[glasovanje utrka=”121″]
Lewis Hamilton iz Mercedesa dominantno je osvojio Veliku nagradu Abu Dhabija. Na postolju posljednje utrke sezone i desetljeća pridružili su mu se Max Verstappen iz Red Bulla na drugom mjestu i Charles Leclerc iz Ferrarija na trećem. Međutim, pozicija Leclerca je pod upitnikom jer je pod istragom zato što iz Ferrarija nisu prijavili pravu količinu goriva prije utrke.
Start je protekao čisto za sve iz prvih startnih redova i Hamilton je zadržao prvo mjesto. Kasnije je u krugu Charles Leclerc iz Ferrarija prošao Maxa Verstappena za drugu poziciju. Valtteri Bottas koji je startao posljednji u prvom je krugu nadoknadio pet mjesta i taj je trend nastavio kasnije u utrci. Najveći gubitnik na startu bio je Pierre Gasly iz Toro Rossa koji je u prvom zavoju imao kontakt s oba bolida Racing Pointa te je izgubio prednje krilo. Otišao je u boks po novo krilo i hard gume. Situaciju su suci ocijenili kao trkaći incident.
U 4. krugu je stigla obavijest da se DRS ne može koristiti zbog tehničkih problema. U međuvremenu, Lewis Hamilton je nastavio graditi prednost pred Leclercom nizajući najbrže krugove.
Prve ulaske u boks su obavili Norris i Giovinazzi u 9. krugu prešavši s najmekših na najtvrđe gume.
13. krug: Bottas se probio do 8. mjesta. Ferrari obavlja dvostruki pit-stop, Leclerc je prešao s mediuma na hard i vratio se na četvrto mjesto iza Albona. Vettel je također stavio hard, no zbog malih problema kod promjene guma se vratio na tek osmo mjesto iza Pereza kojeg je ipak uspio odmah riješiti.
16. krug: Bottas (medium) je zapeo na 5. mjestu iza Renaultovog Hülkenberga (soft), a ni jedan još nije bio u boksu. Za vrat im pušu Vettel i Albon na sviježim gumama. Leclerc je u međuvremenu napravio najbrži krug.
U 18. je krugu DRS opet proradio. Bottas ga je odmah iskoristio i prošao Nicu Hülkenberga, koji sljedeći krug odlazi u boks i na mediumu se vraća na 13. mjesto ispred momčadskog kolege Ricciarda te je odmah prošao i Sainza za 12. poziciju.
U 24. krugu dolazi do sudara kada je Alfin Giovinazzi pokušao proći Williamsovog Roberta Kubicu u 12. zavoju. Odletjeli su komadi s oba bolida, ali su obojica nastavila dalje. Suci su kasnije odlučili da nema potrebe za kaznom.
Max Verstappen ulazi u boks u 25. krugu kada je imao 12 sekundi zaostatka iza Hamiltona. Vratio se na treće mjesto iza Charlesa Leclerca. Sljedeći krug u boks ulazi i Hamilton te se vraća na vodeću poziciju. Poslije prolaska kroz boks se Verstappen u nekoliko navrata žalio na probleme na motoru
30. krug Bottas ulazi u boks po hard i vraća se na 6. mjesto iza Albona. Prije toga je Hamilton vratio najbrži krug u svoje ruke.
Verstappen se unatoč navodnim problemima približio Leclercu te ga s puno mlađim gumama prolazi u osmom zavoju u 32. krugu. Leclerc je odmah pokušao uzvratiti, ali bezuspješno. Verstappen se u daljnja žaljenja na team-radio odvojio od Monegažanina. Iz Red Bulla javljaju Verstappenu da se mora pomiriti s problemom koji ga muči. Bottas je odvezao najbrži krug i rekord staze od 1’39.715.
38. krug: Racing Pointov Sergio Perez ulazi u boks po prvi puta. Danill Kvyat iz Toro Rossa ostaje jedini koji to još nije obavio do tada.
