F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Otkriveni detalji Bianchijeve nesreće

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Jules Bianchi

Jules Bianchi

FIA je odlučila da objavi detalje otkrivene u istrazi Bianchijeve nesreće kako bi bila sigurna da je javnost upoznata sa svima što se desilo, te kako bi bili sigurni da ne ponove istu grešku i nauče iz ovakvih lekcija. Novonastala World Accident Database koju je pokrenula FIA otkrila je da je kobni detalj bilo podvlačenje Bianchijevog bolida ispod traktora koji je prenosio Sutilov bolid, umjesto uobičajenog udarca prilikom kojega nos bolida upija veliku količinu energije.

Njemački portal Auto Motor Und Sport ekskluzivno saznaje da je Bianchi kontrolu nad bolidom izgubio dok je vozio brzinom od 213 km/h, te je 2,61 sekundu kasnije udario u traktor pri brzini od 126 km/h. Bolid je udario u zadnju stranu traktora pod uglom od 55 stupnjeva, dok se nos zabio i ukopao u tlo ispod traktora. Sila udarca bolida je iznosila 58.8G, što je u granicama normale, jer se takve sile postižu i udarcem u zaštitni zid pokraj staze. Međutim, incident je pogoršan pošto je bolid lansiran ispod traktora, što se ispostavilo da je bilo kobno.

Prvobitne informacije, koje je FIA izvukla iz Julesovih čepića za uši, sugerirale su da je Bianchi doživio silu udarca od 92G. Međutim FIA sada sumnja da su čepići ispali iz Julesovih ušiju u ključnom trenutku te da nisu pravilno izmjerila silu udarca. Oni sumnjaju da je sila prilikom sudara s traktorom iznosila nevjerojatnih 254G.

FIA-in zamjenik predsjednika komisije za sigurnost, Andy Mellor, izjavio je da nije bilo ovakvih slučajeva kroz povijest, te potvrdio da je ključni detalj bilo zaranjanje bolid pod traktor.

“Problem je što je bolid udario u traktor, i silina udarca od zaobljeni stražnji kraj ga je odbacila ispod traktora. Imalo je efekt kočnice, kao kod naglog zaustavljanja, ali u tom procesu došlo je do kontakta između vozačeve kacige i traktora. Nikada ranije nismo vidjeli nešto takvo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj