Allison: Sada kreće zabavni dio priprema za 2021.

Izdvojeno

Filip Petković

Prije 4 godina 2 min 7 komentara

2021. godina već je dugo vremena označena kao revolucionarna za Formulu 1. U listopadu su, nakon (pre)dugog iščekivanja novog pravilnika i detaljnijeg pojašnjenja razvoja sporta u 2021. i kasnije, napokon predstavljena tehnička, sportska i financijska pravila koja će iz korijena promijeniti sport.

Najznačajniji noviteti tiču se aerodinamike bolida, odnosno promjena koje bi omogućile bolji downforce bolida koji sustiže suparnika, što znači da je pred F1 inženjerima velik posao kako bi u samo godinu dana napravili velike promjene u dizajnu novog bolida. Tehnički direktor Mercedesa, James Allison, osvrnuo se na dug proces stvaranja novog pravilnika, ali i na posao koji tek čeka F1 momčadi:

“Bili biste vrlo neobičan inženjer Formule 1 da niste uzbuđeni oko tolike količine novih pravila, s obzirom koliko vam se novih prilika otvara da tražite sitnice koje će vam donijeti prednost i uz pomoć kojih možete stvoriti najbrži mogući bolid.”

“Za nas je posao vezan uz nova pravila proteklih godina, kao i njegov vrhunac posljednjih mjeseci, bio pomalo naporan. Sada smo došli do točke gdje nam ostaje samo zabavan dio. Imate smjernice u ruci i sada je vrijeme za početi raditi.”

Allison je komentirao i ambiciozne ciljeve koje je FIA predstavila zajedno s novim pravilima:

“Predstavljeni ciljevi su vrlo značajni, ali i poprilično teški za ostvariti. Tek ćemo 2021. godine saznati koliki ćemo dio tih ambicioznih zahtjeva uspjeti ispuniti. Momčadi taj aspekt sada više ne interesira, one sada imaju pravilnike u svojim rukama.”

Komentari koji ocjenjuju FIA-ina predviđanja i očekivanja za 2021. godinu preoptimističnima javili su se ubrzo nakon predstavljanja novih pravila, a značajno je da je sličnog razmišljanja i jedan od najvećih tehničkih stručnjaka u F1. Bez obzira na to, nadamo se kako će napredak u kvaliteti utrkivanja biti vidljiv te da momčadi u novim pravilnicima neće pronaći previše “sivih zona” i rupa u zakonu kojima bi se ponovo povećale razlike između bolida na gridu.


Odgovor

7 komentara

  1. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Znao sam da će se spomenuti siva zona pretkraj članka.. Uff, već jedva čekam novu sezonu 2020,..a tek 21!
    Neka se karte iznova promiješaju..



    3
    3

    0
  2. Alain Prost
    zastava 101 Prikaži

    koji to put već pokušavaju oživit mrtvog konja, možeš mu dat dat šarene pilule , možeš ga farbat u razne boje i dat mu svakakva fensi imena …svejedno je to i dalje mrtav konj , ona prava iskonska f1 umrla je negdje u 90 – tima



    2
    -11

    13
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      U 90-tima su vozili s elektronikom koja im je danas zabranjena.



      11
      10

      1
    • Dietrich Mateschitz
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Devedesetih je prosječan vozač iz sredine grida bio puno manje sposoban nego danas, a bolidi su bili drastično sporiji i lakši za vožnju uz više pomagala. Jedino što je bilo “sirovije” je nesigurnost utrkivanja.



      15
      11

      4
      • Alain Prost
        zastava 101 Prikaži

        sad uživamo u sigurnosti vožnje , dogovornoj politici unutar momčadi , svakakvim odredbama među timovima,milionima raznih kazni od kojih je jedna besmislenijaod druge ..imamo sve ono zbog čega smo zavoljeli i počeli pratiti f1



        5
        4

        1
    • Williams
      Montoya Prikaži

      I ja se često s nostalgijom sjetim devedesetih, al vjerovatno su mi drage zato jer sam ja imao 25 godina manje. A utrke su ionako jako često bile procesije. I da, ni ja ne volim ove egzotične Vijetname, Koreje, Indije, al mi se isto tako digne kosa na glavi kad netko spomene Imolu, Estoril, Magny-Cours …… To smo znali već u petak da će bit procesija.



      4
      3

      1
    • lukarak Donator Prikaži

      Problem s nostalgijom je sto se sjecas samo dobrih stvari. I tako svi, pa i ja.

      Sjecam se da mi je baka pratila formulu na prijelazu 90ih, ja sam inace 84. godiste i tad sam poceo gledati s njom i to je sve bilo super i carobno iako nisam kuzio bas puno pa su i meni 90e zakon.

      Al kad gledam neke druga podrucja za kojima sam isto nostalgican, ali su bila kasnije, kasne 90e, rane 00, pa onda kad malo vise razmislim o tome, krenu i sjecanja na one manje lijepe i grozne dijelove i detalje.

      Sigurno je tako i s Formulom 90ih.



      3
      2

      1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.