Lewis Hamilton osvojio Veliku nagradu Abu Dhabija

Izdvojeno

Jelena Benger

Prije 4 godina 6 min 69 komentara

[glasovanje utrka=”121″]

Lewis Hamilton iz Mercedesa dominantno je osvojio Veliku nagradu Abu Dhabija. Na postolju posljednje utrke sezone i desetljeća pridružili su mu se Max Verstappen iz Red Bulla na drugom mjestu i Charles Leclerc iz Ferrarija na trećem. Međutim, pozicija Leclerca je pod upitnikom jer je pod istragom zato što iz Ferrarija nisu prijavili pravu količinu goriva prije utrke.

Tijek utrke

Start je protekao čisto za sve iz prvih startnih redova i Hamilton je zadržao prvo mjesto. Kasnije je u krugu Charles Leclerc iz Ferrarija prošao Maxa Verstappena za drugu poziciju. Valtteri Bottas koji je startao posljednji u prvom je krugu nadoknadio pet mjesta i taj je trend nastavio kasnije u utrci. Najveći gubitnik na startu bio je Pierre Gasly iz Toro Rossa koji je u prvom zavoju imao kontakt s oba bolida Racing Pointa te je izgubio prednje krilo. Otišao je u boks po novo krilo i hard gume. Situaciju su suci ocijenili kao trkaći incident.

U 4. krugu je stigla obavijest da se DRS ne može koristiti zbog tehničkih problema. U međuvremenu, Lewis Hamilton je nastavio graditi prednost pred Leclercom nizajući najbrže krugove.

Prve ulaske u boks su obavili Norris i Giovinazzi u 9. krugu prešavši s najmekših na najtvrđe gume.

13. krug: Bottas se probio do 8. mjesta. Ferrari obavlja dvostruki pit-stop, Leclerc je prešao s mediuma na hard i vratio se na četvrto mjesto iza Albona. Vettel je također stavio hard, no zbog malih problema kod promjene guma se vratio na tek osmo mjesto iza Pereza kojeg je ipak uspio odmah riješiti.

16. krug: Bottas (medium) je zapeo na 5. mjestu iza Renaultovog Hülkenberga (soft), a ni jedan još nije bio u boksu. Za vrat im pušu Vettel i Albon na sviježim gumama. Leclerc je u međuvremenu napravio najbrži krug.

U 18. je krugu DRS opet proradio. Bottas ga je odmah iskoristio i prošao Nicu Hülkenberga, koji sljedeći krug odlazi u boks i na mediumu se vraća na 13. mjesto ispred momčadskog kolege Ricciarda te je odmah prošao i Sainza za 12. poziciju.

U 24. krugu dolazi do sudara kada je Alfin Giovinazzi pokušao proći Williamsovog Roberta Kubicu u 12. zavoju. Odletjeli su komadi s oba bolida, ali su obojica nastavila dalje. Suci su kasnije odlučili da nema potrebe za kaznom.

Max Verstappen ulazi u boks u 25. krugu kada je imao 12 sekundi zaostatka iza Hamiltona. Vratio se na treće mjesto iza Charlesa Leclerca. Sljedeći krug u boks ulazi i Hamilton te se vraća na vodeću poziciju. Poslije prolaska kroz boks se Verstappen u nekoliko navrata žalio na probleme na motoru

30. krug Bottas ulazi u boks po hard i vraća se na 6. mjesto iza Albona. Prije toga je Hamilton vratio najbrži krug u svoje ruke.

Verstappen se unatoč navodnim problemima približio Leclercu te ga s puno mlađim gumama prolazi u osmom zavoju u 32. krugu. Leclerc je odmah pokušao uzvratiti, ali bezuspješno. Verstappen se u daljnja žaljenja na team-radio odvojio od Monegažanina. Iz Red Bulla javljaju Verstappenu da se mora pomiriti s problemom koji ga muči. Bottas je odvezao najbrži krug i rekord staze od 1’39.715.

38. krug: Racing Pointov Sergio Perez ulazi u boks po prvi puta. Danill Kvyat iz Toro Rossa ostaje jedini koji to još nije obavio do tada.

39. krug: oba Ferrarijeva vozača ponovno odlaze u boks jedan za drugim. Leclerc je na softu ostao na trećem mjestu. Vettel je uzeo medium i vratio se na šesto mjesto. Valtteri Bottas u osmom zavoju prolazi Alexandra Albona za 4. mjesto.

