F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vettel: Na početku 2019. nismo htjeli vidjeti istinu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sebastian Vettel ovog vikenda vozi svoju 100. utrku za Ferrari. Za to vrijeme ostvario je 14 pobjeda, 12 pole positiona, 14 najbržih krugova i 54 pobjednička postolja. Ipak, nakon predsezonskih testova ove godine očekivalo se da će Ferrari imati bolji bolid od Mercedesa, a dočekao ih je hladan tuš.

“Ostali smo mirni nakon nevjerojatno dobrih prvih dana testiranja. Početak sezone pokazao nam je da je realnost drukčija i da jednostavno nismo dovoljno brzi.”

“U tom trenutku ne odustajete, ali shvaćate da niste u poziciji u kojoj želite biti. Najprije se borite sami sa sobom jer ste predaleko da se borite s drugima, ili da se borite s Mercedesom koji je bio sve bolji iz utrke u utrku.”

“Pokušavali smo najprije pronaći našu formu, a jednom kad smo u tome uspjeli – shvatili smo da smo iza njih.”

“Na europskim utrkama je bilo jasno da se preko noći ništa ne može okrenuti, shvatili smo da će biti jako teško.”

Vettel kaže da su on i ekipa “vrlo brzo prihvatili realnost” kako je prekid suše od 2008. godine sve dalje.

“U tim okolnostima odbacujete te misli jer želite dokazati suprotno. Ali, onda padnete opet, i opet, i opet… Na neki način – vidite istinu, ali ne želite.”

“Nije lijep osjećaj, ali kad-tad morate to prihvatiti. Mislim da vam pomogne jednom kad nakon tri, četiri ili pet utrka kažeet – OK, ovako stoje stvari…”

Povezane vijesti: Vettel pohvalio Leclerca za pobjedu u kvalifikacijskom duelu

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3324 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

10 komentara

  1. Ferrari AMG Prikaži

    U prijevodu popusili smo foru Mercedesa?



    4

    12
  2. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    S obzirom da su išli u smjeru totalno drugačije i dosta riskantne filozofije čudi me da su bili iznenađeni da su fulali. Pa ne mozes doci sa filozofijom koja je toliko drugacija da ti treba pola sezone za shvaćanje i imati u isto vrijeme borbu za naslov.

    Iako sada nebitno, pomak se vidi, samo se pitam da li je to dovoljno. Ova filozofija ili je promašaj ili će trebati još dugo vremena da se poslože neke stvari. Razlika Ferrarija u kvalama i utrci je još uvijek dosta velika.
    Prelazak na neku novu filozofiju također je rizik i zahtijeva duže vremena da se sve posloži.
    Do sada su preko zime obavljali dobar posao, a zakazali nadogradnjama tijekom sezone, ove godine je bilo suprotno. Dakle jasno je kao dan da sada moraju obaviti dobar posao i preko zime i tijekom sezone ako se želi napokon srušiti taj Mercedes. Također treba se posvetiti raznim područjima bolida. Ferrari ovih godina ili je bio dobar na sporim ili sada na brzim stazama. Uvijek imaju jedno područje gdje dominiraju i drugo gdje totalno podbace. Taj neki ekstremni razvoj nema baš smisla.

    Momčad je po mojem mišljenju vrlo kreativna i sposobna napraviti bolid, samo imam osjećaj da srljaju previše. Ova sezona mi govori da Mercedes nije napravio toliko dobar posao koliko je Ferrari zasrao.



    16

    3
    • Mclaren LH44 Donator Prikaži

      Sa ovom zadnjom konstatacijom ne bih se složio.

      Mislim da je njihov najveći problem bio što nisu shvatili taj bolid od početka i na to dodaj da ih je i pouzdanost zezala i onda imaš pune ruke posla da shvatiš te dvije stvari, pa tek onda i nadogradnje da spremaš. Bolid sigurno nije loš, a ne čini se ni promašaj, samo mu fali tog balansa da može kao Mercedes biti podjednako konkurentan i u Monaku i u Monzi.



      5

      2
      • James Hunt Luca Badoer Prikaži

        Mislim da je najveca razlika u gumama. Odnosno osjetljivosti na iste. Ferrari je od momcadi koja je bila jedna od boljih prema gumama postala jedna od gorih al isto tako napravljen je velik pomak u kvalifikacijama. Zadnjih 10ak godina to su bile muke po kvalama a onda bi slijedio kakav takav popravak te iste sitiacije u nedjelju. Tako da…sve je stvar balansa, ideje su ocito tu. A Mercu i Red Bullu se ocito tresu gace jer ne bi ovoliko trubili o nelegalnosti zadnjih par mjeseci jer znaju kad ovaj bolid pocne lakse ulazit u optimalne uvjete da su u problemima.



        8

        1
      • Mclaren LH44 Donator Prikaži

        Eeee da zaboravio sam i faktor guma koje su dodatno otežale razvoj i nadogradnju bolida. Inače ja idalje stojim iza toga da im bolid nije toliki promašaj koliko su ih zeznule gume i slabo shvatanje bolida, kao i pouzdanost koja je zezala već u Australiji.


        0

        0
  3. Ferrari nelinjo Prikaži

    Nadam se da sad znaju sta treba uraditi za 2020.



    2

    0
  4. e moj seb, ovdje kod nas sve isto…i kad ga boli ovaj misli da je to gušt



    1

    1
  5. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Mercedes 1-2, Mercedes 1-2, Mercedes 1-2.. .Toto: Ferrari je superbrz.
    Komedijaši iz Ferrarija: ?!?!?



    1

    5