Red Bull je jučer po prvi put ove sezone tražio pismeno očitovanje FIA-e oko potencijalne rupe u pravilniku oko pogonske jedinice, s nadom da je upravo tako Ferrari pronašao dodatnu brzinu na pravcu.
Radi se o senzoru koji mjeri protok goriva. Senzor protok ne mjeri konstantno nego u sitnim vremenskim intervalima, a Red Bull sumnja da je Ferrari koristio više goriva između tih intervala, odnosno u trenucima kad senzor ne mjeri protok.
Od FIA-e je došao odgovor da takvo što ne bi bilo legalno i to su potkrijepili pravilima 5.10.3. i 5.10.5. koji kažu da svaki bolid mora imati FIA-in senzor koji je homologiran, a bilo kakav dodatan uređaj koji bi povećao protok ili skladištenje goriva je zabranjen.
Red Bullov savjetnik za motosport Helmut Marko ne krije da njegova ekipa propituje što Ferrari radi, a dodao je kako “FIA mora pojasniti” kako je Ferrari došao do najboljeg motora.
Mattia Binotto je i dalje pri stavu da je bilo kakva istraga dobrodošla.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
očekivano
#forzaFerrari
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA nemora ništa objasniti, nego samo utvrditi dali je Ferrarijev PU u skladu s pravilnikom.
35
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Deda lovi u mutnom. Hoce ih uhvatiti na krivoj nozi umjesto da prvo “ocisti u svom dvoristu”.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo mi je naopak koncept. Zašto bi FIA bila dužna nešto otkriti drugima, pa da si to druga ekipa kopira. Budite pametni, sami se sjetite. Ako si faca uloži protest, pa snosi posljedice kad bude odbijen.
17
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A koje su posljedice odbijenog protesta? Šta ima za izgubiti ekipa koja uloži protest? Ne trolam, stvarno me zanima da li ima kazna neka.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam. Očito da ima, jer ima jako malo protesta koji su neuspješni.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je logičan zaključak, ali ne bi li negdje trebalo biti definirano crno na bijelo, a ne da ovako nagađamo.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolje da Vam Ferrari pokloni motor, skupa sa svim blue printsima…
Mozda bolje da ga napravite sami.. Pa da vidimo..
Cuj FiA mora pojasnit odakle Ferrariju najbolji motor..
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko poccinje mi biti ovih red bull odvratni…. nikad da se zabrinr o mervedesu samo ferrari ih brine… fia treba reci jeli legalan ili nije a ne tebi objssnavati kako treba stari prdonja…
8
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA može utvrditi neispravnost eventualno, kakvo otkrivanje razloga razlike u snazi…dedo lupa gluposti kao i inače, ne znam šta se buni kad su ‘ispred Mercedesa a tik iza Ferraria’.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hehe, “Earlier this week the FIA’s head of single-seater technical matters Nikolas Tombazis cleared up some confusion about the rules, citing Article 5.10.3 of the regulations.”
https://www.planetf1.com/news/hamilton-engine-td-cost-ferrari-power-and-pole/
“…and must all be delivered to the combustion chambers by the fuel injectors described by Article 5.10.2.”
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto FIA ne bi objasnila zasto ostali imaju slabiji motor? Ili zasto Merc ne trosi gume? Sjetimo se najbrzih krugova na 7 utrka starim gumama? Ili zasto taj red bull ide tako dobro u meksiku u dosta rjedem zraku? Gluposti prica ovaj Marko, vec se trese zbog iduce sezone…panika
15
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
oni su dosegli limit! sledeca sezona je problem!