U 43. krugu u McLarenu ponovno pozivaju Sainza u boks po medium vidjevši kako napreduje Perez s kasnijim ulaskom te se vratio na 14. mjesto. Nešto prije je i Kvyat napokon ušao u boks. McLaren nije jedina momčad iz sredine poretka koja se odlučila na dva prolaska kroz boks, isto je napravio i Renault s Ricciardom koji je odabrao soft.

Sedam krugova do kraja došlo je do prvog odustajanja: Racing Point je parkirao Strollov bolid u garažu. Za to vrijeme Perez se probio do osmog mjesta, a i Kvyat je uspješno nadoknađivao pozicije nakon prolaska kroz boks.

U pretposljednjem krugu je Lewis Hamilton odvezao ponovno najbrži krug i rekord staze od 1’39.283. Vettel je prošao Albona koji je na trenutak vratio poziciju, ali je Vettelu na kraju ipak pripalo peto mjesto.

Posljednji krug utrke je bio vjerojatno i najzanimljiviji. Leclerc je na kraju uspio obraniti treću poziciju od Bottasa koji se cijelu utrku odlično probijao kroz grid. Vettel i Albon su ostali peti i šesti. Sergio Perez je u posljednjim trenucima za mjesto najboljeg od ostatka prošao Landa Norrisa iz McLarena koji je završio osmi. Kvyat je također dobrom utrkom došao do devetog mjesta. A posljednji bod je pripao Carlosu Sainzu koji je pred kraj uspio proći Nicu Hülkenberga za deseto mjesto.

Nijemac, kojeg sljedeće sezone nećemo gledati u Formuli 1, izgubio je u posljednjem krugu poziciju i od momčadskog kolege Daniela Ricciarda i pao na 12. mjesto. Međutim, navijači su odlučili počastiti Hülkenberga na njegovoj posljednjoj utrci pa su ga odabrali za vozača dana.

Najbrži krug je, dakle, pripao Lewisu Hamiltonu koji je uz to startao s pole positiona, vodio svaki krug i na kraju pobijedio.

Verstappen je ovim rezultatom osigurao 3. mjesto u ukupnom poretku ispred Leclerca i Vettela. Šesti je Carlos Sainz iz McLarena ispred Gaslyja iz Toro Rossa i Alexandera Albona iz Red Bulla. Renault je uspio zadržati 5. mjesto u poretku konstruktora.

Rezultati

PozicijaVozačMomčadZaostatak
1. Lewis Hamilton Mercedes 
2. Max Verstappen Red Bull 16.772
3. Charles Leclerc Ferrari 43.435
4. Valtteri Bottas Mercedes 44.379
5. Sebastian Vettel Ferrari 1’04.357
6. Alex Albon Red Bull 1’09.205
7. Sergio Perez Racing Point 
8. Lando Norris McLaren 
9. Daniil Kvyat Toro Rosso 
10. Carlos Sainz Jr. McLaren 
11. Daniel Ricciardo Renault 
12. Nico Hulkenberg Renault 
13. Kimi Raikkonen Alfa Romeo 
14. Kevin Magnussen Haas 
15. Romain Grosjean Haas 
16. Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 
17. George Russell Williams 
18. Pierre Gasly Toro Rosso 
19. Robert Kubica Williams 
 DNF Lance Stroll Racing Point 

Odgovor

69 komentara

  1. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Dosadnjikava utrka.
    Hvala Hulk i zbogom.



    17
    15

    2
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Pelati sprdačina!
    43 i 64 sekunde zaostatak za Hamom.



    12
    9

    3
  3. Stefan Bellof
    mario550 Prikaži

    Jebote Mercedes izdominirao , daleko brzi od Red Bulla i Ferrarija , strasno:)



    7
    7

    0
  4. Aston Martin
    Dooh7 Prikaži

    Na postolju kralj i dva princa nasljednika.



    20
    17

    3
  5. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Uvreda za govno bi bila nazvat ovu stazu govnom…



    30
    28

    2
  6. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ovo je bilo teško gledati, režiseru momentalni otkaz. Bravo Lujo i Sainz.



    28
    27

    1
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Mene takodje zanima, na koji nacin se biraju ti reziseri koji ce prenositi trku,kakav je kriterijum prilikom izbora? Razumijem da je pregrst kamera postavljeno na stazi i oko staze,da je vrlo tesko ispratiti svaki detalj,svaka cast onima koji se bave tim poslom.

