F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Sainz: Moram maksimalno napadati, ali s Pirellijem to ne funkcionira uvijek

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Carlos Sainz u današnju će VN Brazila krenuti sa samog začelja poretka, stoga je za utrku najavio “maksimalan napad”, ali uz kompromis zbog Pirellijevih guma koje bi mogle biti najveći izazov kod potencijalnog proboja.

Španjolac u kvalifikacijama nije uspio postaviti vrijeme. Već u Q1 došlo je do problema s Renaultovim motorom u njegovu McLarenu, a kasnije je utvrđeno da je gubitak snage izazvao problem sa sustavom paljenja.

S obzirom na to da ionako starta 20., momčad mu je odlučila promijeniti kompletnu pogonsku jedinicu, što bi mu inače donijelo kaznu starta sa začelja.

“Čini se idemo na maksimalan napad. Očito, maksimalno napadanje ne funkcionira uvijek s Pirellijevim gumama, stoga će biti kompromisa između čuvanja guma i maksimalnog napad. Vjerojatno je to vrlo teška stvar za izvesti, ali uvijek morate pronaći nekakav način.”

– Carlos Sainz

Drugi McLarenov vozač, Lando Norris, nije uspio proći u završnu kvalifikacijsku rundu, no bio je 11., stoga će na današnjem startu biti prvi od vozača sa slobodnim izborom guma. Zbog kazne Charlesa Leclerca krenut će s 10. mjesta.

“Ove smo godine na nekim stazama vidjeli određene trendove prema kojima postoje određeni tipovi zavoja u kojima nismo pretjerano snažni, a ova staza vjerojatno ima puno takvih zavoja. Zato relativne performanse padaju ovisno o stazi, ali to ne znači da ne možemo do bodova.”

“To samo znači da će vjerojatno biti puno teže ili teže od, primjerice, Austrije, gdje smo bili dobri. To ne znači da ne možemo to i ovdje. Samo znači da moramo odraditi bolji posao.”

– Carlos Sainz

Norris vjeruje da je u kvalifikacijama izvukao maksimum iz bolida, a na početku utrke očekuje da će imati prednost zbog svježih guma.

“Bilo je teško značajno popraviti balans, stoga sam prilično zadovoljan. Napravili smo dobar napredak u odnosu na jučer [petak]. Bio sam puno sretniji s bolidom, ali to nije bio bolid iz kojeg sam mogao izvući više niti s kojim sam mogao izvući više iz novih guma.”

“Stoga smo bili ograničeni s onime što smo imali ili sam se ja tako osjećao i zato mogu napraviti velik napredak, ali bio sam zadovoljan s balansom.”

“Na kojim god gumama ću startati, bit će to nove gume, stoga će to biti prednost u odnosu na barem nekoliko dečkiju ispred mene. To je jedna ili najveća pozitivna strana, još ne znamo hoćemo li odabrati hard, medium ili soft, ali uvodnih nekoliko krugova i sam start trebali bi biti naša prednost.”

– Lando Norris

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
696 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Kaj bi ti Michelinke ili mozda Barumke?


    0

    1
  2. Ferrari Nick1007 Prikaži

    Isplatilo se.
    Cestitke na 3mj…..



    2

    0