39. krug: oba Ferrarijeva vozača ponovno odlaze u boks jedan za drugim. Leclerc je na softu ostao na trećem mjestu. Vettel je uzeo medium i vratio se na šesto mjesto. Valtteri Bottas u osmom zavoju prolazi Alexandra Albona za 4. mjesto.
U 43. krugu u McLarenu ponovno pozivaju Sainza u boks po medium vidjevši kako napreduje Perez s kasnijim ulaskom te se vratio na 14. mjesto. Nešto prije je i Kvyat napokon ušao u boks. McLaren nije jedina momčad iz sredine poretka koja se odlučila na dva prolaska kroz boks, isto je napravio i Renault s Ricciardom koji je odabrao soft.
Sedam krugova do kraja došlo je do prvog odustajanja: Racing Point je parkirao Strollov bolid u garažu. Za to vrijeme Perez se probio do osmog mjesta, a i Kvyat je uspješno nadoknađivao pozicije nakon prolaska kroz boks.
U pretposljednjem krugu je Lewis Hamilton odvezao ponovno najbrži krug i rekord staze od 1’39.283. Vettel je prošao Albona koji je na trenutak vratio poziciju, ali je Vettelu na kraju ipak pripalo peto mjesto.
Posljednji krug utrke je bio vjerojatno i najzanimljiviji. Leclerc je na kraju uspio obraniti treću poziciju od Bottasa koji se cijelu utrku odlično probijao kroz grid. Vettel i Albon su ostali peti i šesti. Sergio Perez je u posljednjim trenucima za mjesto najboljeg od ostatka prošao Landa Norrisa iz McLarena koji je završio osmi. Kvyat je također dobrom utrkom došao do devetog mjesta. A posljednji bod je pripao Carlosu Sainzu koji je pred kraj uspio proći Nicu Hülkenberga za deseto mjesto.
Nijemac, kojeg sljedeće sezone nećemo gledati u Formuli 1, izgubio je u posljednjem krugu poziciju i od momčadskog kolege Daniela Ricciarda i pao na 12. mjesto. Međutim, navijači su odlučili počastiti Hülkenberga na njegovoj posljednjoj utrci pa su ga odabrali za vozača dana.
Najbrži krug je, dakle, pripao Lewisu Hamiltonu koji je uz to startao s pole positiona, vodio svaki krug i na kraju pobijedio.
Verstappen je ovim rezultatom osigurao 3. mjesto u ukupnom poretku ispred Leclerca i Vettela. Šesti je Carlos Sainz iz McLarena ispred Gaslyja iz Toro Rossa i Alexandera Albona iz Red Bulla. Renault je uspio zadržati 5. mjesto u poretku konstruktora.
Pozicija | Vozač | Momčad | Zaostatak |
---|---|---|---|
1. | Lewis Hamilton | Mercedes | |
2. | Max Verstappen | Red Bull | 16.772 |
3. | Charles Leclerc | Ferrari | 43.435 |
4. | Valtteri Bottas | Mercedes | 44.379 |
5. | Sebastian Vettel | Ferrari | 1’04.357 |
6. | Alex Albon | Red Bull | 1’09.205 |
7. | Sergio Perez | Racing Point | |
8. | Lando Norris | McLaren | |
9. | Daniil Kvyat | Toro Rosso | |
10. | Carlos Sainz Jr. | McLaren | |
11. | Daniel Ricciardo | Renault | |
12. | Nico Hulkenberg | Renault | |
13. | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo | |
14. | Kevin Magnussen | Haas | |
15. | Romain Grosjean | Haas | |
16. | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo | |
17. | George Russell | Williams | |
18. | Pierre Gasly | Toro Rosso | |
19. | Robert Kubica | Williams | |
DNF | Lance Stroll | Racing Point |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dosadnjikava utrka.
Hvala Hulk i zbogom.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Do viđenja ne zbogom
Makar se tako čini
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pelati sprdačina!