      Ali me samo zanima ko je taj covjek koji odredjuje koji kadar i kada ce ici u live prenos. Da li takav covjek posjeduje osjecaj za dogadjaje na F1 utrci, na vaznosti tih dogadjaja,posebno na kraju sezonu u raspletu mnogih stvari.



      1
      0

      1
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        nije bas jednostavno, sve se dogada u sekundama…ovaj video mi je pao na pamet
        https://www.youtube.com/watch?v=lCHggit6eGQ


        0
        0

        0
        • Lewis Hamilton 44
          NRteamLH44 Prikaži

          Ma okej je kada je neki haos na stazi. Ali kada imamo cistu situaciju na stazi.

          Koliko je tesko reci , okej imamo 10 krugova do kraja,kakvo je stanje na stazi? Vodeci su na razmaku od po 15s ,koje potencijalne borbe imamo, Lando se brani od Pereza ispod 1s za 10 mjesto u sampionatu,Sainz odlazi u boks po nove gume,krece u borbu za 10 mjesto,koje mu garantuje 6 mjesto u sampionatu,bice brze,razlike nisu velike,treba paziti na njega. Kvyat se bori za bodove Tora Rossa,jako brze stize u dvoboj Landa i Pereza.Bottas pocinje da skida vremena Leclercu za 3 mjesto,pratimo opadanje vremena i dajemo prioritet tom kadru kada razlika bude ispod 1s.

          Znaci imamo 4 kriticne situacije,pratimo razlike u vremenima,predvidjamo gdje ce najprije doci do borbe,to prenosimo. U 53 krugu nema potrebe da prenosimo kadar sa kacige Lewisa Hamiltona, nema potrebe da pratimo 5 krugova Leclerca i Bottasa jer je razlika 3s,dok na stazi imamo borbe ispod 1s….

          Koliko je to tesko za uraditi vodeci se takvim nacinom prenosa? Mislim ako je to tesko,onda extra da bilo sta i vidimo na live prenosu. Ako je u 21.vijeku tesko nesto snimiti.



          3
          1

          2
        • lukarak Donator Prikaži

          ovo je fakat kaos. i odlican mi je komentar u videu: “And here I thought it was a guy with Doritos all over him pressing random buttons”


          0
          -1

          1
  7. Rolex
    nebum kopiral Prikaži

    e moj seb…imaš troje djece, 500 miliona…i odi brate radi što je Jos napravio….nije ovo za tebe više.
    mali leclerc? on je dobar kad je u pitanju drag race….jer mu to dozvoljava auto a ne umijeće.
    a priča o benzinu? pa zar su na to spali u ferarriju?

    ako mene pitate…kao ferrari, nema što pitati seba što misli da bi trebalo popraviti na autu, jer ovogodišnji auto su slagali isključivo po njegovim zahtjevima i nikog drugog iz čega proizlazi da niti nakon toliko godina seb blage veze nema kako poštelati auto.



    12
    -22

    34
    • Sor38 Prikaži

      nebum kopiral…NISAM fan seba uopće…ali kak uopće možeš pisati o tome…koje su tvoje reference o toj temi…čovjek je četverostruki(4) prvak svijeta i sad neki internet “ratnik” sere po njemu..daj si šamar i odi se skini s interneta…



      18
      12

      6
    • Tricolore Gorila
      NoBreaks Prikaži

      nebum kopiral
      potpuno se slažem sa izrečenim! ovo je fjasko Ferrarija na svim poljima od početka sezone.
      Ne obaziri se na ove što istresu bjesnoću i pobjegnu bez ijednog argumenta. Rado te čitam jer pišeš prije nego što drugi shvate stanje. Ebiga, priroda je neumoljiva i nije baš svakome naklonjena.



      4
      -2

      6
    • Ferrari
      07drogo Donator Prikaži

      Oprosti ali ovo sta si rekao da su auto slagali po njemu ti je teska glupost. Sta po njemu slazu i svjesno zeznu drugog vozaca koji je u timu eto tek toliko ili? Nitko ali ama bas nitko ne slaze auto po vozacu vec ga svatko radi najbolje sta moze i po onome sta misli da bi bilo dobro a eto vozacima ili pase ili ne a onda oni pokusavaju sa svojim povratnim informacijama taj auto ubrzati i prilagoditi svojem stilu ili necemu sta bi doprinjelo brzini. Slagali po njemu auto sa nista downforcea a covijek doktorirao aerodinamicku zvijer u Red Bull, ne moze bit dalje jedno od drugog nego sta je.



