Početak ove godine donio nam je predsezonska testiranja u Španjolskoj i visoka očekivanja od Ferrarija koji je ondje ostvarivao značajnu prednost pred konkurencijom. Uvijek ambiciozni Talijani ponovno su u sezonu ušli s velikom dozom optimizma te se javila nada u osvajanje prvog momčadskog naslova od 2008. godine, kao i onog vozačkog, na koji čekaju godinu više.
Zatim je stigla prva utrka sezone u Melbourneu, a s njom i šok. Sve je ostalo po starom, Mercedes je dominirao vikendom, a Ferrarijev dvojac nije dohvatio niti postolje te je za Lewisom Hamiltonom zaostao gotovo jednu minutu. Takav trend se nastavio sve do ljetne stanke, kada je računica bila jasna – 10 pobjeda Mercedesa, dvije Maxa Verstappena, niti jedna pobjeda Ferrarija i jedno riješeno momčadsko prvenstvo.
Dolaskom jeseni pojavio se neki novi Ferrari. Šest najboljih startnih pozicija zaredom, pobjede na prve tri utrke nastavka sezone i općenito veća konkurentnost crvenog bolida razlozi su bolje atmosfere u talijanskim redovima, usprkos nemogućnosti povratka u borbu za naslove i sudaru Leclerca i Vettela na Interlagosu koji je iznova uzburkao strasti među dvojicom vozača.
Ferrarijev šef, Mattia Binotto, za službenu F1 stranicu komentirao je tijek njihove sezone i jesenski rast forme:
“Naravno da je ova sezona imala uspona i padova – prvi dio sezone nije išao onako kako smo htjeli, ali cijenim kako smo se držali zajedno, kako smo zasukali rukave i kako smo se vratili jači.”
“Posebno treba zabilježiti način na koji smo reagirali nakon ljetne stanke, s tri pobjede zaredom i šest najboljih startnih pozicija u nizu, s posebnim naglaskom na vikend u Monzi, koji se dogodio samo nekoliko dana nakon fantastične proslave 90 godina Ferrarija u Milanu.”
“Naravno, druga pozicija Ferrariju nikad nije dovoljno dobra, tako da računamo na zimu ispunjenu napornim radom kako bi se nastavili razvijati kao momčad. Cilj je da se vratimo još jači i spremniji za izazove koji nas čekaju.”
Jasno je kako još jedna sezona propetih konjića ostavlja gorak okus u ustima, iako rast forme i konkurentnost pogonske jedinice u drugom dijelu sezone, kao i uspješna debitantska sezona Charlesa Leclerca daju razloge za optimizam pred 2020. godinu. Ferrarijima preostaje da u posljednjoj sezoni prije velike promjene pravila pokušaju dobru formu iz veljače, koju redovito pokazuju, prenijeti i na dio sezone u kojoj se računaju bodovi.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam kako biti ponosan? Nisam vidio niti jednu pravu utrku za Ferrari… možda Singapur?!
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma dobro ajde nije bas tako. Bilo je par okej. Monza. Spa. Canada pa cak i austria
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobri i neregularni
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Always take out the positives…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S?innala
:mrgreen:
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E kuku…
Crni dani za tim.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imaš ti Mate još jebenog posla.
