Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

Valtteri Bottas osvojio pole position za Veliku nagradu SAD-a

Jelena Benger

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Valtteri Bottas iz Mercedesa je s vremenom 1’32.029 osvojio pole position za sutrašnju Veliku nagradu Sjedinjenih Američkih Država. Drugi najbrži je bio Ferrarijev Sebastian Vettel (+0.012). Iz drugog startnog reda sutra će krenuti Max Verstappen iz Red Bulla (+0.067) i Charles Leclerc iz Ferrarija (+0.108).

Q1

Robert Kubica iz Williamsa je otvorio današnje kvalifikacije. Ferrarijevi mehaničari su uspjeli pripremiti bolid Charlesa Leclerca nakon što je zbog problema na motoru propustio FP3. Monegažanin je rano krenuo po instalacijski krug, a ubrzo je još nekoliko vozača krenulo po prve krugove. Kubica je postavio prvo vrijeme 1’38.302. Prvo Leclercovo vrijeme je bilo 1’34.696, ali nije dugo stajao na prvom mjestu, prestigli su ga Lando Norris, Alexander Albon i na kraju Carlos Sainz (1’33.926).

Red Bullov Max Verstappen je na kraju prve runde brzih krugova bio drugi iza Mercedesovog Lewisa Hamiltona koji je odvezao vrijeme 1’33.454. U opasnosti od ispadanja su do tog trenutka bili Raikkonen, Giovinazzi, Perez, Russell i Kubica.

Po posljednje pokušaje brzih krugova nisu izašla oba Red Bulla, oba Ferrarija, oba Mercedesa, Sainz i Sergio Perez koji ionako starta iz pit-lanea. Lando Norris iz McLarena se s odličnim krugom probio na prvo mjesto ispred Hamiltona s vremenom 1’33.353. Pierre Gasly je također odradio dobar krug koji ga je bacio na četvrto mjesto.

Nitko se od vozača koji su bili u opasnosti od ispadanja nije spasio, tako da smo se u Q1 oprostili od Antonija Giovinazzija i Kimija Raikkonena iz Alfa Romea, Georgea Russella iz Williamsa, Sergija Pereza iz Racing Pointa i Williamsovog Roberta Kubice.

Q2

U drugu kvalifikacijsku rundu prvi su krenuli Mercedesovi Ferrerarijevi vozači na medium gumama. Verstappen je također izabrao medium gume, dok su ostali izašli odmah na softu. Lewis Hamilton je od ekipe na mediumu bio najbrži s 1’33.045, Verstappen mu je bio unutar desetinke. Iza njih su bili Bottas, Leclerc i Vettel koji su za Hamiltonom zaostajali desetinku do desetinke i pol. Međutim, najbrže vrijeme do tad (1’32.898) je postavio Alexander Albon koji je vozio na najmekšoj komponenti guma i time je prvi koji se spustio ispod 1’33. Prije novih pokušaja u opasnosti od ispadanja su bili Kvyat, Ricciardo, Stroll, Hulkenberg i Grosjean.

Za drugi su izlazak svi vozači osim Ferrarijevih odabrali najmekše gume, a Albon je jedini ostao u garaži. Verstappen, Hamilton i Bottas su odustali od svojih krugova. Sebastian Vettel je, na mediumu dakle, odvezao krug do kraja i vrijeme od 1’32.760 mu je bilo dovoljno za prvo mjesto. Na stazi je došlo do nesporazuma između Verstappena i Hamiltona što su suci zabilježili.

Daniel Ricciardo se jedini uspio spasiti od ispadanja odvezavši deveto najbrže vrijeme. U Q3 tako nisu prošli redom Nico Hulkenberg iz Renaulta, Kevin Magnussen iz Haasa, Toro Rossov Daniil Kvyat, Racing Pointov Lance Stroll i Haasov Romain Grosjean. Kvyatu je vrijeme iz posljednjeg kruga obrisano jer nije poštovao granice staze u 19. zavoju, ali da mu je postavljeno vrijeme i važilo, ne bi bio prošao u Q3.