      5
      3

      2
      • Rolex
        nebum kopiral Prikaži
        x1

        drago mi je da to pitaš jer ću pokušati objasniti što sam mislio.
        osim čiste i surove “data” činjenica, sigurno kao tim inženjera koji ne sjedi i vozi te ima direktnu kontrolu situacije na samoj stazi se pita vozača što misli…pa tako često viđamo vozače sa inženjerima koji u razgovoru čak i mašu rukama nebili slikovito pokušali dočarati situaciju samog neposrednog opažanja.

        to rade svi timovi i inženjeri pokušavaju na sve načine poboljšati bolide po preferencijama vozača.
        Leclerc ove godine nije niti mogao sudjelovati u gradnji ovogodišnjeg bnolida, jednako tako niti kimi….dakle, reklo bi se da su bolid slagali prema preferencijama vettela. nije li to logično?

        a to da se ne slaže auto po vozaču…hmmm, promisli još jednom…ovo nije serijsko štancanje vozila već draguljarski rad u kojem se mora ostvariti simbioza čovjeka i mehanike…zato se i postavljaju settinzi za svaku stazu i za svaki stil vožnje…ili niti to nije bitno za jednadžbu pobjedničkog bolida?

        i najboljeg inženjera možeš navesti na krivi put, a to se dogodilo već na predsezonskom testiranju br1 kad su svi odreda bili prezadovoljni viđenim (u Ferrariju) a vidimo da je ovaj rezultat po poimanju pojedinačnog plasmana jedan od groznijih zadnjih 8 godina..niti treći nije vozač ferrarija. dakle, mislim da je ove godine ferrari ubio ljudski a ne mehanički faktor.



        8
        1

        7
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Bolid se razvija prema pravilniku. Ove godine smo dobili novi pravilnik, i prema tome su odredili kakav bi bolid najbolje odgovarao tom pravilniku. Mislim da bolid nije pogrešan, samo mu gume nisu ležale. Jer da nema problema sa pregrijavanjem guma, vjerovatno bi situacija bila totalno drugačija. Naravno, istina je da se mogao napraviti bolid koji bolje funkcioniše sa ovim gumama, što se vidi po Mercedesu. Ali nisu samo oni pogriješili, jer izgleda da nikome ne pašu ove gume kao Mercedesu… Zato i Pirelli planira promijeniti gume za sljedeću sezonu, sa većim radnim rasponom.

          A što se tiče Vettelovog uticaja na razvoj, ako je i 2017 bolid razvijan po njemu, kako su onda uspjeli napraviti dva potpuno suprotna bolida?



          4
          4

          0
        • Rolex
          nebum kopiral Prikaži

          Pastor
          to sve što si napisao je točno. ono na što ja ukazujem je da je bolid kreiran po instrukcijama samih vozača u što većoj mjeri a po pravilniku i traže se sive zone. ne rade bolid za plastičnu lutku nego oko čovjeka. kako je leclerc rookie u ferrariju, njega sigurno nisu pitali, a on se pak morao povinovati i vjerovati iskustvu starijeg kolege. da si leclercu dao i drugačiji bolid, opet bi morao biti u podređenoj poziciji i zapravo mu je bilo svejedno, koristio je što je imao.
          zanimljivo će biti u kreaciji idućeg bolida u kojem će i leclerc imati svoje preferencije iz razloga nabildanog iskustva iz ove godine,a ne govorimo samo o otisku u sjedalici koja je prvi personificiran kontakt sa makinom

          jedna stvar mi nije jasna u cijeloj priči. uopće mi nije jasno kako nemaju recimo 3 aerodinamička paketa (za staze sa puno sporih, pa za staze sa srednje brzim i najzadnje za staze sa brzim zavojima). ne mogu vjerovati da nama tamo ijedan koji to može zaključiti i naravno da je to u regulativi. a ferrari?…jedan te isti paket koji “shvaćaju” cijelu godinu do 20 utrke i onda onaj genije kaže da su na uštrb brzine na pravcima žrtvovali u korist downforcea!!!!…reci mi, nije li to idiot?….pa to je jasno svakome , za to služe krila koja se podešavaju….zapravo sam ljut na Ferrari jer me razočarava a svaki put napumpam si sam apsolutni Hype
          došao binotto sa svojom folozofijom



