F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wolff: Mercedes će vjerojatno ostati u F1 i nakon 2021., ali ništa nije sigurno

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedesov šef Toto Wolff kaže da nema garancije o ostanku ekipe u Formuli 1 nakon 2021. godine, ali svi pokazatelji govore da bi to mogao biti slučaj.

“Sve pokazuje na to da ćemo ostati, ali ništa nije garantirano.”

“Usred smo rasprave o novom Concorde ugovoru, a paralelno s tim i neovisno o tome raspravlja se o razvoju automobila i njihovim utjecajima na sport.”

Na upit da pojasni koji faktori utječu na njihovu odluku, Wolff odgovara:

“U kojem smjeru se razvija automoto svijet? U kojem obliku je Formula 1 relevantna kao platforma za zabavu i tehnologiju? Kao brend čiji je prvi automobil bio trkaći automobil – želimo li dugoročno ostati na ovoj platformi?”

“Ferrari posluje po modelu koji kaže: “Ostat ćemo zauvijek. Pravimo trkaće i cestovne automobile.”, ali isto tako se može reći: “Imali smo dobar niz, nemamo više što za dokazati. Sad ćemo raditi nešto novo.” Obje strategije su uvjerljive.”

Iako mnogi mogu pomisliti da Mercedes zaista više nema ništa za dokazati u F1, Wolff to ne vidi tako:

“Ako danas napravite anketu i pitate ljude koja je najuspješnija ekipa ikad u F1 – većina će odgovoriti Ferrari. To je zato jer je Ferrari bio na prvim crtama ovog sporta već 50 godina.”

“U vremenu kad je sve tako kratkoročno mislim da održivost uspjeha čini strategiju puno boljom nego da brzo dođete i brzo odete. Uspjeh može fluktuirati ponekad, a može se dogoditi da završite treći. Naravno, kao brend koji je naviknut na uspjeh morate zadržati realistična očekivanja i procijeniti da ne možete svake godine pobijediti. To nije lako. Moram započeti od sebe – kako to mogu izdržati?”

Poznato je da će McLaren od 2021. godine ponovo surađivati s Mercedesom, a uz Racing Point i Williams to će biti četvrta ekipa da koristi njihovu pogonsku jedinicu. Za kraj je dao neobičnu analogiju pokušavajući objasniti hoće li ostati u F1 kao dobavljač motora ako tvornička ekipa odustane od sudjelovanja:

“Imamo četiri ekipe koje opskrbljujemo pogonskim jedinicama, uključujući i nas. Ne možete biti napola trudni. Možete biti trudni ili ne. Ili sudjelujemo na platformi ili ne.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3321 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Ima li smisla komentirat Totove izjave? Nebo je plavo… 🤣



    3

    0
  2. Ne bi se čudio uopće.to je mercedes i nije ferrari i pomalo im je sve jasnije da ih ne dostignu nikad što se f1 tiče.sudjelovati če sa motorima i to im je dosta pogotovo nakon uvođenja budžeta bojim se da neče konkurirati za prvaka.


    0

    2