. avalon Prikaži

    teško umire saznanje da je GB nekad bila vladarica mora , a time kroz udaljene kolonije i vladarica svita , da danas nisu “drmatori” svjetskog kalibra ali nastoje ostat drmatori F 1 . 15 titula su englezi osvajali od “starta” F 1 do 2000. , njemci tek 2 , a onda se “desija” MS sa sa ferrariem ( 5 ) , seb , ( 4 ) , rozberg ( 1 ) = 10 titula naspram engleske 2 … LH i JB u 13 sezona . kakav udarac imperiji “vladara svita” i F 1 . doša je tren osvete “neprijateljima” nijemcima , njihovim vozačima . sada je englez ponovno vladar F 1 ali u NJEMAČKOM bolidu ;) treba iskoristit “tren” , ponizit “neprijatelja” iako … pa možda bi trebali znat da su s e germanska plemena kroz seobe širila na područja današnje njemačke , austrije , francuske , ENGLESKE itd . znači li to da i ENGLEZI imaju u venama GERMANSKE/NJEMAČKE krvi ? ;) btw , da nije bilo kolonizacije grenade od strane engleza koja je prije toga bila pod francuzima možda bi danas francuzi imali vladara F 1 jer bi anthony i carmen tada emigrirali u francusku , a ne englesku ;) no to je neka druga , opsežna priča …



    4
    4

    0
  23. Ferrari
    VettelFerrari Prikaži

    Ako Lewis bude vozio u Ferrariju, momentalno prestajem navijati za crvene.
    Zašto? Vrlo jednostavno: bit će još gori od Vettela, non-stop će kakiti na team-radio i neće imati nimalo poštovanja prema Ferrariju.

    Što se tiče ovog članka: ne znam čemu toliko silno čuđenje, pa to su Britanci, obična banda, oni se uvijek predstavljaju kao najbolji, sjetite se lanjskog nogometnog prvenstva.



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.