          2
          1

          1
        • Rolex
          nebum kopiral Prikaži

          pastor
          evo ti pojašnjenja, čak i za wrc…2:20 nadalje
          https://www.youtube.com/watch?v=277P-5faj5Y



          1
          0

          1
  8. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Mercedes osvojia i 2020, razlika prevelika brzi na hardu nego svi na softu
    RBR vozaci se zaljecu ko kamikaze i vettel i leclerc ih morali izbjegavat, i onda oni komentar maxa je bilo dovoljno da ga prekrizin i da znan da ga nezelin nikad vidit u crveno
    Dok ferrarievinstrategi pokazali opet genijalnost tesku vettela u box i ubaci u vlakic, a leclerca pre pre rano u box genijalnost



    12
    6

    6
    • Kimi Raikkonen 7
      Azavi Donator Prikaži

      Vettel bi izasao prije vlakica da su mehanicari dobro gume promjenili, i jbg tu je izgubio 3 do 4 sekunde koje bi mu taman toliko znacile. A što se tiče preranog odlaska u boks, pa ferrari je bas ono mega los sa cuvanjem guma. Jednostavno nisu mogli napravit respektabilnu trku s jednim stopom



      6
      4

      2
  9. Shell
    blowndifusor Prikaži

    Ili se meni samo cini ili je RB dobio sporiju i gluplju verziju Maxa. Mislio sam da je Albon odlican vozac, ali me i ovo danas i Suzuka (kontakt s Norrisom) razuvjerilo. Ili je decko los pa promasi zonu kocenja svaki put u duelu, ili ide jednostavnom logikom “bit ce kako ja kazem ili obadvojica parkiramo vozilo”.



    14
    12

    2
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Vidio da maxu to prolazi pa zasto nebi i njemu. Gaslyjev problem bio izgleda da je prekulturan bio u duelima za standard red bulla, ricci je to odlicno radio.



      9
      7

      2
  10. Mercedes
    Serviser Donator Prikaži

    Baš mi se sviđalo to bez Drs-a.Umijece preticanja



    11
    7

    4
  11. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Znaci danas je Mercedes pokazao koliko je Ferrari jadan. Bottas bi ih presao oba sa zadnjeg mjesta da je bio jos jedan krug. Max izvlaci RB na neki nivo iznad Ferrarija i uz Lewisa je bio najbolji ove godine. Lewis liga za sebe, dok Ferrari sa ovakvim zaostatkom sumnjam da moze napraviti nesto toliko dobro da starta dobro u iducu sezonu. Jedan Ferrari preko minutu iza pobjednika drugi 40 sekundi. Ogroman pad perfomansi nakon rusije gdje su bili u igri za pobjedu. Utrka je bila ok iza prve dvojice no iskreno nikad nisam gledao f1 jer me zajimaju borbe od 6 do 15 mjesta. Honda izleda kao veci kandidat za rusenje Mercedesa a Ferrari ovakav jadan kakav je mu je mozda najbolje da se makne iz natjecanja. Krivo kazu koliko je Leclerc imao goriva pa opet kiks s Vettelom u boksu. Zbilja su jadni od nemoci i vec mi ih je muka gledati koliko sve mogu usrat. Opet prerani odlazak u boks, Vettel ide jer je bio na softu a oni pozovu Leclerca koji je na midiumu u istom krugu i naravno da na Hardu onda puse jer Merc i RB odu 10 krugova kasnije u boks. Ovo je cisti primjer po ne znam koji put kako stratezi RB a i Mercedesa se popisaju na crvene. Binotto kaze da je ponosan na Ferrarijev drugi dio sezone, a ja mislim da je Enzo ziv da bi im svima podjelio otkaze. 10 godina su uvijek tu negdje i kad napokon se cini da su na pravom putu oni me razuvjere. Iskreno sam izgubio vjeru da ova ekipa Ferrarija moze ista konkrentno napraviti dok se cijeli kostur od vrha nepromjeni. Nisu tu krivi vozaci nego oni koji su nesposobni ua nesto vise. Ove sezone po meni najveci dobitnici su Max , Leclerc, Noris, McLaren i Honda. Bravo za njih i iskrene cestitke prvacima. Zao mi je sto u tom drugom Mercedesu nije barem netko ala Rosberg Riciardo isl vozaca koji bi barem malo zacinio vozacku titulu. Nagodinu ocekujem nastavak rasta RB Honde i mozda napokon sezonu da izazovu Mercedes jer ocito da to Ferrari nije kadar.