Q3

McLarenovci i Gasly su prvi izašli na stazu, a kolonu top tri momčadi je predvodio Hamilton. Carlos Sainz je odvazo odlično vrijeme od 1’32.847. Hamilton je bio pola sekunde brži. Međutim, onda je kroz cilj prošao Valtteri Bottas s 1’32.029 čime je bio brži od Britanca za tri desetinke. Kasnije su se između njih ugurali Vettel, Verstappen i Leclerc. Daniel Ricciardo je izašao na stazu tek kada su ostali bili u boksu i mijenjali gume za posljednji pokušaj.

U posljednjim pokušajima, pak, jedino je Leclerc poboljšao vrijeme, ali je ostao četvrti iza Verstappena. Hamilton nije završio posljednji krug te se pospremio u boks i tako ostao peti. Albonu je i onako nedovoljno dobro vrijeme obrisano pa je ostao na šestom mjestu. Bottasu je ovo jedanaesti pole position u karijeri i peti ove sezone, a njegovo vrijeme je ujedno i rekord staze COTA.

Sedmi i osmi su bili McLarenovci Carlos Sainz i Lando Noris, osmo najbrže vrijeme je odvezao Renaultov Daniel Ricciardo, a krug deset najbržih zatvara Pierre Gasly iz Toro Rossa.

Utrka se vozi sutra u 20:00 sati po našem vremenu!

PozicijaVozačMomčadVrijemeZaostatak
1. Valtteri Bottas Mercedes 01’32.029  –
2. Sebastian Vettel Ferrari 01’32.041 +0.012
3. Max Verstappen Red Bull 01’32.096 +0.067
4. Charles Leclerc Ferrari 01’32.137 +0.108
5. Lewis Hamilton Mercedes 01’32.321 +0.292
6. Alex Albon Red Bull 01’32.548 +0.519
7. Carlos Sainz Jr. McLaren 01’32.847 +0.818
8. Lando Norris McLaren 01’33.175 +1.146
9. Daniel Ricciardo Renault 01’33.488 +1.459
10. Pierre Gasly Toro Rosso 01’33.601 +1.572
11. Nico Hulkenberg Renault 01’33.815 +1.786
12. Kevin Magnussen Haas 01’33.979 +1.950
13. Daniil Kvyat Toro Rosso 01’33.989 +1.960
14. Lance Stroll Racing Point 01’34.100 +2.071
15. Romain Grosjean Haas 01’34.158 +2.129
16. Antonio Giovinazzi Alfa Romeo 01’34.226 +2.197
17. Kimi Raikkonen Alfa Romeo 01’34.369 +2.340
18. George Russell Williams 01’35.372 +3.343
19. Robert Kubica Williams 01’35.889 +3.860
20. Sergio Perez (kazna) Racing Point 01’35.808 +3.779

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Dani.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

39 komentara

  1. Mclaren kimi-f1 Prikaži

    Ovo bi moglo dati zanimljivu trku



    4

    0
  2. Max Verstappen 33 Mario Prikaži

    Honda ko urica!
    Šteta što se Max prekočio u prvom zavoju.
    Sutra ako ne bude kakvog udesa u prvim zavojima virujem da uzima prvo misto.
    Go MAX !



    16

    15
  3. Ferrari goran181 Donator Prikaži

    Kladim se da je Vettel prvi nakon prvog zavoja :)



    19

    7
  4. Felipe Massa 19 mrgud88 Prikaži

    Odlicne kvale, sutra se nadam isto tako zanimljivom startu i utrci. Ali koja je smijurija ova F1. Hamiltonova i Maxova glupost kosta Kvyata krug i nikome nista… A sta reci za Amere, grbe vidljive preko TV-a, kako su mislili da se vozi po ovom grbavom uzasu…



    4

    5
  5. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Shvacam kada pokazuju Ferrari i Mercedes u garazi, ali je li potrebno prikazivati kako Vettel vozi treci sektor u out lapu dok su Sainz, Norris i Gasly u brzom krug? Pored toga, nije prikazano ni vrijeme po sektorima za njih trojicu…Svakom utrkom sam sve vise razocaran takvim stvarima. Gusto je naprijed, to je super!



    29

    1
  6. Valtteri Bottas CroBottas Prikaži

    Mogla bi sutra trka biti zanimljiva poprilično, hm :D



    5

    0
  7. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Prikaži

    Šteta na kraju što nisu uspjeli poboljšati vremena. Svejedno, zanimljiv startni poredak.



    1

    0
  8. Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

    Bit ce zanimljiva utrka sutra.

