F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli s McLarenom odradio drugi test 18-inčnih guma

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Dok ostale momčadi uživaju u tjednu pauze nakon dva uzastopna trkaća vikenda u Meksiku i SAD-u, McLaren je protekla dva dana proveo radno.

Britanska je momčad s obojicom regularnih vozača, Carlosom Sainzom i Landom Norrisom, na francuskom Paul Ricardu odradila drugo testiranje Pirellijevih 18-inčnih guma koje se u Formulu 1 uvode 2021.

Prvo testiranje odrađeno je na istom mjestu prije otprilike mjesec dana. Tada je na stazi bio modificirani prošlogodišnji bolid Renaulta, R.S.18, a njime je upravljao njihov testni vozač Sergej Sirotkin. Renault, McLaren i Mercedes su jedine tri momčadi koje su odlučile napraviti modificiranu verziju svojih bolida iz 2018. za potrebe Pirellijevih testiranja i bit će jedini koji će gume za 2021. testirati u 2019. – ostale momčadi imat će priliku tek iduće godine.

Jučerašnji vremenski uvjeti u Le Castelletu nisu bili idealni, stoga je Carlos Sainz uspio odvoziti samo 39 krugova. Iako je danas ponovno bilo vrlo hladno, barem je bilo suho, stoga je Lando Norris uspio odvoziti solidnih 106 krugova. McLaren je tako ukupno odvozio 145 krugova, 68 manje od Renaulta koji je prošlog mjeseca zabilježio 213 krugova.

Idući, ujedno i posljednji ovogodišnji test 18-inčnih guma, održat će se u prosincu kad će na stazi biti Mercedesov bolid.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

20 komentara

  1. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Samo da nebude kasnije da su neke ekipe imale privilegije testiranja :D



    9

    0
    • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

      Zanimljivo testirat ce samo Merc i Renault bit ce da im se Merc smilovo posto suraduju ,stavljaju Renaultove motore u svoje nisko budgetne modele pogonjene prednjim pogonom motorima ispod 2.0


      0

      19
      • Bernie Ecclestone Dani Prikaži

        Renault, McLaren i Mercedes su jedine tri momčadi koje su odlučile napraviti modificiranu verziju svojih bolida iz 2018. za potrebe Pirellijevih testiranja i bit će jedini koji će gume za 2021. testirati u 2019. – ostale momčadi imat će priliku tek iduće godine.

        Treba čitati sa razumijevanjem. Nitko nije kriv ferrariju i rb-u kaj su nesposobni napraviti modificirani bolid.



        10

        10
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          nesposobni napraviti modificirani bolid? sjajno objašnjenje.



          17

          3
        • Mclaren AlkY Donator Prikaži

          Sposobni su oni , ali nemam pojma zasto nisu.



          6

          2
        • Zar nije da se informacije sa ovih testiranja dijele sa svima? Ili sam nešto krivo čuo/shvatio…



          2

          0
        • Honda zekohonda Donator Prikaži

          @multi
          dijele se, naravno.



          2

          0
        • Mclaren AlkY Donator Prikaži

          Dijele se. Ali mislim da je logicno da nije isto citati sa papira informacije. Ili u prakticnom dijelu sam osjetiti iz prve ruke



          4

          0
        • Bernie Ecclestone Dani Prikaži

          @zeko da nesposobni. Jer opet će mercedes biti kriv skupa sa pirellijem kada će im gume imati mali operativni raspon.

          So why those three teams? In fact, everyone was invited to take part – and all the teams will be invited to test with 18-inch tyres and mule cars again next year anyway – but Mercedes, McLaren and Renault are the three teams that have responded to the invitation so far.



          1

          2
        • @Dani pa očito su odbili testirati iz nekih svojih razloga. Ali tvoje objašnjenje da su nesposobni napraviti bolid je besmisleno.



          1

          0
        • Bernie Ecclestone Dani Prikaži

          @multi nisam to ja izmislio

          Ferrari boss Mattia Binotto said in Spain that his team does not have the time or resources to commit to the testing this year, but is likely to get involved in the second round of mule car running in 2020 – when more teams are expected to take part.

          Brown was sceptical about Ferrari’s reasoning.

          “My guess is that they probably have the time and the resources to do it, but have other reasons why they don’t want to do it,” said Brown when asked about the topic by Autosport

          Može biti da su željeli punu koncentraciju na ovogodišnji bolid.


          0

          2
        • Pierre Gasly Frantic Donator Prikaži

          I ti si iz svega ovoga prvo izvukao zaključak da su “nesposobni” :rofl:
          Kao da nisu pri ranijim testiranjima pravili modifikacije starih bolida (pada mi na pamet modifikacija za test za uvođenje širih krila za 2017.)
          I onda na kraju još sam zaključiš da su možda htjeli punu koncentraciju na ovogodišnji bolid (što bi mogao biti jedan od mogućih razloga).
          Ali je bitno prvo bubnut da su Ferrari (kao i Red Bull) “nesposobni” napraviti modificirani bolid. :facepalm:



          5

          1
        • Bernie Ecclestone Dani Prikaži

          Pa očito nisu sposobni. Što ih prije prestaneš idolizirati, to bolje. Sramotno je da ferrari kao nekakva ozbiljna ekipa nema već pripremljen bolid s obzirom na buđet. Kako je mercedes sposoban? A pazi i renault i mclaren sudjeluju. I onda će kolega hr1982 opet bacati floskule o nekakvom mercedesovom smilovanju ako se ispostavi da su imali prednost zbog ovih testova.


          0

          6
      • Ferrari AMG Prikaži

        Hr1982

        E svaka ti cast, nek si im reko



        3

        3
  2. Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

    Estetski mi super izgledaju, steta sto cemo imat one ruzne ratkape :D



    4

    0
  3. odlično izgleda i to će biti španka. mogu se više doticati gumama bez bušenja i onog klaparanja nakon toga što razbije pol zadnjeg kraja. imat će i veće G sile tako da očekujem više preticanja kroz zavoje a pogotovo paralelka kroz više njih



    2

    0
  4. Pitanje je jel će Pirelli biti i dalje glavni dobavljač guma nakon 2019. Hankook će se sigurno opet kandidirat.


    0

    1