43 i 64 sekunde zaostatak za Hamom.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahaha…pelati
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma nevjerojatno koliko ostali zaostaju za kombinacijom HAM-MERC. “Piece of art”, dobro je rekao…. Volio bih da Ham ode iz Mercedesa, jer će i sljedeća sezona biti preslika ove.Toliko je sa Mercedesom dominantan unatoč aktualnoj vozačkoj konkurenciji, da ču umrijeti od dosade. Čak mu se niti motor nije pokvario??.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jebote Mercedes izdominirao , daleko brzi od Red Bulla i Ferrarija , strasno:)
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rb je barem tu Ferrari je zadnjih par utrka druga liga pa cak i treca.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hamsta najbrzi krug utrke napravio u 54 krugu tj. na 25 krugova starim gumama jbt.
Cini mi se da je merc trebao odvesti utrku na jednom setu guma da bi to bez problema uspio i još k tome pobijedio lol
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Već par sezona govorim kako Mercedes ima sve pod kontrolom a malo ko mi vjeruje.
Znači, u ovom cirkusu postoje ljudi koji brinu da sezona bude koliko-toliko zanimljiva i gledljiva i da gledateljima donekle pruži privid neke neizvjesnosti.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teorija zavjere….Ali potpuno si u pravu. Pratim F1 dugi niz godina, ali postalo je negledljivo , prestrašno i nevjerodostojno.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo jedan gp vikend da provedete pored staze nikad vise u zivotu ne biste rekli da je f1 ne gledljiva,eto toliko…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na postolju kralj i dva princa nasljednika.
20
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uvreda za govno bi bila nazvat ovu stazu govnom…
30
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pod hitno zamijeniti sa Brazilom. Umjetna tvorevina bez trkaćeg DNA. Siguran sam i da baš na ovoj utrci DRS “slučajno” nije radio te da uopće nisu htjeli isprobati kako bi bilo da se ukine :D
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
100% moguce…Argentina,Portugal,Njemacka s obe staze,Imola…imale su dusu.ovo je cisto smece
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo je bilo teško gledati, režiseru momentalni otkaz. Bravo Lujo i Sainz.
28
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mene takodje zanima, na koji nacin se biraju ti reziseri koji ce prenositi trku,kakav je kriterijum prilikom izbora? Razumijem da je pregrst kamera postavljeno na stazi i oko staze,da je vrlo tesko ispratiti svaki detalj,svaka cast onima koji se bave tim poslom.
Ali me samo zanima ko je taj covjek koji odredjuje koji kadar i kada ce ici u live prenos. Da li takav covjek posjeduje osjecaj za dogadjaje na F1 utrci, na vaznosti tih dogadjaja,posebno na kraju sezonu u raspletu mnogih stvari.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije bas jednostavno, sve se dogada u sekundama…ovaj video mi je pao na pamet
https://www.youtube.com/watch?v=lCHggit6eGQ
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma okej je kada je neki haos na stazi. Ali kada imamo cistu situaciju na stazi.
Koliko je tesko reci , okej imamo 10 krugova do kraja,kakvo je stanje na stazi? Vodeci su na razmaku od po 15s ,koje potencijalne borbe imamo, Lando se brani od Pereza ispod 1s za 10 mjesto u sampionatu,Sainz odlazi u boks po nove gume,krece u borbu za 10 mjesto,koje mu garantuje 6 mjesto u sampionatu,bice brze,razlike nisu velike,treba paziti na njega. Kvyat se bori za bodove Tora Rossa,jako brze stize u dvoboj Landa i Pereza.Bottas pocinje da skida vremena Leclercu za 3 mjesto,pratimo opadanje vremena i dajemo prioritet tom kadru kada razlika bude ispod 1s.
