F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton o Ferrarijevom gubitku brzine: Ovog vikenda gledamo zanimljive stvari

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lewis Hamilton i Toto Wolff kažu da je Ferrari izgubio nešto performansi na pravcima u Austinu, a sve to se događa nakon što je Red Bull uputio FIA-i upit oko pravilnika vezanog za mjerenje protoka goriva.

Podsjetimo, Red Bull je jučer po prvi put ove sezone tražio pismeno očitovanje FIA-e oko potencijalne rupe u pravilniku oko pogonske jedinice, s nadom da je upravo tako Ferrari pronašao dodatnu brzinu na pravcu. Radi se o senzoru koji mjeri protok goriva. Senzor protok ne mjeri konstantno nego u sitnim vremenskim intervalima, a Red Bull sumnja da je Ferrari koristio više goriva između tih intervala, odnosno u trenucima kad senzor ne mjeri protok.

U Mercedesu očigledno vjeruju da nije slučajnost da baš na ovoj utrci Ferrari više nije dominantan na pravcima:

“Prilično je zanimljivo ovo što je izišlo na vidjelo ovog tjedna.”

Lewis Hamilton

“Mislim da je Ferrari danas [subota] izgubio malo brzine. Bit će zanimljivo gledati kako će se to odraziti na tempo u utrci.”

“Još uvijek su brži od nas na pravcima. Nadam se da će naš bolid biti jak u utrci.”

Wolff nije htio sugerirati da je to povezano s Red Bullovim upitom i FIA-inim odgovorom, ali kaže:

“Definitivno su ovdje top 3 ekipe bile puno bliže jedna drugoj po pitanju brzine na pravcu. Ne bih rekao da je uzrok tome bilo kakav poseban događaj.”

Toto Wolff

“Činjenica je da smo osvojili svoj prvi pole position od Hockenheima i zaista smo bili kompetitivni.”

Na upit o FIA-inoj tehničkoj direktivi, odgovorio je:

“Mislim da je vrlo važno što je FIA izdala novu tehničku direktivu da razjasni situaciju. Vrlo su jasno sročili svoje upute.”

“Ta procedura je standardna. Događalo se i prije i to je njihov posao.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: zekohonda.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

23 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ajde sad bar Horner vise ne moze rec “I’m sure Mercedes is on it”



    4

    0
  2. Odmah se sjetim Mercedesovih felgi i Čalrijevog objašnjenja kao ilegalne su ali su legalne…



    12

    8
  3. Kimi Raikkonen 7 Vordas Prikaži

    Nakon što je Leclerc imao problema sa motorom normalno je da su oprezni, možda su malo smanjili opterećenje motora.



    16

    6
    • Carmen Jorda Frantic Donator Prikaži

      Jedno od najlogičnijih objašnjenja. :thumbs:
      Plus što su možda više poštelali bolid za trku, jer su bili dobri (najbolji??) u prvom i trećem sektoru, a bilo je za očekivati da budu najbolji u drugom, zbog onog stražnjeg pravca, na kojem su, BTW, ako sam dobro upamtio, opet (za nekoliko km/h) imali najveću brzinu.



      3

      2
    • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

      Nisu samo problemi motor je krepo u Leclercov bolidu stavili stari spec motora da ne dobije kaznu na gridu



      3

      1
  4. Max Verstappen 33 Mario Prikaži

    Di ima vatre ima i dima.