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve sem Meksika je gore mutno i slazem se. A sto se tice Honde i motora u Meksiku, tu je sve jasno. Motor se ne stize ohladiti, pa se ne smije odvrnuti, upravo zbog rijetkog zraka, tako da Ferrari vozi na mozda 70% iskoristenosti, dok Honda, ciji je motor dosta slabiji, moze sebi priustiti vise obrtaja (karikiram za procente). Plus, upravo zbog rijetkog zraka, dolazi do izrazaja aerodinamika (ne znam ako si primijetio koliko je RBullov breaking zone kraci u odnosu na ostale). Tako da je tu jasno.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
interesantno , znači šta je medij ( u ovom slučaju zrak ) rjeđi , šta su manji njegovi “otpori” traži se bolja aerodinamika ? jbga , izgleda da nikad nećemo doći daleko u npr svemirskim letovima jer ja aero dobar za “izljetanje” iz zemljine atmosfere ali je preslab za savladavanje otpora vakuma . e da … i gledajući ponuđenu grafiku čini mi se da su se svi motori “vrtili” do 12 000 om . virujem da zone kočenja podosta ovise o balansiranosti bolida , a tu je RB često bija u prednosti zahvaljujući AN . znači da bi pramci bodova mogli bit i kockasti ( karikiram ) jer je more gušće od zraka pa im nije trebala bulba ( kod trgovačkih brodova ) da se poveća aerodinamika , a da o podmornicama i ne pišem ili o ribama , ribama – sisavcima ( nazovimo ih tako ) . npr sabljarka “juri” 100+ kmh , velika bijela oko 60ak kmh , dupini 80ak , orke oko 60ak kmh , a veliki bucanj npr 3,2 kmh . možda bi trebalo pogledat fotografije navedenih i bucnja da se vidi ima li aerodinamika uticaja na brzinu plivanja , a s obzirom na gustoću jer u moru koje je gušće od zraka po ovoj “meksičkoj logici” aerodinamika ne bi trebala igrat veliku ulogu i veliki bucanj bi treba bit puno brži od 3,2 kmh , a navedene ribe/sisavci sporiji ;)
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dvije stvari su me juče iznenadile.
1. Hamilton na P5, a istovremeno Bottas na P1.
2. Ferrari nije uzeo pole i nema više ono nešto mistično u kvalifikacijama.
1. tačku sam shvatio, ali drugu nikako.
Da li RB-ov protest ime veze s tim vidjet ćemo :cool: ?
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da,odjednom Ferari i nije bio onako osjetno brz na pravcu.
1
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno su dobili jos kakav senzor kao i prosle godine. Ili samo usmeni senzor.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mario … čudilo bi me da ti tako ne napišeš , primjetiš . a bi li se možda prisjetija max brzina u speed trapu zadnjih nekoliko trka pa to naveja ka “krunski dokaz” kako je ferrari enormno brži od drugih bolida , naročito MAXOVOG RB ;) razlike mogu bit u nekoliko kmh no možda je “tajna” ferraria u tome šta brže “poteže” od konkurenata na izlasku iz šikane na neki dugi pravac ? često su po speed trapu prethodnih sezona najbrži bili willimsi , FI , katkad i TR pa ? jesu li osvajali pobjede , titule ? ovo me podsjeća na priče navijača rossia koji su pričali kako je honda marqueza brža od yamahe VR , a kad bi se pogledale max brzine razlika je bila par km ;) jučer su možda zbog neravne staze u ferrariu bili oprezniji jer kako je komentator na SK kaza da je CL ima problema sa mjenjačem ( na šta se požalija ) baš zbog “udaraca” prilikom prelaska preko neravnina . neka ti “putokaz” za ovu potencijalnu mogućnost bude prelazak preko “ležećih policajaca” ;)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cuj ono nesto misticno… Ko da su derali sve redom 0.5 sekundi i vise..
A nije bas da su sad na nekim ogromnim zaostatkom pa da su nesto izgubili..
Vettel, Ferrarijev slabiji vozac u kvalama, je na 0.012 a Lec sa starijim motorom na 0.1 sekundu..
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema veze gap … Negdje je bio veći od 0.5 negdje manji …
S obzirom da su i MV i LH napravili veliku grešku u svojim krugovima, logično je za zaključiti da bi i oni bili ispred oba Ferrarija.
Meni je to iznenađenje … Ako je za tebe sve OK i očekivano, svaka čast bolje predviđaš neke stvari od mene : thumbs:
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako nema veze gap… Ne ide PP na lijepe oci, nego na stopericu..
Jedino logicno je da su vremena takva kakva jesu, greske su sastavni dio toga i kao takve su sasvim za ocekivat u jednom brzom krugu i obicno proizlaze iz toga da vozac od bolida trazi nesto sto bolid ne moze..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za PP nema veze da li ste brži 0.5 ili 0.1 sec. Bitno je da ste brži.
Gap nema nikakve veze….
Meni nije logično da na stazi tipa GP USA Ferrari bude iza Mercedesa i RB u kvalifikacijama. Ili je Ferrari nazadovao,
ili su obje ekipe jako napredovale.
Večeras u utrci očekujem još veći zaostatak.
