F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari objasnio manjak brzine na pravcu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iz Ferrarija poručuju da manjak maksimalne brzine na pravcima nije povezan s novom FIA-inom tehničkom direktivom nego se radi o postavkama bolida koje su očigledno pogrešno odabrali za stazu u Teksasu.

Mattia Binotto otkriva kako su odlučili na bolid staviti više downforcea, a time i više otpora pa je izgubljeno nešto maksimalne brzine da bi se dobilo vrijeme u zavojima gdje inače Mercedes i Red Bull imaju značajnu prednost.

“Balans između gripa i snage se mijenja cijelog vikenda. Mi smo pokušali odgovoriti na njihove brzine kroz zavoje. To je to, jednostavno.”

“Još uvijek smo kompetitivni u kvalifikacijama, ali u utrci postoje stvari koje još nismo shvatili. To nam je posao za iduće utrke.”

“Nismo bili puno sporiji. Radilo se o maloj promjeni i to smo očekivali obzirom da je Charles bio na 2. specifikaciji. Nije vozio motor koji smo donijeli u Monzi.”

Mattia Binotto

Lewis Hamilton kaže da nije iznenađen da je Ferrari bio sporiji:

“Nisam iznenađen. Vidjeli ste koliku su prednost imali ove sezone, a čak i prošle godine su imali strašno puno snage.”

“Ali, ove godine su dobili još snage niotkud. Zaista, činilo se da imaju još snage kad god i gdje god požele.”

“Ovog vikenda ne znam koliko su brzo vozili, ali definitivno nije bilo kao prije. Na pravcima smo ranije gubili oko 7 desetinki.”

Lewis Hamilton

S druge strane, Binotto kaže da će tek pogledati tehnički direktivu:

“Iskreno, to tek moramo učiniti. Nismo detaljno proučavali ovog vikenda, ali smo vidjeli o čemu se radi. Mislim da je ovo 35. direktiva ove sezone. Radi se o normalnom procesu – ekipe pitaju FIA-u da nešto pojasni, pa FIA odgovori.”

“Je li imalo utjecaja na kvalifikacija? Ne znam ništa. Ne mogu vam odgovoriti.”

Mattia Binotto

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: zekohonda.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Ferrari nelinjo Prikaži

    Marchione je bio tata! On je jedini umio sa ovim namazankovicima. Od njegove smrti Ferrari mema covjeka dostojnog za ovaj posao. Ferrari se bukvalno rasspada od kako njega nema. Vise je on za godinu uradio nego ovi prije njega za 10.

    Mislim da ce Ferrari vrlo brzo napustiti F1, ako se sve ovo nastavi.



    1

    21
  2. Carmen Jorda Frantic Donator Prikaži

    Bez obzira što mislim da je Leclerc zaostao skoro minutu prvenstveno zbog ugrađenog starog motora, a takođe (kao i čitave sezone) i zbog lošijeg handlanja guma od strane Ferrarijevog bolida, i što mislim da Vettel nije imao problem (pa odustajanje), da bi bio nekih 10-15 sec iza Bottasa (na 4. mjestu, opet zbog handlanja guma), ali šta reći na Mattijinu izjavu? :facepalm:

    S druge strane, Binotto kaže da će tek pogledati tehnički direktivu:

    “Iskreno, to tek moramo učiniti. Nismo detaljno proučavali ovog vikenda, ali smo vidjeli o čemu se radi. Mislim da je ovo 35. direktiva ove sezone. Radi se o normalnom procesu – ekipe pitaju FIA-u da nešto pojasni, pa FIA odgovori.”

    “Je li imalo utjecaja na kvalifikacija? Ne znam ništa. Ne mogu vam odgovoriti.”



    1

    2
  3. I smell lies…
    Čuj nisu gledali direktivu… Pa nisu toliki idioti.



    6

    3
  4. Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

    Vidjet ćemo u Brazilu.
    Budu li i tamo pokrivali zaostatke sa viškom downforce … :?:



    2

    1
  5. Mislim da su stvari jednostavnije nego što izgleda, tj. Binotto je iskreno odgovorio. Nisu pročitali Direktivu jer se radi o pojašnjenju pravila, a svakako ovaj vikend ne bi mogli puno napraviti, a što se tiče downforce-a radi se o očito krivoj procjeni mogućnosti bolida (i kao laik znam da nije lako povećati downforce tako da jednostavno podignemo krilca jer se onda drastično povećava potrošnja guma i zagrijavanje kočnica itd. – zato je bitno da koncept bolida bude idealno posložen, kao npr. u Mercedesu).



    2

    1
  6. Ferrari nelinjo Prikaži

    “Binotto je Verstappenove komentare nazvao razočaravajućim za sport, a argentinski MotorLAT piše kako je šef Ferrarija nakon utrke potražio Hornera (šef Red Bulla), kako bi popričao s njim o Verstappenovim komentarima i zaprijetio je Red Bullu pravnim postupkom.”



    12

    1
  7. Ross Brawn 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Ne znam, imali su brzinu u kvalifikacijama, ako se ne varam i Charles je imao najbrži krug u utrci. Znači imaju brzinu u krugu, ali im race pace nije bio kakav sam očekivao. Start i prvi krug izgledao mi je kao kada neki tim zbog kiše odradi bolje kvalifikacije pa ga na startu po suhom pređu bolje ekipe.
    Radovao bi se kao pčela cvijetu kad bi na VN Brazila opet bili konkurentiji.



    1

    0