    6

    11
  5. Sebastian Vettel Facooo Prikaži

    Sta vam je bre … sta ako su bili brzi prethodnih utrka kad nisu pobijedili nije stvar u top speed nego u pobijeda poeni se broje u nedelja dzaba su bili oni ictavu sezoni brzi na peavcima kad su bili… spori u krivinama i sam vettel je rekao moramo dodati downforce kako bi uspeile oterati hard gume da rade … sto ako su imali pp prethodnih kad je race pace slab.. e sad da bi bio race pace jak mora se zrtvpvati brzina na pravcima danas vettel dobija 90% pa neka folieaju oni da su ferrari simjivi ili nisu…



    8

    9
  6. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Mozda bi stvarno trebalo uzet na razmatranje da se Ferrariju ugradi blokada na 326km/h



    15

    3
  7. Ferrari jura718 Prikaži

    Aaaa ne mogu ih vise slusati, dobio sam probavne smetnje…pa danas osiguravaju dvostruku titulu i dalje ne gledaju svoja posla nego pljuc po Ferrariju…strasno



    14

    7
  8. Mind games, nema to nikakve veze s FIA-om nego s nekim drugim stvarima



    4

    3
  9. Michael Schumacher monkeyseat Prikaži

    Da bar FIA stavi kakav senzor na usta nekima iz cirkusa.



    10

    3
  10. Ferrari nelinjo Prikaži

    veceras cemo dobiti odgovore!

    Forzza Ferrari!!! :)



    3

    2
  11. Hamsta je u pravu, Ferrari je ilegalan bolid…😂😂😂

    Samo se pitam zasto se nije javljao onda kad se Mercu sve i svašta progledavalo kroz prste…
    Da li se pita kako jedino Merc moze voziti 45 krugova na istim gumama, i na tim istim opalit FASTEST lap nakon 38 odvozenih krugova na njima…

    E moj Hamsta, ukakili ste se Ferrarija za dogodine pa sad vec pripremate teren kako im uzeti ovu prednost… Lijepo se zatvorite u 4 zida i napravite bolji motor…
    Ustvari ne treba vam to, vec ce Pirelli rijesiti sve vase probleme…



    13

    9
  12. Nisam ni sumnjao da bi ovo moglo proći bez Hamiltonovih psiholoških igrica..očito mora barem jednom tjedno imati takvu izjavu

    No od svega najmanje razumijem Red Bull. Mercedes dominira 6+ godina sa dvostrukim titulama i dosta upitnih stvari tijekom tih godina, počevši s gumama, no njima su uvijek puna usta Ferrarija. Kao da ih Mercedes ni ne zanima.



    8

    3
  13. Nisam siguran, da je caka u tome, oni imaju poseban “šut” kroz par sekundi. Ja bi prije rekao da su malo i oprezni zbog Lecrecovog kvara…iako bi mu ja rađe stavio novi motor, došao bi do p6 ko od šale. A moguće da bacaju pilu naopako i namjerno malo pritvorili motor da navedu protivnika na krivi trag, tj. da potencijalno priznaju da ih je RedBullov protest “otkrio”.
    Slično su prošle godine napravili kad su im počeli senzore stavljati, malo pritvorili i vratili se ove godine s još izraženijom prednošću.

    Ja tvrdim da ima veze i dalje s električnim dijelom, jedino njega se može kratkotrajno preopterečivati, nemam uopće ideju kako bi netko protok goriva malo povećao malo smanjio u točno određenim intervalima, a da ne kažem da je (mislim) Ranault uhvaćen u nekom minijaturnom prekoračenju protoka, tako da cijelu sezonu to raditi u sivom a nikad ne premašit granicu je gotovo pa nemoguće.



    2

    1
  14. Mislim da se ponavlja povijest. I prošle godine Ferrari je imao na pravcu veliku brzinu, dobivao brzinu na pol pravca potpuno neočekivano, a kad su dodali jedan senzor na bateriju, brzina se vrlo naglo izgubila, te nakon toga nisu bili blizu popjedi. Svake godine imaju zvjezdane momente koji naglo nestanu. Doduše, Red Bull je poznat po prevarama iz godine u godinu, samo ih ove godine nisu (još) ulovili.Za Ferrari je sreća kaj je Jean Todt predsjednik FIA-e pa sredinom sezone imaju dodatan impuls koji nestane kod striktnog provođenja pravila.


    0

    2