Znaci imamo 4 kriticne situacije,pratimo razlike u vremenima,predvidjamo gdje ce najprije doci do borbe,to prenosimo. U 53 krugu nema potrebe da prenosimo kadar sa kacige Lewisa Hamiltona, nema potrebe da pratimo 5 krugova Leclerca i Bottasa jer je razlika 3s,dok na stazi imamo borbe ispod 1s….
Koliko je to tesko za uraditi vodeci se takvim nacinom prenosa? Mislim ako je to tesko,onda extra da bilo sta i vidimo na live prenosu. Ako je u 21.vijeku tesko nesto snimiti.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ovo je fakat kaos. i odlican mi je komentar u videu: “And here I thought it was a guy with Doritos all over him pressing random buttons”
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
e moj seb…imaš troje djece, 500 miliona…i odi brate radi što je Jos napravio….nije ovo za tebe više.
mali leclerc? on je dobar kad je u pitanju drag race….jer mu to dozvoljava auto a ne umijeće.
a priča o benzinu? pa zar su na to spali u ferarriju?
ako mene pitate…kao ferrari, nema što pitati seba što misli da bi trebalo popraviti na autu, jer ovogodišnji auto su slagali isključivo po njegovim zahtjevima i nikog drugog iz čega proizlazi da niti nakon toliko godina seb blage veze nema kako poštelati auto.
12
34
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nebum kopiral…NISAM fan seba uopće…ali kak uopće možeš pisati o tome…koje su tvoje reference o toj temi…čovjek je četverostruki(4) prvak svijeta i sad neki internet “ratnik” sere po njemu..daj si šamar i odi se skini s interneta…
18
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Fali mu AN!
3
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nebum kopiral
potpuno se slažem sa izrečenim! ovo je fjasko Ferrarija na svim poljima od početka sezone.
Ne obaziri se na ove što istresu bjesnoću i pobjegnu bez ijednog argumenta. Rado te čitam jer pišeš prije nego što drugi shvate stanje. Ebiga, priroda je neumoljiva i nije baš svakome naklonjena.
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oprosti ali ovo sta si rekao da su auto slagali po njemu ti je teska glupost. Sta po njemu slazu i svjesno zeznu drugog vozaca koji je u timu eto tek toliko ili? Nitko ali ama bas nitko ne slaze auto po vozacu vec ga svatko radi najbolje sta moze i po onome sta misli da bi bilo dobro a eto vozacima ili pase ili ne a onda oni pokusavaju sa svojim povratnim informacijama taj auto ubrzati i prilagoditi svojem stilu ili necemu sta bi doprinjelo brzini. Slagali po njemu auto sa nista downforcea a covijek doktorirao aerodinamicku zvijer u Red Bull, ne moze bit dalje jedno od drugog nego sta je.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
drago mi je da to pitaš jer ću pokušati objasniti što sam mislio.
osim čiste i surove “data” činjenica, sigurno kao tim inženjera koji ne sjedi i vozi te ima direktnu kontrolu situacije na samoj stazi se pita vozača što misli…pa tako često viđamo vozače sa inženjerima koji u razgovoru čak i mašu rukama nebili slikovito pokušali dočarati situaciju samog neposrednog opažanja.
to rade svi timovi i inženjeri pokušavaju na sve načine poboljšati bolide po preferencijama vozača.
Leclerc ove godine nije niti mogao sudjelovati u gradnji ovogodišnjeg bnolida, jednako tako niti kimi….dakle, reklo bi se da su bolid slagali prema preferencijama vettela. nije li to logično?
a to da se ne slaže auto po vozaču…hmmm, promisli još jednom…ovo nije serijsko štancanje vozila već draguljarski rad u kojem se mora ostvariti simbioza čovjeka i mehanike…zato se i postavljaju settinzi za svaku stazu i za svaki stil vožnje…ili niti to nije bitno za jednadžbu pobjedničkog bolida?
i najboljeg inženjera možeš navesti na krivi put, a to se dogodilo već na predsezonskom testiranju br1 kad su svi odreda bili prezadovoljni viđenim (u Ferrariju) a vidimo da je ovaj rezultat po poimanju pojedinačnog plasmana jedan od groznijih zadnjih 8 godina..niti treći nije vozač ferrarija. dakle, mislim da je ove godine ferrari ubio ljudski a ne mehanički faktor.
