Haas nikako ne može biti zadovoljan svojim nastupima ove sezone, ponajviše u posljednjih nekoliko utrka. Svjestan je toga i šef momčadi Gunther Steiner koji jedva čeka kraj sezone.
Kevin Magnussen je odustao, a Romain Grosjean završio na 16. mjestu na VN SAD-a i time samo povećao muku kroz koju ova američka momčad prolazi. U posljednjih osam utrka osvojili su samo dva boda. Iako je Steiner kroz sezonu imao niska očekivanja, u nekoliko je navrata priznao da jedva čekaj kraj.
“Hvala Bogu”, izjavio je i dodao:
“Bio bih sretan kada bi nam ostala još jedna utrka do kraja, ali mislim da ćemo morati odraditi preostale dvije. Teško je u ovome trenutku jer, kao što vidite, nemamo ništa. Radimo samo defenzivno i to je teško. Mi smo poput nogometne momčadi koja ima 11 obrambenih igrača i nitko se ne usudi otići u napad, dok vas ostali napadaju, a vi gledate te ne možete ništa učiniti.”
“Svaka strategija koju odaberete je kriva jer nastavljate padati u poretku. Očito je u pitanju manjak brzine”, priznao je.
Kevin Magnussen je morao odustati u 52. krugu utrke zbog problema s kočnicama, a Steiner je to ukratko prokomentirao:
“Nismo vidjeli pregrijavanje ili nešto slično. Ne znamo što se točno dogodilo – je li u pitanju disk kočnice ili nešto drugo. Nešto se polomilo u kočnicama. Žalio se [Kevin] na radiju o problemu, ali nama nije prikazivalo da se išta pregrijalo, stoga smo nekako pokušavali to srediti i pretpostavljam da se u tom trenutku nešto potrgalo. Na televiziji ste mogli vidjeti da je prašina izašla van, ali stvarno ne znam što se dogodilo”, rekao je.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam i dalje impresioniran njihovom momcadi. Ova sezona je nesto nalik 2017. moguce za nijansu losija, no uvelike zbog Mclarenovog napretka. Svake godine su otvorili sezonu s jakim rezultatima koji su se nazalost tijekom sezone topili zbog slabijeg razvoja bolida od svojih konkurenata, ali i ovih 28 bodova pored njihovog imena je uspjeh za tim koji je u sportu tek 4 sezone u F1 (pored toga je proslogodisnja super sezona i prve dvije uspjesne sezone). Ako se vratimo u 2010. kada smo posljednji puta imali nove timove u F1 shvatit cemo koliko su Amerikanci postigli u sportu kao sto je F1 koja je moguce u svojoj najgoroj, najcudnijoj i najskupljoj eri u povijesti. Vjerujem da i tu uvelike pomaze i povezanost s Ferrarijem, ali to ne bi trebalo umanjivati njihova postignuca. Malo sam zalostan sto je sve ostalo na tom statusu Ferrarijevog B tima jer kao americka momcad imaju potencijal biti jos uspjesniji i dovesti u sport nekog tipa Chervolet koji svoje motore daje u Indycaru. Ovosezonska slabija forma je i tako ostala u sjeni onog debakla s Rich energyem koji je po mojem misljenju velika sramota za F1 jer je na trenutak sport postao jedan veliki reality twitter show, no i od toga je izvucena barem neka korist, odnosno dolazak novih fanova sou programa. Takoder, ovaj manjak rezultata je rezultirao malim neredom u momcadi gdje vozaci krive tim, a tim vozace, a zapravo ni jedni ni drugi ne obavljaju svoj posao onako kako bi trebali u ovim “teskim” trenutcima. Sljedeca sezona bi mogla biti jednako teska kao i ova, no tko zna…Mozda nas i iznenade.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja volim ovu momčad i ovog lika stvarno. Sto se tice bolida ove godine zajeb je veliki i to se da rjesiti za sljedecu godinu. Ali nikako nemogu skuzit zasto su zadržali magnusena i groznog ok jednom je rekao stainer da je je zapravo bolid tocnije gume jel. Da su te dve stvari razlog zasto su losi. Ali grozni je stvarno ocaj i ove godine i prosle nema nikakve rezultate nista. A ni magnusen po meni nije nis bolji sljedece godine je moguce da ce bolid radit savrseno a da ce ova dva bit uzrok jos jedne lose srzone
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grozni im je dao kredibilitet svojim dolaskom tamo kad im je to najviše trebalo. Godinu kasnije mnogi su se nudili. Groznom to nisu zaboravili i zato dok Grozni želi, Grozni vozi Haas.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dosta me podsjeca na Mclarenov proslogodisnji bolid. Krenuli su solidno u sezonu (nisu bili bog zna sto, ali nisu bili ni predaleko od konkurencije), a daljnim razvojem su pali na doslovno najlosiji bolid na gridu uz Williams.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njima treba jedan dobar razvojni vozač koji će razumjeti što se događa s bolidom.
Info prenijeti mehaničarima, dizajnerima pa da zajednički skuže kuda ići.
Ova dvojca su samo “kuferi”.
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se ne varam bila je vijest u 9. mjesecu da je HAAS zainteresiran oko angaziranja Kubice kao vozaca simulatora. Doduse nisam pratio kako se ta situacija razvila.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i kad pogledate, oni uopće nisu loši u kvalifikacijama nego u utrci sam o padaju kao kruške. Vjerujem da će taj problem rješit u sljedećoj sezoni
8
0