Renaultov Daniel Ricciardo kaže da su ga borbe u sredini poretka “očeličile” i da mu je to pomoglo da poboljša startove utrka.
Australac je od 2014. do 2018. vozio za Red Bull i dvije trećine utrka je imao top 6 startne pozicije. No, otkad se prebacio u Renault – samo tri puta je uspio biti na nekoj od tih pozicija.
“Tijesno je i ponekad frustrirajuće. Ponekad vas jedna desetinka smjesti tri ili četiri pozicije iza. Ali, kad uspijete vi izvući tu desetinku onda ste tri ili četiri pozicije ispred.”
“Osjećaj je kao da su prave bitke. Osoba koja završi najbolja od ostatka često ima osjećaj da je zaista nešto i osvojila tog vikenda.”
“Bilo je dobro, zabavno. Jedino što bih rekao da je malo sranje, a to je da se često upletete u incidente prvog kruga jer ste točno u sredini poretka.”
“To je malo možda, ne bih rekao van kontrole, ali nađete se u toj situaciji češće nego što sam se nalazio prošlih par godina. Ali, to mi je pomoglo da poboljšam svoje utrkivanje u prvom krugu.”
“Mislim da je moje utrkivanje postalo bolje, iako nisam bio loš u tome. Sad kad krećem iz sredine poretka bilo je situacija kad nisam donosio najbolje odluke u prvom zavoju. Nakon toga bih pomislio da sam mogao tu nešto bolje odraditi.”
“Učim te stvari sad kad sam u sredini poretka i to je cool. Ne želim tu biti zauvijek, ali ovo je vještina koju nisam morao imati prije par godina.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da nije isto ako na startu ispred sebe nemaš nikoga ili ako imaš 10 bolida, pa se boriš da preživiš prvi zavoj.
Ipak bih više volio da mu Renault omogući bolje startne pozicije. Kad je Pete Machin došao iz Red Bulla za šefa aerodinamike mislio sam da će to ići malo brže. Ove godine u Francuskoj, kada je Renault trebao predstaviti nadogradnju koja ga je napokon trebala spustiti ispod sekunde zaostatka, ne samo da nisu bili brži, nego su bili i sporiji. Tad sam shvatio da je Pete Machin…….bivši. Shvatili su to i u momčadi, no trebalo je vremena za nova rješenja u razvojnom odjelu. Nadam se da će Dirk De Beer, a posebno Pat Fry koji je uz A. Stellu najzaslužniji za ovogodišnji McLaren uspjeti napraviti daljnji skok u performansama. Nažalost, mi navijači morati ćemo pričekati 2021 jer dolazi tek slijedeće proljeće.
Živi bili pa vidjeli.
2
0