8
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bolid se razvija prema pravilniku. Ove godine smo dobili novi pravilnik, i prema tome su odredili kakav bi bolid najbolje odgovarao tom pravilniku. Mislim da bolid nije pogrešan, samo mu gume nisu ležale. Jer da nema problema sa pregrijavanjem guma, vjerovatno bi situacija bila totalno drugačija. Naravno, istina je da se mogao napraviti bolid koji bolje funkcioniše sa ovim gumama, što se vidi po Mercedesu. Ali nisu samo oni pogriješili, jer izgleda da nikome ne pašu ove gume kao Mercedesu… Zato i Pirelli planira promijeniti gume za sljedeću sezonu, sa većim radnim rasponom.
A što se tiče Vettelovog uticaja na razvoj, ako je i 2017 bolid razvijan po njemu, kako su onda uspjeli napraviti dva potpuno suprotna bolida?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pastor
to sve što si napisao je točno. ono na što ja ukazujem je da je bolid kreiran po instrukcijama samih vozača u što većoj mjeri a po pravilniku i traže se sive zone. ne rade bolid za plastičnu lutku nego oko čovjeka. kako je leclerc rookie u ferrariju, njega sigurno nisu pitali, a on se pak morao povinovati i vjerovati iskustvu starijeg kolege. da si leclercu dao i drugačiji bolid, opet bi morao biti u podređenoj poziciji i zapravo mu je bilo svejedno, koristio je što je imao.
zanimljivo će biti u kreaciji idućeg bolida u kojem će i leclerc imati svoje preferencije iz razloga nabildanog iskustva iz ove godine,a ne govorimo samo o otisku u sjedalici koja je prvi personificiran kontakt sa makinom
jedna stvar mi nije jasna u cijeloj priči. uopće mi nije jasno kako nemaju recimo 3 aerodinamička paketa (za staze sa puno sporih, pa za staze sa srednje brzim i najzadnje za staze sa brzim zavojima). ne mogu vjerovati da nama tamo ijedan koji to može zaključiti i naravno da je to u regulativi. a ferrari?…jedan te isti paket koji “shvaćaju” cijelu godinu do 20 utrke i onda onaj genije kaže da su na uštrb brzine na pravcima žrtvovali u korist downforcea!!!!…reci mi, nije li to idiot?….pa to je jasno svakome , za to služe krila koja se podešavaju….zapravo sam ljut na Ferrari jer me razočarava a svaki put napumpam si sam apsolutni Hype
došao binotto sa svojom folozofijom
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pastor
evo ti pojašnjenja, čak i za wrc…2:20 nadalje
https://www.youtube.com/watch?v=277P-5faj5Y
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes osvojia i 2020, razlika prevelika brzi na hardu nego svi na softu
RBR vozaci se zaljecu ko kamikaze i vettel i leclerc ih morali izbjegavat, i onda oni komentar maxa je bilo dovoljno da ga prekrizin i da znan da ga nezelin nikad vidit u crveno
Dok ferrarievinstrategi pokazali opet genijalnost tesku vettela u box i ubaci u vlakic, a leclerca pre pre rano u box genijalnost
12
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vettel bi izasao prije vlakica da su mehanicari dobro gume promjenili, i jbg tu je izgubio 3 do 4 sekunde koje bi mu taman toliko znacile. A što se tiče preranog odlaska u boks, pa ferrari je bas ono mega los sa cuvanjem guma. Jednostavno nisu mogli napravit respektabilnu trku s jednim stopom
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ili se meni samo cini ili je RB dobio sporiju i gluplju verziju Maxa. Mislio sam da je Albon odlican vozac, ali me i ovo danas i Suzuka (kontakt s Norrisom) razuvjerilo. Ili je decko los pa promasi zonu kocenja svaki put u duelu, ili ide jednostavnom logikom “bit ce kako ja kazem ili obadvojica parkiramo vozilo”.
