F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Prepucavanje se nastavlja – Iz Ferrarija inzistiraju da nisu modificirali motore

Filip Petković

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Zadnjih nekoliko grand prix vikenda jedna od glavnih tema u Formuli 1 je Ferrarijeva pogonska jedinica. Rivali tvrde kako Ferrari ostvaruje nevjerojatnu brzinu na pravcima na ilegalan način, a Talijani odgovaraju da o tome nema govora.

FIA je u međuvremenu objavila tehničke direktive koje dodatno pojašnjavaju pravila vezana uz dotok goriva u motor i korištenje tekućina u motoru, poput ulja, kao sredstva izgaranja. S obzirom da se poslije objave direktiva prednost Ferrarija naizgled smanjila te su, nakon šest pole positiona zaredom, na VN SAD-a i ovoga vikenda na Interlagosu u kvalifikacijama zaostajali i za Red Bullom i za Mercedesom, neki smatraju kako je očigledno da su Talijani modificirali svoje motore nakon objave tehničkih direktiva.

Između ostalih, tehnički direktor Mercedesa, James Allison je nakon jučerašnjih kvalifikacija izjavio da je zanimljivo kako nakon objave novih tehničkih direktiva Ferrari nije ostvario pole position. Danas se javio šef Ferrarija, Mattia Binotto, koji je odlučno odbacio bilo kakve pomisli na povezanost FIA-inih direktiva i slabijih performansi njegove momčadi:

“Ne, ne, nismo ništa mijenjali na našim motorima. Ono što smo učinili jest da smo pažljivo pročitali tehničke direktive jer se uvijek morate osigurati da ispunjavate sve ono što od vas direktive traže. Vrlo je važno razumjeti takve pravilnike.”

“Ali nismo ni na koji način mijenjali naš način rada ili način korištenja pogonskih jedinica. On je isti od početka ove sezone.”

“Mi još uvijek imamo prednost na pravcima. Znamo da nam od početka sezone nedostaje downforce, ali da je zato naš bolid brži na pravcu. Od samih početaka Formule 1 vrijedi da, ukoliko smanjite vaš downforce, dobivate brzinu na pravcu, ali ju gubite u zavojima. Naš bolid zato nije toliko brz u zavojima kao neki drugi.”

“Na stazama na kojima je potreban maksimalni downforce, kao u Mađarskoj ili u SAD-u, pa čak i u Meksiku, nismo imali dovoljno brzine u zavojima. Ali imamo prednost na pravcima samo iz razloga što imamo takvu konfiguraciju bolida da koristimo manje downforcea od ostalih.”

“U Austinu smo malo modificirali konfiguraciju na način da povećamo downforce, pa smo tako imali manju prednost pred ostatkom što se tiče brzine na pravcima, ali smo manje zaostajali u zavojima.”

Ferrari sve ozbiljnije odgovara na optužbe rivala o ilegalnom djelovanju te se cijelo vrijeme referira na njihove specifikacije bolida, iako će mnogi reći da je njihova prednost na pravcima značajno porasla u drugom dijelu sezone. Ne treba sumnjati kako će se rat riječima između vozača i osoblja vodećih momčadi nastaviti, posebice ukoliko Ferrari ponovno bude zaostajao u današnjoj utrci. Najvažnije je ipak da nije dokazano da je itko na bilo koji način varao, a treba se nadati da će tako i ostati.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Filip Petković
Pulsmedia autor
38 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Nameće se pitanje odkud sada odjednom brzina Red Bullu? Prvo mi napamet pada 4 specifikacija motora s kojom su ciljali Suzuku, no Leclerc je također na 4 specifikaciji tako da bi po tome pravilu on trebao kurir ovdje. Mercedes trenutno u kvalifikacijskoj formi pada na 3 mjesto sto je i Meksiko pokazao.
    Slomimo u čemu su najbolji i sto danas pobjeđuje nažalost je čuvanje guma i tu je Ferrari očajan.



    6

    0
  2. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Bilo bi lijepo kada bi se ponovila 2007. i da oba Ferraria pobijede s razlikom kao tada, a onda da slušamo kuknjavu Tota, Marka, Lewisa,…



    1

    4
  3. Alfa Romeo laky614 Prikaži

    Nadam se da je Ferrari namjerno iskljucio taj poseban rezim rada ako ga ima. I lijepo ga sacuvao za sljedecu sezonu. 😎



    7

    2
  4. Williams Montoya Prikaži

    Zanemarimo li Singapore ’17, kad su se zadnji put dva Ferrarija međusobno izbacila iz utrke ?
    30 godina pratim F1 i nemogu dat ovako odgovor bez guglanja

    EDIT: kriva tema, al nek ostane


    0

    0