Objašnjenje greške je nepotrebno iako se slažem sa tom interpretacijom.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Telemetrija Bot vs Vet https://i.imgur.com/2edcMwZ.jpg
Ferrari je skresao top speed i sad su odlični u prvom i trećem sektoru, a da u drugom ne gube puno. I dalje se vidi da je motor bolji u intervalu od 200-300 km/h. Vjerojatno s namjerom da im race pace bude malo bolji jer će ih inače Mercedes pobjeđivati u utrci bez većih problema kao što su i dosad radili.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako nema veze kad spominjes neke misticne (ilegalne) stvari. Zaostatak je minimalan..
Nije ti palo na pamet da su malo drukcije bolid postavili jer im je pace u utrci kriminalan obzirom na brzinu u jednom krugu..
Mozda ipak uce, mislim ne znam.. Nagadjam i ja..
Sto se utrke tice, vidjet cemo.. Ne ocekujem nista posebno od Ferrarija..
Evo i Vetma dodao usporedbu..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači Ferrari je namjerno žrtvovao PP zbog tempa u utrci?
Hvala na informaciji
Teško je za prognozu … Ima logike, možda si i u pravu. Vidjet ćemo večeras…
Crash, mistično ne znači ilegalno. Mistično znači nepoznato …
Meni je misterija zašto je Ferrari toliko brži u subotu od nedelje.
Nikad nisam rekao da je ilegalno bilo šta što se temelji na tuđim špekulacijama.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa jasno je svima da imaju problema sa gumama nedjeljom..
Jedva su pobjedjivali na stazama gdje je prednost motora bila ocigledna..
A nista im ne znaci PP u SADu ako ga ne mogu branit a cim mijenjaju setup, traze druge nacine za handlanje guma a eventualo bolji pace za nedjelju, ipak se nedjeljom neki bodovi dodjeljuju..
Meni misticno znaci lov u mutnom na ovom primjeru.. Nepoznato je samo to, nepoznato..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imate probleme sa tvrđom komponentom.
Sa mekšom i ne baš. Međutim ne uspijete prenijeti tu formu (iz subote) sa istim gumama u utrci nakon 1. kruga.
Da li je samo zbog guma, ne znam. Neko kaže jeste (Ferrarijevi navijači) a neko kaže nije (ostali).
Mistično je nešto što vidiš i znaš da je čudno, a ne možeš svojom logikom objasniti zašto se to dešava. I svakako ne spada u ilegalno.
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA mora pojasnit kako Ferrari ima takav motor? Ma malo morgen! Još najbolje da iz Ferrarija pošalju 10 inženjera i motor sa svim podacima da vam u detalj objasne kako Ferrari ima tako jak motor. Lijepo sami smislite kako stvorit takav motor, a ne da vam FIA govori kako konkurenti rade. To što niste(Honda) sposobni napravit jači motor, to ste sami krivi.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako je sve po pravilima, zakaj bi se moralo objasnjavati, imaju svi inzenjere pa nek oni razbijaju glavu na koji nacin je ferrari dosao do te snage
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doktor doktorski, ponovo na djelu…..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kmmeeee kmeeee Helmutiću…
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako mercedes ima pole bez pola krilaca na bolidu
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo danas sto rade Ferrariju ne snalaze se ni u pola kao kao Ross Brawn i ekipa?Fora je u sivim zonama!
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HAMILTON: “FERRARI ‘IZGUBIO SNAGU MOTORA’ NAKON FIA-INE DIREKTIVE”
pazi ko se javlja…
i kaze… “Ono što je izašlo ove sedmice je bilo jako interesantno za vidjeti. Očigledno su danas izgubili malo na snazi motora. Zanima me kako će se to nastaviti i kako će se odraziti na utrku. (heeej, njega zanima sta radi Ferrari!!! koliko puta je rekao “gledamo samo sebe”) I dalje su brži od nas na pravcima. Nadam se da će naš bolid biti jak u utrci.“
licemjeri svi do jednog! u redu im je kad su oni najbolji, a cim neko drugi bar u necemu bude bolji, odmah kmecanje. htjeli neki to priznati ili ne, ali to je cinjenica.
