F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault doveo de Beera kao novog voditelja aerodinamike

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Momčad Renaulta odlučila je pojačati svoj tehnički tim uoči 2020. te “izazova i prilike koju nude pravila za 2021.” dovođenjem Dirka de Beera na mjesto voditelja aerodinamike.

De Beer ima dugogodišnje iskustvo u F1 – karijeru u F1 započeo je sa Sauberom 2003., a zatim je 2008. prešao upravo u Renault na mjesto voditelja aerodinamike. U momčadi iz Enstonea ostao je i nakon prodaje te preimenovanja u Lotus, a 2013. odlazi u Ferrari, gdje ostaje do 2015.

U veljači 2017. doveden je u Williams, no već krajem svibnja 2018. završava avanturu s momčadi iz Grovea. Do ovog povratka u Enstone nije imao angažman u F1.

“Iznimno nam je drago što možemo zaželjeti dobrodošlicu Dirku kao voditelju aerodinamike. Njegove dokazane tehničke i upravljačke vještine čine ga savršenim za vođenje ovako velikog i složenog odjela.”

– Marcin Budkowski, izvršni direktor Renaulta

Na mjestu voditelja aerodinamike zamijenit će Petera Machina koji je napustio momčad sporazumnim dogovorom. Privremeni zamjenik bit će mu Vince Todd, a zatim će tijekom iduće godine na to mjesto stići neimenovana osoba iz konkurentske momčadi.

James Rodgers promaknut je s mjesta glavnog aerodinamičara za projekte budućih bolida na mjesto glavnog aerodinamičara odgovornog za razvoj performansi.

“James je pokazao snažnu sposobnost generiranja performansi i ova nova uloga omogućit će mu usmjeravanje aerodinamičkog razvoja svih naših projekata vezanih uz bolide.”

“Ove su promjene idući korak u restrukturiranju operacije vezane uz šasiju Renault F1 Teama u Enstoneu i uvjeren sam kako će nam one omogućiti nastavak napretka prema vrhu poretka.”

– Marcin Budkowski

Promjene je komentirao i šef momčadi, Cyril Abiteboul:

“2019. smo pokazali određene prednosti, ali i identificirali područja koja je trebalo pojačati. Nakon ubrzanog rasta našeg aerodinamičkog odjela i modernizacije naše opreme, pojačavanje upravljačkog dijela ovog ključnog odjela pomoći će nam u ubiranju plodova naših ulaganja.”

“Ovo je osobito važno jer ulazimo u vrlo bitnu godinu u našem srednjoročnom planu sa sada potvrđenim aerodinamičkim pravilima za 2021.”

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: zekohonda.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso 14 Marci Prikaži

    Izgleda da Renault ide iz lošeg u gore, nadam se da sam u krivu



    1

    0
  2. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Steta sto su neke od ekipa totalno bezidejne ili nemaju neku vrstu skolovanja, poput velikih stipendija za neke od potencijalnih velikih dizajnera, tj dati im priliku da zablistaju, vec se samo vrte jedni te isti ljudi i iste filozofije…



    4

    0