Binotto ponosan na Ferrarijev drugi dio sezone

Izdvojeno

Filip Petković

Prije 4 godina 3 min 12 komentara

Početak ove godine donio nam je predsezonska testiranja u Španjolskoj i visoka očekivanja od Ferrarija koji je ondje ostvarivao značajnu prednost pred konkurencijom. Uvijek ambiciozni Talijani ponovno su u sezonu ušli s velikom dozom optimizma te se javila nada u osvajanje prvog momčadskog naslova od 2008. godine, kao i onog vozačkog, na koji čekaju godinu više.

Zatim je stigla prva utrka sezone u Melbourneu, a s njom i šok. Sve je ostalo po starom, Mercedes je dominirao vikendom, a Ferrarijev dvojac nije dohvatio niti postolje te je za Lewisom Hamiltonom zaostao gotovo jednu minutu. Takav trend se nastavio sve do ljetne stanke, kada je računica bila jasna – 10 pobjeda Mercedesa, dvije Maxa Verstappena, niti jedna pobjeda Ferrarija i jedno riješeno momčadsko prvenstvo.

Dolaskom jeseni pojavio se neki novi Ferrari. Šest najboljih startnih pozicija zaredom, pobjede na prve tri utrke nastavka sezone i općenito veća konkurentnost crvenog bolida razlozi su bolje atmosfere u talijanskim redovima, usprkos nemogućnosti povratka u borbu za naslove i sudaru Leclerca i Vettela na Interlagosu koji je iznova uzburkao strasti među dvojicom vozača.

Ferrarijev šef, Mattia Binotto, za službenu F1 stranicu komentirao je tijek njihove sezone i jesenski rast forme:

“Naravno da je ova sezona imala uspona i padova – prvi dio sezone nije išao onako kako smo htjeli, ali cijenim kako smo se držali zajedno, kako smo zasukali rukave i kako smo se vratili jači.”

“Posebno treba zabilježiti način na koji smo reagirali nakon ljetne stanke, s tri pobjede zaredom i šest najboljih startnih pozicija u nizu, s posebnim naglaskom na vikend u Monzi, koji se dogodio samo nekoliko dana nakon fantastične proslave 90 godina Ferrarija u Milanu.”

“Naravno, druga pozicija Ferrariju nikad nije dovoljno dobra, tako da računamo na zimu ispunjenu napornim radom kako bi se nastavili razvijati kao momčad. Cilj je da se vratimo još jači i spremniji za izazove koji nas čekaju.”

Jasno je kako još jedna sezona propetih konjića ostavlja gorak okus u ustima, iako rast forme i konkurentnost pogonske jedinice u drugom dijelu sezone, kao i uspješna debitantska sezona Charlesa Leclerca daju razloge za optimizam pred 2020. godinu. Ferrarijima preostaje da u posljednjoj sezoni prije velike promjene pravila pokušaju dobru formu iz veljače, koju redovito pokazuju, prenijeti i na dio sezone u kojoj se računaju bodovi.


Odgovor

12 komentara

  1. Ferrari
    Boris_CRO Prikaži

    Ne znam kako biti ponosan? Nisam vidio niti jednu pravu utrku za Ferrari… možda Singapur?!



    1
    -1

    2
  2. Pirelli Wet
    F12013 Prikaži

    Always take out the positives…



    1
    1

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    S?innala
    :mrgreen:



    4
    3

    1
  4. F1puls
    Krstas Donator Prikaži

    E kuku…
    Crni dani za tim.



    1
    -1

    2
  5. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži
    x1

    Imaš ti Mate još jebenog posla.
    Taktika očaj, gubite minimalno sekundu u boksu, vozači se kolju međusobno, rijetko koristite tvrde gume na slobodnim treninzima i onda se čudite u utrci, šutite dok drugi seru po vama…uostalom, vozači su ti na 4. i 5. mjestu u poretku, a i drugo mjesto kod konstruktora nije blistavo u odnosu na trećeplasirane Limenke. Ako nekome u Maranellu dopizdi letit ćeš u paketu sa Vettelom.



    7
    5

    2
  6. Rolex
    nebum kopiral Prikaži

    ovaj je čisti ouki douk



    3
    1

    2
  7. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Ne djeluje mi baš suvislo ovaj Binotto. Na kaj se točno ima biti ponosan na PP nakon kojih bude eventualno postolje?



    2
    1

    1
  8. Sc
    RafaelaF1 Prikaži

    Joj kad ovog vidim…..dođe mi da se ubijem.Točno znam da če zbog njega i njegovih “pravovremenih” reakcija u startu sezone opet netko(MB) zbrisat 30-ak bodova.