11
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
[komentar izbrisan – zabranjeno je komentirati druge članove portala]
1
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Cekaj Helmute, daj samo jedan dobar razlog zasto bi FIA morala objasnjavati svima odkud Ferrariju tolika snaga. FIA jedino moze provjeriti da li je sve u skladu s pravilnikom a ovo ostalo su price za malu djecu.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čovječe čitate a ne razumite, helmut samo upozorava da je možda privara na senzoru goriva.
je tražiće od ferarija da mu se dostavi motor do u detalj :facepalm:
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čitaj između redaka…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čitan između redaka da upozorava na neregularnosti :D
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krivo čitaš
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tifusante ko sad krivo čita?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda ih boli ovogodišnji konstruktorski naslov Ferrarija?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zapravo podmuklo pokušavaju saznat odakle ta prednost. Prvo upiti o baterijama, pa MGU ovaj, MGU onaj i kad ispucaju sve mogućnosti možda nešto i shvate.
U čitavoj priči me najviše čudi sam Ferrari jer nakon toliko raznoraznih optužbi oni jednostasno šute. Ok, šutiš i kao gledaš svoja posla, ali daj jednom javno pošalji sve te doktore, vukove i ine živine u 3.14zde materine i gotovo!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
može li FIA objasnit zašto je Mercedes ima 2 godine prije pravilnik o hibridnoj eri u odnosu na druge momčadi?
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato da Bernie ne zavrsi u zatvoru.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Aerodynamics are for people who can’t build engines.” (Enzo Ferrari)
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aerodinamika je za ljude koji žele osvajat svjetska prvenstva :-)
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izjava koju si mogao reći tamo 2003./2004. godine… Nakon onih silnih uzastopnih naslova.. Danas, imaju najjači motor ali im fali aerodinamika da bi osvojili naslov… I to nakon što godinama nisu ni motor imali najjači i nisu naslov osvojili 10+ godina… Jbg, činjenica, neko drugo vrijeme..
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2001. – 2004. BMW je imao najjači motor, dok su Mercedes, Honda, pa i Toyota bili “al pari” Ferrarijevom motoru po pitanju snage. Hondina “SS” (Suzuka Special) verzija iz 2004 je navodno imala skoro 1000 ks.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako molim.?? Šta FIA ima sa snagom Ferrarievog motora.. FIA samo mora utvrditi dali je Ferrariev motor u skladu sa pravilnikom i to je sve.. Izvolite gospodo pa uložite službeni protest.. Ako motor nije u skladu sa pravilima oštra kazna ako je izvolite pa se vi dosjetite nečeg pametnog pa uhvatite konkurenciju.. Ovaj Marko je čisti provokator i lovac u mutnom..
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Helmut možda drugim riječima “govori” da će platiti za informaciju?
Traži najslabiju kariku u ferrariju ili u FIA.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mora im pojasniti da znaju sto trebaju napraviti? Zasto fia ne bi pojasnila kako RB i Mercedes su toliko bolji u zavojitom djelu staze? Ako fia kaze da su legalni sta njima ima itko ista pojasnjavat kako Ferrari ima toliko snage? Jel je tko ekipama objasnio odakle Mercedesu onolika snaga 2014-16? Ov9 je glupost nevidena.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kao da nisi imao priliku vidjet prethodnih sezona da je Honda krs
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je sve radi inata jer RB i merc bili su za odlaga je novih pravila za 2022 a ferrari je glasao za novih pravila i sad oni iz inata ovako provociraju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz iste limarije od kuda vama dupli difuzori jarane!
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Markec,FIA s najboljim psihijatrima i psiholozima nije u stanju objasni odakle,tebi,Maxu i Horneru gluposti,opcenito….
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Inace ne vjerujem u slucajnost pa tako niti sada.
Pojavile su se sumnje da ferrari vara i odmah na iducoj utrci padnu i to drasticno performanse.
I izjava Binota da nisu procitali pravilnik pametnom dovoljna.
Nista cudno od talijana-kriva je i Fia sto dopusta ovakve stvari jer su kontrole preslabe.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto je pala performansa, seb je imao ostecen ovjes koji je pukao, a LC stari motor s pocetka sezone
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gledano s druge perspektive, svaka cast ferariu napravili su nesto, ako je ilegalno to ce se znati i bit ce kaznjeni, a ako nije, sta mislite da nema ljudi u FIA koji se ne daju podkupiti, tako da je ferari pod budnim okom samo da se shvati sta je napravio i da se ti podatci PRODAJU, a nije upitno tko bi to mogao kupiti
0
0