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidio da maxu to prolazi pa zasto nebi i njemu. Gaslyjev problem bio izgleda da je prekulturan bio u duelima za standard red bulla, ricci je to odlicno radio.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš mi se sviđalo to bez Drs-a.Umijece preticanja
11
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jedina preticanja je radio bottas sa 2 sekunde brzim bolidom…uzas jedva cekam da vidim sta su pripremili za 2021
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
10krugova bez drs a treba se ugurati između 10 i bez toga,samo zavjetrina i bolje odvozeni zavoji
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
istina ali hocu reci da se s ovim bolidima ne moze vozit bez drsa
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nzm,al bilo bi zanimljivo svakako.Samo Perez kako je namučio Bottasa a ovaj imo novi motor.Sve u svemu dalo bi se postelat nekaj da bi išlo i bez Drsa
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znaci danas je Mercedes pokazao koliko je Ferrari jadan. Bottas bi ih presao oba sa zadnjeg mjesta da je bio jos jedan krug. Max izvlaci RB na neki nivo iznad Ferrarija i uz Lewisa je bio najbolji ove godine. Lewis liga za sebe, dok Ferrari sa ovakvim zaostatkom sumnjam da moze napraviti nesto toliko dobro da starta dobro u iducu sezonu. Jedan Ferrari preko minutu iza pobjednika drugi 40 sekundi. Ogroman pad perfomansi nakon rusije gdje su bili u igri za pobjedu. Utrka je bila ok iza prve dvojice no iskreno nikad nisam gledao f1 jer me zajimaju borbe od 6 do 15 mjesta. Honda izleda kao veci kandidat za rusenje Mercedesa a Ferrari ovakav jadan kakav je mu je mozda najbolje da se makne iz natjecanja. Krivo kazu koliko je Leclerc imao goriva pa opet kiks s Vettelom u boksu. Zbilja su jadni od nemoci i vec mi ih je muka gledati koliko sve mogu usrat. Opet prerani odlazak u boks, Vettel ide jer je bio na softu a oni pozovu Leclerca koji je na midiumu u istom krugu i naravno da na Hardu onda puse jer Merc i RB odu 10 krugova kasnije u boks. Ovo je cisti primjer po ne znam koji put kako stratezi RB a i Mercedesa se popisaju na crvene. Binotto kaze da je ponosan na Ferrarijev drugi dio sezone, a ja mislim da je Enzo ziv da bi im svima podjelio otkaze. 10 godina su uvijek tu negdje i kad napokon se cini da su na pravom putu oni me razuvjere. Iskreno sam izgubio vjeru da ova ekipa Ferrarija moze ista konkrentno napraviti dok se cijeli kostur od vrha nepromjeni. Nisu tu krivi vozaci nego oni koji su nesposobni ua nesto vise. Ove sezone po meni najveci dobitnici su Max , Leclerc, Noris, McLaren i Honda. Bravo za njih i iskrene cestitke prvacima. Zao mi je sto u tom drugom Mercedesu nije barem netko ala Rosberg Riciardo isl vozaca koji bi barem malo zacinio vozacku titulu. Nagodinu ocekujem nastavak rasta RB Honde i mozda napokon sezonu da izazovu Mercedes jer ocito da to Ferrari nije kadar.
19
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da prekopiram
Da nije bilo borbi Mcl – RP – TR – Ren, trka bi bila katastrofa.
Ne znam, ocjena jedva 4.
Bilo bi 5 da režiser nije retard.
Benz se na ovoj stazi šprda sa ostalim bolidima.
Evo, već 6. godinu zaredom.
Good bye & good luck Hulk
Čestitke Lewisu, Bottasu, Benzu….