Taktika očaj, gubite minimalno sekundu u boksu, vozači se kolju međusobno, rijetko koristite tvrde gume na slobodnim treninzima i onda se čudite u utrci, šutite dok drugi seru po vama…uostalom, vozači su ti na 4. i 5. mjestu u poretku, a i drugo mjesto kod konstruktora nije blistavo u odnosu na trećeplasirane Limenke. Ako nekome u Maranellu dopizdi letit ćeš u paketu sa Vettelom.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ovaj je čisti ouki douk
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne djeluje mi baš suvislo ovaj Binotto. Na kaj se točno ima biti ponosan na PP nakon kojih bude eventualno postolje?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
netko je ovog lika odavno prozvao klempo…
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Joj kad ovog vidim…..dođe mi da se ubijem.Točno znam da če zbog njega i njegovih “pravovremenih” reakcija u startu sezone opet netko(MB) zbrisat 30-ak bodova.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mattia ne govori ludo . naravno , fanovi ferraria nisu zadovoljni jer 2. misto u konstruktorskom ( a to donosi novčiće ;) ) nije dobro , trebali bi bit prvi isto ka i u vozačkom , a tu su tek 4. i 5. . svi znamo ako želimo bit objektivni da je ferrari ima “grešku šasije” u prvom dijelu sezone , a opet uz malo sriće i sa “normalnijim” sucima mogli su imat 3 pobjede . u bahreinu je CK vodija 47 krugova ( osim 14. ) da bi zbog problema završija 3. u kanadi je odlukom sudaca pobjedija LH . nekoliko ex vozača F 1 ( a i ricciardo od aktualnih ) su podržali seba . u austriji je max na svoj način ( mišiće ) pobjedija neiskusnog CL koji je tu nešto naučija . tim događajima CL je izgubija 3. misto u prvenstvu . sumarum … prvi dio prvenstva 3 PP , 0 pobjeda . ferrariu nije bilo lako ispravit grešku koja ih je “pratila” prvi dio prvenstva ali su žestoko radili i u drugom dijelu su ostvarili 3 uzastopne pobjede i 6 uzastopnih PP i zato ( zbog “ispravljanja” greške šta tokom sezone uopće nije lako ) MB i može bit ponosan . uz malo sriće ( i “normalnih” sudaca ) merc bi ima 12 , ferrari 6 , RB 2 pobjede trku prije kraja sezone . ni da je bilo ovako ne bi bilo najbolje ali s obzirom na početnu “grešku” bilo bi OK za neutralne , a za fanove ? naravno da ne bi . ferrari se gleda kroz povećalo ( mikroskop ? ) , drugima se “oprašta” . npr zašto je neuspjeh 2. misto ferraria u konstruktorskom , a 3. misto RB je jako dobro iako imaju 88 bodova manje od ferraria trku prije kraja ? da su CL ili seb na kraju 3. u vozačkom to bi bija fail , a 3. misto maxa će bit uspjeh . čitam kako su u ferrariu lošu u boxu kod izmjena … hm ,valjda jesu . tek su 3. iza RB i williamsa ( a ta brzina izmjena je puno pomogla willaimsu ? ) dok je npr mercedes još sporiji kod izmjena … ferrari 305 , mercedes 255 bodova ;) tvrde gume ? timovi prije početka prvenstva odlučuju koliko će kojih guma uzeti . ako su u ferrariu zaklučili da im najmanje treba tvrdih onda ih čuvaju za pojedine staze ( taktike ) pa ih ne koriste na FP . neki imaju više tvrdih ili “srednjih” , drugi više mekih itd . taktika ? zna bit pogrešna ali najlakše je o tome pisat posli trke kad su mnogi generali posli bitke . ne vidimo sve ono šta “taktičari” vide . npr pozicije bolida u odnosu na “saobraćaj” . nekad se nama može činit da je pravi moment za undercut no možda situacija na stazi nije najbolja za to . možda bi zbog toga pozvani vozač upa u “saobraćaj” pa bi bilo još gore nego da odvozi još krug ili dva na lošijim gumama . kod SC igra srića kad SC izađe na stazu … nekome dođe ka naručena “besplatna” izmjena guma , drugi može bit daleko od boxa pa … jbga . sezona nija za pamćenje ali mattia dobro kaže da je ponosan na DRUGI dio sezone jer su pokazali/dokazali da su napornim radom u drugom dijelu poprilično anulirali probleme iz prvog dijela . mattia ne govori kako je ponosan na CILU sezonu jer to ni ne može bit . no ima je ferrari i dužih perioda neuspjeha od ovoga sada ( i gorih po pitanju plasmana u konačnici ) pa se oporavlja . možda je najveći problem vozačka postava . seb u padu ( ili stagniranju ? ) , CL u naletu , pun ambicija …. ako bi seb vratija psihološku stabilnost , “provozija” opet bi bilo loše jer … kako bi to “prihvatija” leclerc ? ako bi se junili jedan prema drugome ka u brazilu ne bi bilo dobro zar ne ? makar bolid bija i No 1 po svim parametrima … da probleme nije lako riješit pokazatelj je mercedes onaj iz 2010. I nadalje ( sve do onog „testiranja“ ) … nekoliko sezona su imali problema sa gumama . i McL i williams su uz ferrari timovi sa najdužim stažom u F 1 , trofejne ekipe pa niko ne spominje ( bar ne ovako „oštro“ ) njihove neuspješne sezone koje su puno lošije od sezona ferraria . posla da bi se tim konsolidira ima puno no valjda će mattia sa godinom iskustva iza sebe uspit u tome . u prilog tome ide i izjava ross brawna “Definitivno neću davati Mattiji nikakav savjet. On zna što radi, već je imao ovakve situacije tijekom svoje duge karijere u Formuli 1.”
2
3