F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes za svoj zadnji pitstop kaže da je bio glup potez

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov tehnički direktor James Allison kaže da je pozivanje Lewisa Hamiltona na posljednju promjenu guma tijekom sigurnosnog automobila bio “glup” potez i “početnička pogreška”.

Allison je dodao da je ekipa pogriješila kad je odluku prepustila Hamiltonu jer su ga krivo obavijestili koliko će pozicija time izgubiti.

Podsjetimo, Hamilton je u tom trenutku bio drugi, iza Maxa Verstappena, a sigurnosni automobil je izazvao sudar dva Ferrarijeva vozača.

Hamilton je na prilasku ulasku u pitlane usporio kad ga je trkaći inženjer Pete Bonnington pitao:

“Reci nam ako želiš nove gume, izgubit ćeš jedno mjesto.”

Pete Bonnington

Nakon pauze je Hamilton odgovorio iduće:

“Vi odlučite.”

Lewis Hamilton

A zatim se predomislio i dodao:

“Ući ću, ući ću!”

Lewis Hamilton

Hamilton je izgubio dva mjesta, a utrkivanje je nastavljeno dva kruga prije kraja. Gaslyja je prestigao odmah, a pokušavajući prestići Albona ga je izbacio iz utrke za što je nakon utrke dobio 5 sekundi kazne i pao na 7. mjesto.

Allison kaže:

“Nismo ni dotad imali najsjajniju utrku, a onda smo učinili nešto jednostavno glupo – mislili smo da ćemo jednu poziciju zamijeniti za nove gume i da će biti dovoljno krugova do kraja da vratimo tu poziciju i borimo se za pobjedu.”

James Allison

“To je bilo pogrešno jer smo izgubili dvije pozicije. Nismo računali na Gaslyja. Osim toga, količina dijelova bolida na stazi je bila takva da je bilo potrebno puno više krugova da se riješimo sigurnosnog automobila.”

Nije krivio Hamiltona:

“To je u potpunosti naša pogreška jer smo mislili da vidimo priliku. Nije bilo jasno što je ispravan potez, ali postojala je mogućnost.”

“Pomislili smo da je dobro dati Lewisu priliku da kaže što misli, a to nismo trebali učiniti jer mu nismo dali ispravne informacije.”

“Rekli smo da će izgubiti jedno mjesto, a radilo se o dva mjesta. Trebali smo mi odlučiti. On je došao na promjenu guma jer voli utrkivanje, ali radilo se o našoj pogrešci.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3327 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Clay Regazzoni Ber Prikaži

    Neka i bezgrešni pogriješe koji put.. Makar kad nije više važno.. Čim nema tate vuka..



    8

    0
  2. Išli su samo osjetit kako to funkcionira u Ferrariju!



    16

    0
  3. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    ajde da i merc pogriješi ha ha



    1

    0
  4. Kimi Raikkonen 7 kircan Prikaži

    Red je bio da i oni jednom donesu pogresnu odluku



    1

    0
  5. Lijepo je vidjeti da i oni grijese.

    Prvo je Hamilton potrosio bateriju u jurenju prvog undercuta pa je tako i odmah popusio poziciju na stazi. Zalio se da nema bateriju, a zapravo ju je sam potrosio haha. Tu je Max vec zapravo imao rijesenu utrku (da se nisu desili SC-ovi).

    Onda sto nisu isli na softove istovremeno kad i Max, pa je Hamilton ostao sitting duck, iako se dobro branio od Albona.

    Onda i Bottasova strategija s hard gumama od 10 krugova. Tvrde ocito nisu bile dobro rjesenje na ovoj utrci, drzale su i ostale sasvim OK.

    Pa na kraju zadnji stop, Hamiltonov ocajnicki pokusaj da napadne Verstappena u zadnjem krugu, tesko bi ga Albon skinuo i ovako. I onda ga opere nervoza i nadobudost protiv mladog Albona, epilog znamo.

    Ferrari day u Mercedesu. Samo steta sto imaju los dan tek kad je prvenstvo vec odluceno, bila bi zanimljivija sezona da nije tako. Ali onda bi i razmisljali hladnije glave i gledali na bodove, sto ocito nisu.


    0

    0
  6. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Nije bilo Wolff-a pa se opustili..


    0

    0
  7. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Generalno gledano jest greska. Ali realno gledano nisu imali bas nista za izgubiti , samo dobiti. Da su ostali na mediumu nema apsolutno nikakve sanse da bi stigli Maxa , ovako su bar probali na soft i da se odmah probio na drugo mjesto vise sanse bi imao nego prije. Jer na kraju krajeva , njima je prakticki svejedno bio Lewis drugi ili DNF kad im je igrala samo pobjeda. Cisto iz razloga da im/mu se upise jos jedna pobjeda.



    1

    0
  8. Osim toga, količina dijelova bolida na stazi je bila takva da je bilo potrebno puno više krugova da se riješimo sigurnosnog automobila.

    Da, puna dva kruga..ne znam što su oni očekivali, da će se u pola kruga skinuti dva bolida? Komedija


    0

    0
  9. Svi su skloni greškama kad su pod pritiskom ….pa i Mercedes.
    Nije to “privilegija” samo Ferraria.
    Razlika je samo u tome što je Mercedes rijetko pod pritiskom pa nemamo priliku vidjeti njihove greške.


    0

    0