F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Abiteboul se boji da bi način Racing Pointovog protesta mogao ubuduće izazvati “kaos”

Jelena Benger

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šef Renaulta Cyril Abiteboul negoduje zbog načina na koji je Racing Point podnio protest protiv njegove momčadi i boji se kakav bi „kaos“ mogao nastati ako svaka momčad podnese protest odmah kod sudaca utrke.

Racing Point je protest protiv Renaulta podnio u Japanu zbog sumnje da koriste ilegalan sustav za podešavanje balansa kočnica. Protest je bio uspješan i rezultirao je diskvalifikacijom oba Renaultova vozača s VN Japana. U francuskoj se momčadi najviše ljute zbog toga što se Racing Point pri podnošenju protesta nije pridržavao nepisanog kodeksa ponašanja.

„Razočaranjem nećemo ništa postići. Jasno mi je samo da ono čega smo se nekad pridržavali više ne vrijedi. I to me brine.“

Abiteboul pritom objašnjava kako se inače takve situacije rješavaju preko FIA-je. Prema njegovim riječima, Racing Point je mogao od FIA-je zatražiti da ona preispita sporni Renaultov sustav.

„Umjesto toga, oni su nas odmah pokušali isključiti iz utrke. To je potpuno drugačiji proces, zato što suci u utrci nisu direktno podređeni FIA-ji, razumljivo, kako bi bili neovisni.“

Abiteboul još naglašava i kako prije protesta nisu ni slutili da bi njihov sustav mogao biti problematičan.

„Pravila su sve manje fleksibilna, sve bolje strukturirana i ima puno ograničenja, zato mislim da trebamo neku vrstu kodeksa ponašanja koji će biti zapisan. Ne mogu reći hoće li se to zaista dogoditi jer je ta tema još svježa.“

„Ako su dovoljne samo spekulacije, onda ja mogu protiv svakog nešto učiniti kako bi došao do njihovog intelektualnog vlasništva i time bio u prednosti. A momčad to opterećuje čak i ako je sve legalno. Moje je mišljenje da je to opasno.“

– Cyril Abiteboul

Francuz podsjeća da uz sportski i tehnički pravilni „uskoro dolazi i treći, onaj o ograničenju budžeta“. Boji se da bi se bez zapisanog kodeksa ponašanja češće događale ovakve situacije kada se zbog „najmanje sumnje ulaže protest protiv neke momčadi, a da se u to ne uključi i FIA“.

Pri opisu se takvih potencijalnih situacija Abitebul služi riječima poput ”kaos” i ”Divlji zapad”. A kaže i kako je svoja razmišljanje izrekao Racing Pointovom šefu momčadi Otmaru Szafnaueru još prije no što je Renaultu izrečena kazna.

Otmar Szafnauer za to vrijeme objašnjava kako je došlo do protesta.

„Vidjeli smo to nakon Silverstonea. I sami smo imali problema s balansom kočnica što je dovelo do toga da se Checo [Sergio Perez] na ponovnom startu nakon sigurnosnog automobila zabije u Hülkenberga. Zato smo provjeravali kako se sustav može pojačati.“

Navodno su zato bacili pogled na sustave koje koriste njihove suparničke momčadi.

„Tada smo primijetili da Renault ima sistem kakav mi želimo. Pitali smo FIA-ju možemo li to i mi to imati, ali rekli su nam da ne možemo.“

Otmar Szafnauer

U Renaultu o tome nisu ništa znali.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Jelena Benger
Pulsmedia autor
131 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Ma daj molim te.dobili ste informacije iznutra i to je ilegalno



    2

    2
  2. Cyril kad odes Renault ce pocet funkcionirati!!!!



    2

    0