    Staza je uzas koliko je grbava, barem bi trebalo bit gresaka pa bude zanimljivo.

    Ali to nije najveci problem. Mislim da ste svi primijetili da su pasice skoro pa ravne, znaci kao da ih i nema i vec godinama ovdje svi sijeku i unutra i prosiruju van na vise krivina na ovoj stazi sto doslovno pravi apsurd od track limita kao sto bi rekli. U onom kvjatovom zavoju spomenutom trilion puta vec godinama svi izlaze po metar dva van, pa mogu ga komotno napravit sa polulukom do sljedrceg zavoja, i nitko nista ne poduzima.

    Treba vratit 3 metra sljunka odmah iza pasice pa bi vidjeli kako se postuju granice.

    Zbog toga i ovi rekordi krugova gube na znacaju jer ne treba imat znate vec sta da bi se bilo hrabro.

    Ne kazem da je prije uvijek bilo bolje al neke su stvari otisle predaleko.



    16

    0
  9. Australija Multi 21 Prikaži

    Zanimljivo i napeto. Dobar grid za sutra.
    Nimalo mi se ne sviđa nepoštivanje granica staze.



    10

    0
    • Mclaren kimi-f1 Prikaži

      postaviti velike rubnike s unutarnje strane zavoja i barem metar široku travu s vanjske i rješeno je. Ne sviđa mi se ovo umjetno brisanje vremena, treba napraviti stazu koja je najbrža kada ostaneš na stazi



      11

      0
  10. Zna se ciji bi bio pole da nije stara masina stavljena ;)



    5

    21
  11. Zanimljive kavale.
    Eto rješenja za izjednačen grid – ekstra grbava staza… :)

    Vjerujem da nas čeka najzanimljiviji start sezone.


    0

    0
  12. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    čuj ti hondicu !! stvari se zakuhale, šteta što je kraj sezone hahah

    mclaren učvrstio 4. mjesto. dobro ide taj reno motor izgleda.



    10

    1
  13. Aston Martin Roby_Cro_ Prikaži

    Gdje je odjednom nestala Ferrarijeva brzina na pravcima? Tek su 8 i 9-ti na speed trapu?



    3

    1
  14. Maurizio Arrivabene Firemarshall Donator Prikaži

    Lewis se valjda bori s oštećenim bolidom



    15

    4
  15. Ferrari nelinjo Prikaži

    Negdje sam procitao da su ovi iz FIAe opet Ferrariju caprkali po motoru i kao opet nesto nije legalno!? Ili koliko sam shvatio, FIA je poslije pregleda “preciznije definisala pravilnik o motoru”, sto u prijevodu znaci da je bilo legalno, ali radi “mira u kuci” (citaj kmecavci RB i merc) opet su neki Ferrarijev inovativni trik za vecu snagu motora odbacili da bi kmecavci, posto su ocito dostigli limite u unapredjenju motora bili sigurni za buducnost. Jer sta bi se desilo da je Ferrari ostao na ovakvom razvoju motora i sl sezone, pa jos napravi i zvijer od bolida!? 😄 cak su trazili od FIAe da dostavi podatke za taj Ferrarijev trik ili inovaciju!? 😄

    Pa ne zna se sta je veca smijurija!? FIA ili kmecavci!? Binotto je kazao da se oni nisu zalili kad je merc imao veliku prednost pogonske jedinice nego da su marljivo radili da ih sustignu i prestignu.

    Drago mi je da Ferrari jos jednom pokazuje da je sto se tice motora i brzine Ferrari, sinonim za brzinu! 😄 ali mi nije drago sto ih sputavaju svake sezone, a to nisu cista posla, sad sam siguran definitivno!



    11

    5
    • Sve zbog toga da kmečavac Hamilton potuče sve rekorde na “ilegalan” nacin…
      maFIA je prevršila svaku mjeru…

      I naravno, podaci će biti dostavljeni Mercu, pa nisu valjda uzalud čeprkali po motoru…



      5

      5
      • Mika Hakkinen Miodrag44 Prikaži

        Da da opet FIA ide na ruku Mercedesu, dajte se vi ferraristi malo spustite na zemlju… Kakva urota, to kaj Ferrari nebre sastaviti pobjednički bolid to je stvar dizajna i sposobnosti tima.. A ovak… Non stop nekakve zavjere…
        Ili imaju dobar motor a aerodinamiku za k…. I ili obrnuto… I to je FIA kriva ili koliko bodova prosipaju glupim odlukama sa Pit walla i to je FIA kriva… Ili koliko puta se njihovi voza”i ukakaju? Ovak samo mogu šutjeti čestitati pobjednicima i naporno raditi.



