F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Allison: Sada kreće zabavni dio priprema za 2021.

Filip Petković

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

2021. godina već je dugo vremena označena kao revolucionarna za Formulu 1. U listopadu su, nakon (pre)dugog iščekivanja novog pravilnika i detaljnijeg pojašnjenja razvoja sporta u 2021. i kasnije, napokon predstavljena tehnička, sportska i financijska pravila koja će iz korijena promijeniti sport.

Najznačajniji noviteti tiču se aerodinamike bolida, odnosno promjena koje bi omogućile bolji downforce bolida koji sustiže suparnika, što znači da je pred F1 inženjerima velik posao kako bi u samo godinu dana napravili velike promjene u dizajnu novog bolida. Tehnički direktor Mercedesa, James Allison, osvrnuo se na dug proces stvaranja novog pravilnika, ali i na posao koji tek čeka F1 momčadi:

“Bili biste vrlo neobičan inženjer Formule 1 da niste uzbuđeni oko tolike količine novih pravila, s obzirom koliko vam se novih prilika otvara da tražite sitnice koje će vam donijeti prednost i uz pomoć kojih možete stvoriti najbrži mogući bolid.”

“Za nas je posao vezan uz nova pravila proteklih godina, kao i njegov vrhunac posljednjih mjeseci, bio pomalo naporan. Sada smo došli do točke gdje nam ostaje samo zabavan dio. Imate smjernice u ruci i sada je vrijeme za početi raditi.”

Allison je komentirao i ambiciozne ciljeve koje je FIA predstavila zajedno s novim pravilima:

“Predstavljeni ciljevi su vrlo značajni, ali i poprilično teški za ostvariti. Tek ćemo 2021. godine saznati koliki ćemo dio tih ambicioznih zahtjeva uspjeti ispuniti. Momčadi taj aspekt sada više ne interesira, one sada imaju pravilnike u svojim rukama.”

Komentari koji ocjenjuju FIA-ina predviđanja i očekivanja za 2021. godinu preoptimističnima javili su se ubrzo nakon predstavljanja novih pravila, a značajno je da je sličnog razmišljanja i jedan od najvećih tehničkih stručnjaka u F1. Bez obzira na to, nadamo se kako će napredak u kvaliteti utrkivanja biti vidljiv te da momčadi u novim pravilnicima neće pronaći previše “sivih zona” i rupa u zakonu kojima bi se ponovo povećale razlike između bolida na gridu.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: CrashOverride.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Filip Petković
Pulsmedia autor
38 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Clay Regazzoni Ber Prikaži

    Znao sam da će se spomenuti siva zona pretkraj članka.. Uff, već jedva čekam novu sezonu 2020,..a tek 21!
    Neka se karte iznova promiješaju..



    3

    0
  2. koji to put već pokušavaju oživit mrtvog konja, možeš mu dat dat šarene pilule , možeš ga farbat u razne boje i dat mu svakakva fensi imena …svejedno je to i dalje mrtav konj , ona prava iskonska f1 umrla je negdje u 90 – tima



    2

    13
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      U 90-tima su vozili s elektronikom koja im je danas zabranjena.



      11

      1
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Devedesetih je prosječan vozač iz sredine grida bio puno manje sposoban nego danas, a bolidi su bili drastično sporiji i lakši za vožnju uz više pomagala. Jedino što je bilo “sirovije” je nesigurnost utrkivanja.



      15

      4
    • Williams Montoya Prikaži

      I ja se često s nostalgijom sjetim devedesetih, al vjerovatno su mi drage zato jer sam ja imao 25 godina manje. A utrke su ionako jako često bile procesije. I da, ni ja ne volim ove egzotične Vijetname, Koreje, Indije, al mi se isto tako digne kosa na glavi kad netko spomene Imolu, Estoril, Magny-Cours …… To smo znali već u petak da će bit procesija.



      4

      1
    • lukarak Donator Prikaži

      Problem s nostalgijom je sto se sjecas samo dobrih stvari. I tako svi, pa i ja.

      Sjecam se da mi je baka pratila formulu na prijelazu 90ih, ja sam inace 84. godiste i tad sam poceo gledati s njom i to je sve bilo super i carobno iako nisam kuzio bas puno pa su i meni 90e zakon.

      Al kad gledam neke druga podrucja za kojima sam isto nostalgican, ali su bila kasnije, kasne 90e, rane 00, pa onda kad malo vise razmislim o tome, krenu i sjecanja na one manje lijepe i grozne dijelove i detalje.

      Sigurno je tako i s Formulom 90ih.



      3

      1