    19
    17

    2
  12. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Da prekopiram
    Da nije bilo borbi Mcl – RP – TR – Ren, trka bi bila katastrofa.
    Ne znam, ocjena jedva 4.
    Bilo bi 5 da režiser nije retard.
    Benz se na ovoj stazi šprda sa ostalim bolidima.
    Evo, već 6. godinu zaredom.
    Good bye & good luck Hulk
    Čestitke Lewisu, Bottasu, Benzu….
    ….Ferrariju na strategiji, boxovima i odličnom handlanju guma
    Sainzu na 6. mjestu
    Norrisu na onom TRu….. :klanjam:
    Čekamo stručnjake šta če odlučiti za Čarlija



    8
    7

    1
  13. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Ono kad FOM režiser prikazuje Albona kako vozi 4 sec iza Vettela i ništa se ne dešava, a Hulkenberg, Norris, Sainz i Ricciardo se tuku svi unutar 2 sekunde… Pa poludio sam.
    Onda ne vidim ni kako je Perez prošao Norrisa, ni kako je Sainz prošao Hulkenberga. Baš su mi digli tlak bezveze.

    Al neka.. McLaren P4, Sainz P6, hvala doviđenja.



    18
    18

    0
  14. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    Utrka niš posebno, nisam ni bolje očekivao od ove staze. Lewisu kapa dolje za ovu sezonu, ostali više sreće druge godine. Hulk i Kubica zbogom.



    1
    0

    1
  15. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Kada ocijenim utrku, rezultat mi se sakrije iza sata.

    Utrka solidna.
    Hamilton, Noris i Perez odlicni.
    Sainz ugrabio mjesto ispred Albona, ne znam jel ista znaci za njih kazna za Leclera ako dode do nje.
    Mnostvo pretjecanja u sredini poretka.
    Benz izdominirao, ali i na to smo navikli.
    Ferrari standard.



    2
    2

    0
  16. Sebastian Vettel
    kuruza Prikaži

    Veli Binotto da bude split strategies jer je Seb na softu, a Lec na med i onda obojica u isto vrijeme u boks.. E moj ferkane



    16
    14

    2
  17. Bridgestone
    ivan727 Prikaži

    Hulkenberg i Kubica, hvala na svemu.



    5
    5

    0
  18. Nico Hulkenberg
    Zec Prikaži

    Zbogom Hulk (nadam se da se možda još vidimo), zbogom Kubica i hvala za sve!
    Nakon 30 g. ponovo u McLaren!! GO NORRIS!!! ?



    7
    6

    1
  19. Michael Schumacher
    thebear38 Donator Prikaži

    Tnx na izbrisanom komentaru za lika nebumkopiral. Obrisan je zbog uzrecice koja se koristi u kraju iz kojeg dolazim. Nije bila namjera nikoga vrijedjati … vec kolegi samo naglasiti da pise gluposti. Jer nema pojma o f1.



    2
    -6

    8
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Obrisan je niz replika jer ste se počeli baviti jedni drugima. Kad netko ne može pratiti F1 ili ne zna što se događa pa komentira gluposti – udarite minusi i ideš dalje. Ako nije civiliziran komentar, udariš uskličnik i ideš dalje. Nikad ne ulaziti u diskusiju s takvima. :)



      4
      1

      3
      • Michael Schumacher
        thebear38 Donator Prikaži

        Sve ok Ante. Moja greska ?



        2
        -2

        4
      • Mercedes
        Serviser Donator Prikaži

        Ante izfrustrirani su porazom,strategijama i sefovima,a znaju da ne mogu djelovati pa počeli okidat minuse i komentirat gluposti.
        Loši bi vi vozaci,šefovi ,itd bili ako ne priznate poraz i krenete dalje.



        6
        -2

        8
        • Michael Schumacher
          thebear38 Donator Prikaži

          Serviser … slazem se sa tobom. Navijac sam Seba od kad je Kaiser otisao. Tesko mi padaju njegove voznje i porazi … ali … to je sastavni dio sporta. Treba cestitati boljem. Jacina je ne pasti … nego ustati poslije pada. A ovi sto su frustrirani … bili i ostali pljuvaci bez pokrica … a ne navijaci



          4
          2

          2
  20. Ferrari
    miki the pirate Donator Prikaži

    Previše toga za reći poslije ove utrke… ma i sezone… previše misli a premalo živaca. Ukratko, čestitke mercu… i nadajmo se boljoj slijedećoj sezoni… nada je sve što nam ostaje poslije ove demonstracije tempa a i brzine sa mercedesove strane.