    2
    0

    2
  9. avalon Prikaži

    mattia ne govori ludo . naravno , fanovi ferraria nisu zadovoljni jer 2. misto u konstruktorskom ( a to donosi novčiće ;) ) nije dobro , trebali bi bit prvi isto ka i u vozačkom , a tu su tek 4. i 5. . svi znamo ako želimo bit objektivni da je ferrari ima “grešku šasije” u prvom dijelu sezone , a opet uz malo sriće i sa “normalnijim” sucima mogli su imat 3 pobjede . u bahreinu je CK vodija 47 krugova ( osim 14. ) da bi zbog problema završija 3. u kanadi je odlukom sudaca pobjedija LH . nekoliko ex vozača F 1 ( a i ricciardo od aktualnih ) su podržali seba . u austriji je max na svoj način ( mišiće ) pobjedija neiskusnog CL koji je tu nešto naučija . tim događajima CL je izgubija 3. misto u prvenstvu . sumarum … prvi dio prvenstva 3 PP , 0 pobjeda . ferrariu nije bilo lako ispravit grešku koja ih je “pratila” prvi dio prvenstva ali su žestoko radili i u drugom dijelu su ostvarili 3 uzastopne pobjede i 6 uzastopnih PP i zato ( zbog “ispravljanja” greške šta tokom sezone uopće nije lako ) MB i može bit ponosan . uz malo sriće ( i “normalnih” sudaca ) merc bi ima 12 , ferrari 6 , RB 2 pobjede trku prije kraja sezone . ni da je bilo ovako ne bi bilo najbolje ali s obzirom na početnu “grešku” bilo bi OK za neutralne , a za fanove ? naravno da ne bi . ferrari se gleda kroz povećalo ( mikroskop ? ) , drugima se “oprašta” . npr zašto je neuspjeh 2. misto ferraria u konstruktorskom , a 3. misto RB je jako dobro iako imaju 88 bodova manje od ferraria trku prije kraja ? da su CL ili seb na kraju 3. u vozačkom to bi bija fail , a 3. misto maxa će bit uspjeh . čitam kako su u ferrariu lošu u boxu kod izmjena … hm ,valjda jesu . tek su 3. iza RB i williamsa ( a ta brzina izmjena je puno pomogla willaimsu ? ) dok je npr mercedes još sporiji kod izmjena … ferrari 305 , mercedes 255 bodova ;) tvrde gume ? timovi prije početka prvenstva odlučuju koliko će kojih guma uzeti . ako su u ferrariu zaklučili da im najmanje treba tvrdih onda ih čuvaju za pojedine staze ( taktike ) pa ih ne koriste na FP . neki imaju više tvrdih ili “srednjih” , drugi više mekih itd . taktika ? zna bit pogrešna ali najlakše je o tome pisat posli trke kad su mnogi generali posli bitke . ne vidimo sve ono šta “taktičari” vide . npr pozicije bolida u odnosu na “saobraćaj” . nekad se nama može činit da je pravi moment za undercut no možda situacija na stazi nije najbolja za to . možda bi zbog toga pozvani vozač upa u “saobraćaj” pa bi bilo još gore nego da odvozi još krug ili dva na lošijim gumama . kod SC igra srića kad SC izađe na stazu … nekome dođe ka naručena “besplatna” izmjena guma , drugi može bit daleko od boxa pa … jbga . sezona nija za pamćenje ali mattia dobro kaže da je ponosan na DRUGI dio sezone jer su pokazali/dokazali da su napornim radom u drugom dijelu poprilično anulirali probleme iz prvog dijela . mattia ne govori kako je ponosan na CILU sezonu jer to ni ne može bit . no ima je ferrari i dužih perioda neuspjeha od ovoga sada ( i gorih po pitanju plasmana u konačnici ) pa se oporavlja . možda je najveći problem vozačka postava . seb u padu ( ili stagniranju ? ) , CL u naletu , pun ambicija …. ako bi seb vratija psihološku stabilnost , “provozija” opet bi bilo loše jer … kako bi to “prihvatija” leclerc ? ako bi se junili jedan prema drugome ka u brazilu ne bi bilo dobro zar ne ? makar bolid bija i No 1 po svim parametrima … da probleme nije lako riješit pokazatelj je mercedes onaj iz 2010. I nadalje ( sve do onog „testiranja“ ) … nekoliko sezona su imali problema sa gumama . i McL i williams su uz ferrari timovi sa najdužim stažom u F 1 , trofejne ekipe pa niko ne spominje ( bar ne ovako „oštro“ ) njihove neuspješne sezone koje su puno lošije od sezona ferraria . posla da bi se tim konsolidira ima puno no valjda će mattia sa godinom iskustva iza sebe uspit u tome . u prilog tome ide i izjava ross brawna “Definitivno neću davati Mattiji nikakav savjet. On zna što radi, već je imao ovakve situacije tijekom svoje duge karijere u Formuli 1.”



    2
    -1

    3

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.