F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Brawn: VN Meksika nam je pokazala da nam što prije trebaju aero pravila za 2021.

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Motosport direktor Formule 1 Ross Brawn je izjavio kako je ovogodišnja VN Meksika dokaz kako nam što prije trebaju aero regulacije planirane za 2021.

Prošlotjedna utrka je izgledala kao da će imati krajnje zanimljiv rasplet utrke, s obzirom da su vodeći bili na različitim strategijama – Lewis Hamilton u vodstvu, a iza su se nalazili Sebastian Vettel, Valtteri Bottas i Charles Leclerc.

Međutim, na kraju nitko od njih nije došao ni blizu pretjecanja, unatoč velikoj razlici u životnom vijeku guma.

Brawn je rekao kako to dokazuje da je i dalje teško vozačima da se prate međusobno, unatoč aero promjenama koje su uvedene za 2019.

„Šteta što nije bilo previše borbe na stazi, pogotovo među vodećima s obzirom da je sve bilo na mjestu da dobijemo zanimljivu borbu koja bi se vrtjela oko potencijalnog dvoboja između Mercedesa i Ferrarija na stazi na kojoj je pretjecanje itekako moguće.

Međutim, još jednom smo vidjeli da kad su bolidi i vozači podjednaki, da onda postaje teško ne samo prestići bolid ispred, već približiti mu se uopće.

Dolazak preblizu na nekoliko krugova može značiti da ćete si uništiti gume, što uzrokuje to da se vozači udalje i daju im prostora da se oporave prije nego što krenu ponovno u kraći napad.

To nije ništa novo, ali ponovno potvrđuje da postoji potreba za promjenama u regulacijama da se omogući bolidima da se bore u neposrednoj blizini.“

– Ross Brawn

„Promjena je potencijalno blizu, barem na papiru, s obzirom da za nekoliko dana, FIA-ino Svjetsko Motosport Vijeće odlučuje o paketu regulacija za 2021., koje smo prezentirali zajedno s FIA-om.“

– Ross Brawn

Velike momčadi F1 su pritiskale za što manje promjena, dok je na posljednjem sastanku za 2021. Christian Horner predložio da se nova pravila odgode za 2022. kako bi se omogućilo više vremena da se pravila usavrše, a u isto vrijeme da daju ograničenju budžeta za 2021. vrijeme prilagodbe.

Ali Brawn je inzistirao kako ne bi trebalo biti odgode.

„Nova aero konfiguracija je razvijena kako bi se smanjio negativni učinak praćenja drugog bolida.

Preticanja i borbe su lake kad je razlika u vremenima krugova 1-2 sekunde, ali kad je ta razlika manja, nema šanse.

Prijedlozi o odgodi uvođenja regulacija su frustrirajuće jer situacija se pogoršava svake godine s trenutnim bolidima.

Koliko prilika smo izgubili da vidimo bliske borbe? Ovu nedjelju ih nije bilo puno, unatoč karakteristici staze i uvođenju dodatne, treće DRS zone.

Ako čak ni ovi atributi ne proizvedu blisku borbu, vrijeme je da reagiramo.

Ne radi se o promjeni promjene radi, uložili smo puno truda u razvoj ovih novih regulacija zbog dugoročnih interesa ovog sporta.“

– Ross Brawn

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
148 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Jos veci problem je kada svi od 7. mjesta pa nadalje, u 15 krugu kasne cijeli ulazak u boks za 6. mjestom i to neovisno na kojoj se stazi nalaze. 😞



    13

    1
  2. Mercedes Tomislav43 Prikaži

    Vrijeme je za promjene definitivno…



    5

    0
  3. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Ljubazno molim malo manje lijenosti u prevođenju.

    Riječ regulacija se na hrvatskom koristi u kontekstu grijanja. U sportu su to pravila ili pravilnik.



    2

    7
  4. Mclaren AlkY Donator Prikaži

    Sta bi tek bilo da nema DRSa ? Nisam neki obozavatelj DRSa ali bojim se da bez istoga bi na prste mogli nabrojati pretjecanja kroz cijelu sezonu ( a da to nije bolid koji je 3 sek brzi od onog ispred ).



    5

    1
  5. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    A da malo promisli kako je ova staza “losa” i sve slicne…sektori sa sporim i srednje brzim zavojima prije ravnice cine pretjecanja jedva mogucima jer se ne mozes zalijepit na bolid ispred. Sochi zadnji sektor, Catalunya itd…na svakoj se mora bit preko sekunde brzi da bi se proslo



    4

    0
  6. Preveliki su bolidi i to je 90posto problema jer ta veličina najviše utječe na pračenje i obavezno vratit doljevanje zbog taktike.i kad bi uz to napravili drugačije vrste guma imali bi revoluciju F1



    1

    2