Motosport direktor Formule 1 Ross Brawn je izjavio kako je ovogodišnja VN Meksika dokaz kako nam što prije trebaju aero regulacije planirane za 2021.
Prošlotjedna utrka je izgledala kao da će imati krajnje zanimljiv rasplet utrke, s obzirom da su vodeći bili na različitim strategijama – Lewis Hamilton u vodstvu, a iza su se nalazili Sebastian Vettel, Valtteri Bottas i Charles Leclerc.
Međutim, na kraju nitko od njih nije došao ni blizu pretjecanja, unatoč velikoj razlici u životnom vijeku guma.
Brawn je rekao kako to dokazuje da je i dalje teško vozačima da se prate međusobno, unatoč aero promjenama koje su uvedene za 2019.
„Šteta što nije bilo previše borbe na stazi, pogotovo među vodećima s obzirom da je sve bilo na mjestu da dobijemo zanimljivu borbu koja bi se vrtjela oko potencijalnog dvoboja između Mercedesa i Ferrarija na stazi na kojoj je pretjecanje itekako moguće.
Međutim, još jednom smo vidjeli da kad su bolidi i vozači podjednaki, da onda postaje teško ne samo prestići bolid ispred, već približiti mu se uopće.
Dolazak preblizu na nekoliko krugova može značiti da ćete si uništiti gume, što uzrokuje to da se vozači udalje i daju im prostora da se oporave prije nego što krenu ponovno u kraći napad.
To nije ništa novo, ali ponovno potvrđuje da postoji potreba za promjenama u regulacijama da se omogući bolidima da se bore u neposrednoj blizini.“
– Ross Brawn
„Promjena je potencijalno blizu, barem na papiru, s obzirom da za nekoliko dana, FIA-ino Svjetsko Motosport Vijeće odlučuje o paketu regulacija za 2021., koje smo prezentirali zajedno s FIA-om.“
– Ross Brawn
Velike momčadi F1 su pritiskale za što manje promjena, dok je na posljednjem sastanku za 2021. Christian Horner predložio da se nova pravila odgode za 2022. kako bi se omogućilo više vremena da se pravila usavrše, a u isto vrijeme da daju ograničenju budžeta za 2021. vrijeme prilagodbe.
Ali Brawn je inzistirao kako ne bi trebalo biti odgode.
„Nova aero konfiguracija je razvijena kako bi se smanjio negativni učinak praćenja drugog bolida.
Preticanja i borbe su lake kad je razlika u vremenima krugova 1-2 sekunde, ali kad je ta razlika manja, nema šanse.
Prijedlozi o odgodi uvođenja regulacija su frustrirajuće jer situacija se pogoršava svake godine s trenutnim bolidima.
Koliko prilika smo izgubili da vidimo bliske borbe? Ovu nedjelju ih nije bilo puno, unatoč karakteristici staze i uvođenju dodatne, treće DRS zone.
Ako čak ni ovi atributi ne proizvedu blisku borbu, vrijeme je da reagiramo.
Ne radi se o promjeni promjene radi, uložili smo puno truda u razvoj ovih novih regulacija zbog dugoročnih interesa ovog sporta.“
– Ross Brawn
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jos veci problem je kada svi od 7. mjesta pa nadalje, u 15 krugu kasne cijeli ulazak u boks za 6. mjestom i to neovisno na kojoj se stazi nalaze. ?
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrijeme je za promjene definitivno…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljubazno molim malo manje lijenosti u prevođenju.
Riječ regulacija se na hrvatskom koristi u kontekstu grijanja. U sportu su to pravila ili pravilnik.
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Regulacija prometa, regulacija protoka fluida, krvi itd.??
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, u našem jeziku regulacija je istoznačnica baždarenju, namještanju odnosno promjeni ili prilagodbi.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za regulaciju krvi nisam nikad čuo, ali bogami nisam čuo niti za košarkaške ili nogometne regulacije, nego za pravila.
Iako sam tehničke struke, također nikad nisam čuo za aero regulacije. ako bi to išta bilo onda bi se radilo o nekom podešavanju aerodinamičkih elemenata nekog stroja/ vozila, a ne o pravilima kojih se potrebno držati.
Ukratko. Regulations na engleskom nije regulacija na hrvatskom.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta bi tek bilo da nema DRSa ? Nisam neki obozavatelj DRSa ali bojim se da bez istoga bi na prste mogli nabrojati pretjecanja kroz cijelu sezonu ( a da to nije bolid koji je 3 sek brzi od onog ispred ).
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
DRS se može maknuti kad usporimo bolide za jedno 6-7 sekundi, pogotovo na kočenju. Do tada je nužno zlo.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se, samo bih dodao da su i gabariti bolida preveliki.
Treba ih skratiti bar za 1m.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ Multi 21 Pa bili su bolidi toliko sporiji 2014. g, pa opet ništa
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stipe stanje je bilo puno bolje nego danas. Možda je dojam lošiji zbog dominacije srebrnih, ali utrkivanje je zasigurno bilo bolje.
@Har Kl je isto dobro nadodao. Smanjiti bolide, smanjiti količinu zraka koju obrađuju, olakšati ih za 100 kilograma i biće bolje.
Ja sam uz to za vraćanje nadolijevanja goriva, isto bi poboljšalo spektakl po broju pretjecanja i strateške raznolikosti.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je suludo da se bolidi umjetno usporavaju. Ako toliki inženjeri ne mogu naći bolje rješenje onda nega ga ni ne traže. F1 treba uvijek biti najbrža što može biti po meni.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takva brzina i dobro utrkivanje jednostavno fizički nije moguća. Zadnjih godina svjedočimo najbržim bolidima ikad, a rezultat svega je malen broj pretjecanja, uspavanke itd.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A da malo promisli kako je ova staza “losa” i sve slicne…sektori sa sporim i srednje brzim zavojima prije ravnice cine pretjecanja jedva mogucima jer se ne mozes zalijepit na bolid ispred. Sochi zadnji sektor, Catalunya itd…na svakoj se mora bit preko sekunde brzi da bi se proslo
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Preveliki su bolidi i to je 90posto problema jer ta veličina najviše utječe na pračenje i obavezno vratit doljevanje zbog taktike.i kad bi uz to napravili drugačije vrste guma imali bi revoluciju F1
1
2