….Ferrariju na strategiji, boxovima i odličnom handlanju guma
Sainzu na 6. mjestu
Norrisu na onom TRu….. :klanjam:
Čekamo stručnjake šta če odlučiti za Čarlija
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oplako sam na Norrisov TR. Lik je živa legenda.. Popravio mi je raspoloženje odmah.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ono kad FOM režiser prikazuje Albona kako vozi 4 sec iza Vettela i ništa se ne dešava, a Hulkenberg, Norris, Sainz i Ricciardo se tuku svi unutar 2 sekunde… Pa poludio sam.
Onda ne vidim ni kako je Perez prošao Norrisa, ni kako je Sainz prošao Hulkenberga. Baš su mi digli tlak bezveze.
Al neka.. McLaren P4, Sainz P6, hvala doviđenja.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Utrka niš posebno, nisam ni bolje očekivao od ove staze. Lewisu kapa dolje za ovu sezonu, ostali više sreće druge godine. Hulk i Kubica zbogom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kada ocijenim utrku, rezultat mi se sakrije iza sata.
Utrka solidna.
Hamilton, Noris i Perez odlicni.
Sainz ugrabio mjesto ispred Albona, ne znam jel ista znaci za njih kazna za Leclera ako dode do nje.
Mnostvo pretjecanja u sredini poretka.
Benz izdominirao, ali i na to smo navikli.
Ferrari standard.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Veli Binotto da bude split strategies jer je Seb na softu, a Lec na med i onda obojica u isto vrijeme u boks.. E moj ferkane
16
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I onda odrade boks, na način kako odrade…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na to takoder sam ostao bez komentara..
Mogli bi malo vjezabati preko zime.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hulkenberg i Kubica, hvala na svemu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zbogom Hulk (nadam se da se možda još vidimo), zbogom Kubica i hvala za sve!
Nakon 30 g. ponovo u McLaren!! GO NORRIS!!! ?
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tnx na izbrisanom komentaru za lika nebumkopiral. Obrisan je zbog uzrecice koja se koristi u kraju iz kojeg dolazim. Nije bila namjera nikoga vrijedjati … vec kolegi samo naglasiti da pise gluposti. Jer nema pojma o f1.
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Obrisan je niz replika jer ste se počeli baviti jedni drugima. Kad netko ne može pratiti F1 ili ne zna što se događa pa komentira gluposti – udarite minusi i ideš dalje. Ako nije civiliziran komentar, udariš uskličnik i ideš dalje. Nikad ne ulaziti u diskusiju s takvima. :)
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve ok Ante. Moja greska ?
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ante izfrustrirani su porazom,strategijama i sefovima,a znaju da ne mogu djelovati pa počeli okidat minuse i komentirat gluposti.
Loši bi vi vozaci,šefovi ,itd bili ako ne priznate poraz i krenete dalje.
6
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Serviser … slazem se sa tobom. Navijac sam Seba od kad je Kaiser otisao. Tesko mi padaju njegove voznje i porazi … ali … to je sastavni dio sporta. Treba cestitati boljem. Jacina je ne pasti … nego ustati poslije pada. A ovi sto su frustrirani … bili i ostali pljuvaci bez pokrica … a ne navijaci
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Previše toga za reći poslije ove utrke… ma i sezone… previše misli a premalo živaca. Ukratko, čestitke mercu… i nadajmo se boljoj slijedećoj sezoni… nada je sve što nam ostaje poslije ove demonstracije tempa a i brzine sa mercedesove strane.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zaboravio gledati utrku i kvale. Svejedno, ocjena 1.
2
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dao sam keca samo da dodatno pokvarim prosjek, iako je trka možda za 5/10 zbog borbe McLarena, Renaulta i Pereza :thumbs:
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zadnja utrka sezone i zaspao sam. Staza je za kurac jedno vrijeme imao sam feeling da se voze 30 krugova u formacijskom krugu.. Utrci dajem ocjenu 2
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja zelim samo jednu telemetriju. Tlak vozaca Ferrarija na ekranu kad krenu sa planovim za utrku.
