Momčad Renaulta odlučila je pojačati svoj tehnički tim uoči 2020. te “izazova i prilike koju nude pravila za 2021.” dovođenjem Dirka de Beera na mjesto voditelja aerodinamike.
De Beer ima dugogodišnje iskustvo u F1 – karijeru u F1 započeo je sa Sauberom 2003., a zatim je 2008. prešao upravo u Renault na mjesto voditelja aerodinamike. U momčadi iz Enstonea ostao je i nakon prodaje te preimenovanja u Lotus, a 2013. odlazi u Ferrari, gdje ostaje do 2015.
U veljači 2017. doveden je u Williams, no već krajem svibnja 2018. završava avanturu s momčadi iz Grovea. Do ovog povratka u Enstone nije imao angažman u F1.
“Iznimno nam je drago što možemo zaželjeti dobrodošlicu Dirku kao voditelju aerodinamike. Njegove dokazane tehničke i upravljačke vještine čine ga savršenim za vođenje ovako velikog i složenog odjela.”
– Marcin Budkowski, izvršni direktor Renaulta
Na mjestu voditelja aerodinamike zamijenit će Petera Machina koji je napustio momčad sporazumnim dogovorom. Privremeni zamjenik bit će mu Vince Todd, a zatim će tijekom iduće godine na to mjesto stići neimenovana osoba iz konkurentske momčadi.
James Rodgers promaknut je s mjesta glavnog aerodinamičara za projekte budućih bolida na mjesto glavnog aerodinamičara odgovornog za razvoj performansi.
“James je pokazao snažnu sposobnost generiranja performansi i ova nova uloga omogućit će mu usmjeravanje aerodinamičkog razvoja svih naših projekata vezanih uz bolide.”
“Ove su promjene idući korak u restrukturiranju operacije vezane uz šasiju Renault F1 Teama u Enstoneu i uvjeren sam kako će nam one omogućiti nastavak napretka prema vrhu poretka.”
– Marcin Budkowski
Promjene je komentirao i šef momčadi, Cyril Abiteboul:
“2019. smo pokazali određene prednosti, ali i identificirali područja koja je trebalo pojačati. Nakon ubrzanog rasta našeg aerodinamičkog odjela i modernizacije naše opreme, pojačavanje upravljačkog dijela ovog ključnog odjela pomoći će nam u ubiranju plodova naših ulaganja.”
“Ovo je osobito važno jer ulazimo u vrlo bitnu godinu u našem srednjoročnom planu sa sada potvrđenim aerodinamičkim pravilima za 2021.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izgleda da Renault ide iz lošeg u gore, nadam se da sam u krivu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Steta sto su neke od ekipa totalno bezidejne ili nemaju neku vrstu skolovanja, poput velikih stipendija za neke od potencijalnih velikih dizajnera, tj dati im priliku da zablistaju, vec se samo vrte jedni te isti ljudi i iste filozofije…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se u potpunosti, ko god od nekakvih inženjera dođe u neku novu momčad bio je tri godine u Williamsu, četiri u Sauberu, dvije u Ferrariju, itd..
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pat Fry dolazi
https://www.renaultsport.com/renault-f1-team-confirms-pat-fry-will-join-enstone-in-2020.html
2
0