    0
    0

    0
  21. Ferrari
    pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Zaboravio gledati utrku i kvale. Svejedno, ocjena 1.



    2
    -9

    11
  22. Mclaren
    LH44 Donator Prikaži

    Dao sam keca samo da dodatno pokvarim prosjek, iako je trka možda za 5/10 zbog borbe McLarena, Renaulta i Pereza :thumbs:



    2
    -2

    4
  23. Lando Norris
    Zola Prikaži

    Zadnja utrka sezone i zaspao sam. Staza je za kurac jedno vrijeme imao sam feeling da se voze 30 krugova u formacijskom krugu.. Utrci dajem ocjenu 2



    3
    1

    2
  24. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ja zelim samo jednu telemetriju. Tlak vozaca Ferrarija na ekranu kad krenu sa planovim za utrku.
    Nadam se da ova utrka nije pokazatelj slihedece sezone jer mi ovo izgleda kao da se 3,4 razne kategorije bolida natječu u istoj utrci.
    A sad odmor i pripreme za slijedeću sezonu i komentiranje.


    0
    0

    0
  25. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Utrka uspavanka…..staza čisto s*anje,. Hulk i Kubica zbogom. Budnim su me držali samo Perez i Norris.
    Poslije prve ili druge utrke sam izjavio da ako ferrari bude konstruktorsi prvak da cu nasred trga usred bilog dana naguziti kozu i evo došao kraj sezone i ostao suhog hm…. hahhahaaha.
    Šalu na stranu ali mislim da će prije red bull sa Maxom skinuti Hamstu i merc sa vrha nego moj ferrari.
    Držim fige za sezonu 2021 i nadam se borbi nekoliko ekipa i vozača za titulu prvaka.



    1
    0

    1
    • Ferrari
      Boris_CRO Prikaži

      Već vidimo da će iduća sezona biti ista kao protekle 2. Mercedes dominira, RB i Ferrari utješne pobjede za navijače. 2021 može biti iznenađujuća, a može se dogoditi da imamo Mercedes u vrhu opet i onda smo najebali ježa. Mercedesova dominacija je gora za F1 od ere Šumahera.



      7
      6

      1
  26. Marlboro
    Interceptor Prikaži

    Utrka je danas u borbi za prvih pet pozicija bila nevjerojatno dosadna, ali u sredini poretka vrlo zanimljiva, čestitke Sainzu.Novac od šeika drži utrku u kalendaru i opet dokazuje da para vrta gdje burgija neće.


    0
    -2

    2
  27. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    utrku sam ocijenio sa 6, mada je moglo bit 7 da smo vidili sve duele.
    čestike hamu na odličnoj utrci i rutinskoj pobjedi.
    max standardno solidan, s pravom taktikom.
    ferrariji poslije direktive bezopasni.
    šteta mi je što albon nije uhvatio 6. mjesto u poretku, rani ulazak u boks im je bio bzvz.
    šteta i za gaslya, bilo bi zanimljivo u borbi s renaultima da mu nije oštećen bolid.
    sergio dobar, norris dobar, sainz opet (tv kamerama) neprimijetan.
    renaulti bez bodova – klasična situacija kad se prođe u q3, viđeno više puta ove sezone.
    drs nije radio jedno vrijeme – koju posluku porati?

    što se tiče sezone iznimno sam zadovoljan hondinim napretkom i pouzdanošću.
    što se tiče rb-a, solidna sezona, max je odvozio odlično. kraj prvog dijela i drugog dijela sezone su bili odlični.
    na kraju 2 boda manje nego prošle sezone. pobjeda manje.
    puno bolja pouzdanost kompenzirala je riccijev odlazak. očekivao sam maxa u borbi za naslov :D , ali i treće mjesto je odličan rezultat.
    tr – fenomenalna sezona, 52 boda više od prošle, dva podija. nemam riječi.

    dogodine još bolje, nadam se. :)

    kako smo predviđali sezonu:
    https://f1.pulsmedia.me/35452/



    6
    5

    1
  28. Mclaren
    AlkY Donator Prikaži

    Kada su predsezonska testiranja ? :D


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.