Nadam se da ova utrka nije pokazatelj slihedece sezone jer mi ovo izgleda kao da se 3,4 razne kategorije bolida natječu u istoj utrci.
A sad odmor i pripreme za slijedeću sezonu i komentiranje.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sjećam se tamo negdje ’92.. bila je grafika na tv koliki su otkucaji srca Fittipaldija kad ga prestiže Senna za cijeli krug. Bili su preko 170.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Utrka uspavanka…..staza čisto s*anje,. Hulk i Kubica zbogom. Budnim su me držali samo Perez i Norris.
Poslije prve ili druge utrke sam izjavio da ako ferrari bude konstruktorsi prvak da cu nasred trga usred bilog dana naguziti kozu i evo došao kraj sezone i ostao suhog hm…. hahhahaaha.
Šalu na stranu ali mislim da će prije red bull sa Maxom skinuti Hamstu i merc sa vrha nego moj ferrari.
Držim fige za sezonu 2021 i nadam se borbi nekoliko ekipa i vozača za titulu prvaka.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Već vidimo da će iduća sezona biti ista kao protekle 2. Mercedes dominira, RB i Ferrari utješne pobjede za navijače. 2021 može biti iznenađujuća, a može se dogoditi da imamo Mercedes u vrhu opet i onda smo najebali ježa. Mercedesova dominacija je gora za F1 od ere Šumahera.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Utrka je danas u borbi za prvih pet pozicija bila nevjerojatno dosadna, ali u sredini poretka vrlo zanimljiva, čestitke Sainzu.Novac od šeika drži utrku u kalendaru i opet dokazuje da para vrta gdje burgija neće.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
utrku sam ocijenio sa 6, mada je moglo bit 7 da smo vidili sve duele.
čestike hamu na odličnoj utrci i rutinskoj pobjedi.
max standardno solidan, s pravom taktikom.
ferrariji poslije direktive bezopasni.
šteta mi je što albon nije uhvatio 6. mjesto u poretku, rani ulazak u boks im je bio bzvz.
šteta i za gaslya, bilo bi zanimljivo u borbi s renaultima da mu nije oštećen bolid.
sergio dobar, norris dobar, sainz opet (tv kamerama) neprimijetan.
renaulti bez bodova – klasična situacija kad se prođe u q3, viđeno više puta ove sezone.
drs nije radio jedno vrijeme – koju posluku porati?
što se tiče sezone iznimno sam zadovoljan hondinim napretkom i pouzdanošću.
što se tiče rb-a, solidna sezona, max je odvozio odlično. kraj prvog dijela i drugog dijela sezone su bili odlični.
na kraju 2 boda manje nego prošle sezone. pobjeda manje.
puno bolja pouzdanost kompenzirala je riccijev odlazak. očekivao sam maxa u borbi za naslov :D , ali i treće mjesto je odličan rezultat.
tr – fenomenalna sezona, 52 boda više od prošle, dva podija. nemam riječi.
dogodine još bolje, nadam se. :)
kako smo predviđali sezonu:
https://f1.pulsmedia.me/35452/
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hvala zeko na podsjetniku. :)
baš čitam i ima svega :D
show!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
dva il tri su bila skoro spot on.
Ali dosta vettela, i to nakon onakvog zavrsetka 2018.
Tako su se mnogi i nakon 2015 nadali jos slabijoj mercovoj sezoni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaže Ante Vettel prvak na VN Brazila… Eh da bar, bilo je lijepo nadati se na početku sezone. Ovakvu dominaciju Mercedesa valjda ipak nitko nije očekivao.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hvala Zeko na linku, baš ću si s guštom pročitat. Sjećam se da smo imali velika očekivanja od sezone i bitke za prvenstvo, a na kraju Hamilton i Merc pobrisali pod s konkurencijom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kada su predsezonska testiranja ? :D
0
0