        5

        8
        • @Miodrag44
          Nemoj se sekirati oko ekipe koja razvija teorije zavjere… Lakše im je izmisliti kompliciranu priču, nego vjerovati u onu koja je jednostavna i stvarna, a ta je da je netko napravio bolji posao.

          Kada je Schumacher pobjeđivao onda je FIA radila za Ferrari i ekipa se na internetu klala za takva stajališta. Ista stvar je bila u doba RB-a i sada s Mercedesom. Vjerojatno je FIA radila i za Sennu i McLaren po toj logici, onda i za Renault Williams… Koje spike…



          6

          1
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Ako već prenosiš prenesi točnu informaciju. Nije nitko čeprkao Ferrariju po motoru, nego je RB tražio pojašnjenje oko toka goriva. FIA je pojašnjenje dala, kao što ga daju svaki put kad ga netko zatraži oko bilo čega vezanog za tehnički pravilnik, a Binotto je rekao da nema ništa protiv. Dakle ništa neviđeno niti neoubičajeno.

      https://www.motorsport.com/f1/news/fuel-flow-clarification-ferrari-red-bull-fia/4591689/



      1

      4
      • Ferrari nelinjo Prikaži

        HAMILTON: “FERRARI ‘IZGUBIO SNAGU MOTORA’ NAKON FIA-INE DIREKTIVE”

        pazi ko se javlja…

        i kaze… “Ono što je izašlo ove sedmice je bilo jako interesantno za vidjeti. Očigledno su danas izgubili malo na snazi motora. Zanima me kako će se to nastaviti i kako će se odraziti na utrku. (heeej, njega zanima sta radi Ferrari!!! koliko puta je rekao “gledamo samo sebe”) I dalje su brži od nas na pravcima. Nadam se da će naš bolid biti jak u utrci.“

        licemjeri svi do jednog! u redu im je kad su oni najbolji, a cim neko drugi bar u necemu bude bolji, odmah kmecanje. htjeli neki to priznati ili ne, ali to je cinjenica.



        5

        0
        • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

          Kao prvo kakve to veze ima sa tim da si napisao da FIA čeprka Ferrariju po mortoru zbog kmečavaca? A ne čeprka im nitko po motoru nego je RB zatražio objašnjenje oko toga šta se smije ili ne smije i dobio ga, kao što ga svi dobiju. To nije kmečanje to je F1 svi uvijek gledaju šta drugi rade.
          Kad je Ferrari tražio pred 2017. sezonu pojašnjenje oko prednjeg ovjesa MB i RB, te je isti nakon toga zabranjen jel to onda isto bilo kmečanje i ne gledanje šta drugi rade ili je to ok jer to Ferrari radi?

          A što se tiče Hamove izjave, ako su stvarno izgubili na snazi motora onda to i je vrlo zanimljivo jer ispada da je caka bila u tom pojašnjenju koje je RB tražio.



          6

          2
  16. Ross Brawn 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Dobre, zanimljive i neocekivane kvale sa ugodnim McLaren iznenadjenjem.
    Rko iz prvog zavoja izađe čitav ima sansu za pobjedu.



    1

    0
  17. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Fora kvale. Ferrari na softu, ostali na mediumu na startu.
    Max odmah iza Bottasa, Vettel i Leclerc s druge strane, mogli bi karbonski dijelovi letiti okolo.



    1

    1
  18. Max Verstappen Mileniracing Prikaži

    Utrka bude nadam se vrlo zanimljiva svaka čas norrisu i albonu, konačno mladi dolaze do izražaja, a treba ukloniti srebrne bolide sa staze jer nisu zanimljivi više i po meni blindirat sve motore kao što smo mi nekad imali u kartingu pa da se vidi sportaši kao vozači, a ne timovi…. Nebi alonso kao legenda otišao iz tog sporta i mlada nada kao Max imati neugodne trenutke a voli fajt i neda nikom napred… Go go


    0

    1