F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Leclerc nezadovoljan svojom utrkom i strategijom

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Charles Leclerc je u današnju utrku krenuo s pole pozicije, a završio je izvan pobjedničkog postolja. Za to mu čak nije kriv ni start kojeg se pribojavao zbog dugačkog pravca, nego ponajprije loša strategija, ali onda i pogreška u boksu i nekoliko njegovih pogrešaka na stazi.

Na upit je li strategija krivac za loš rezultat, Charles je odgovorio:

“To nije jedini odgovor. Mislim da drugi stint bio nije bio tako dobar. Nisam se osjećao dobro na drugom setu medium guma, na prvom sam imao puno bolji osjećaj. Moramo to proanalizirati i vidjeti što je pošlo po krivu.”

“Kad smo ušli na promjenu prvi put jako rano – morali smo se obvezati na dva zaustavljanja. Drugi su se odlučili na jedno zaustavljanja i tada je bilo jako teško.”

Novinari su htjeli znati kad je donesena odluka o dva zaustavljanja:

“Mislim da smo se htjeli zaštiti od Albona, a i da izbjegnemo pregrijavanje jer je ovdje to jako veliki faktor. Htjeli smo imati poziciju na stazi i ne biti iza. U tom trenutku smo očekivali da će i drugi imati takvu taktiku, što nije bio slučaj.”

“Mislim da još imam posla, pogotovo u utrci. Kad vidite tendencije zadnjih par tjedana, dobro, ovdje strategija nije bila dobra, ali sam trebao javiti na radio da želim nešto i biti odlučniji oko toga. Trebao sam pomoći ekipi da odabere bolju opciju, što je Seb učinio. Moram naučiti nešto iz toga. Nadam se da će to doći s vremenom.”

Charles Leclerc

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3340 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. a kaj reći…cvil cvil cvilex !
    je zahvali se ruedi i slušaj ga još koji put. taj frajer sigurno zna….što treba mercedesu



    9

    21
  2. Kimi Raikkonen 7 kircan Prikaži

    Zato on stalno prica te interne stvari. To se posle trke resi na jedan ili drugi nacin a ne ovako da prica novinarima.



    6

    6
  3. iritantan mladić kojeg je ružno slušat ili čitati izjave



    7

    14
  4. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …eh da, bojali se RB-a a na kraju ih (kao i obično) ‘poseksao’ Merc…niti ham, ni seb ni charles nisu na tri treninga ni prismrdili hardu ako se ne varam, ne znam za botasa a on traje li ga traje…onako laički s fotelje ima par faktora, mislim da je jedan kiša što je prala stazu u međuvremenu (isto kao i u japanu staza se gumirala a opet nisu naučili lekciju neki koji sa prometnim semaforom dijele boju na vrhu istog), drugo je nemogućnost vožnje harda 50 krugova na treningu iako je to izvedivo na 2 ali tko bi se u to upuštao…treće je pila naopako od RB-a i Merc-a o ‘brzini ‘ svih ostalih (čitaj crveni) dok su oni jadni sa slomljenom nogom na magarcu koji ima proljev i ne vidi mrkvu ispred sebe…iako je seb rekao da su to sve gluposti nije ni on vjerovao u trajnost harda…seba je htjeli ne htjeli koštalo 2,5s cca mačevanje sainza i gaslya a charles je pokrivajući albona izgubio sve…max se vratio svojim starim navikama i opet ne vidi ništa osim sebe…to mu je u prošlosti donosilo puno lijepih rezultata za protivnike pa nadam se da će shvatiti ranije ovaj put…opet merc u čistom zraku nedodirljiv, i tako već 6g, čim moraju nekog slične brzine pratiti a vruće je ili visoko ili nešto slično problemi…šteta za Mcl, bravo perez, ricciardo …



    4

    1
  5. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Ne vidim nikakvu lošu strategiju. Albon je imao ozbiljan tempo i moralo ga se uzeti u obzir. A da je Leclerc odbio strategiju i ostao na stazi, onda bi vjerovatno Vettel pokrivao Albona. I šta da se onda desi da Vettel bolje odvozi taj drugi stint (što nebi bilo iznenađenje, jer obično ima bolji tempo u utrci) i pobijedi sa dva zaustavljanja? Bilo bi da ga je Ferrari opet sjebao, jer su “bolju” strategiju dali drugom vozaču… Da nije bilo greške u boksu mogao je možda uhvatiti Bottasa. I ovako mu je bio blizu.



    6

    1
  6. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Ako je Ferrari htio bit ispred, zasto onda nisu i Hama pokrivali sa Vettelom.. Vjerujem da imaju jedan sastanak za strategiju a ne sa svakim vozacem posebno..
    Opet, jedno je dogovorit strategiju i provest ju u djelo ali se dosta cesto izgube kad se neki faktor promjeni (ima ih hrpa) i onda im treba previse vremena da se odluce za nesto a znamo sto duze vijecas, to losije izaberes..
    Tesko je sa strategijom kada ekipe protiv kojih se borite imaju asa u rukavu u vidu boljeg cuvanja guma..



    1

    1
    • Ferrari s Vettelovom taktikom nije skoro ništa zeznuo. Jer ako gledaš Bottasa u istom bolidu kao i Hamilton, profitirao je dosta u odnosu na njega, a imao je istu taktiku kao i Vettel.



      1

      0
      • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

        Nespretno sam to ispalo.. Nisam aludirao da je nesto zeznuto cak smatram da je bolje da je osto duze jer ne vjerujem da bi osto ispred Bottasa da je otiso u box kad i Hamitoni cak da je izaso ispred njega.. Eventualno ovo sto kaze kolega, moga je malo radnije uc u box da izbjegne guzvu..


        0

        0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Tesko je sa strategijom kada ekipe protiv kojih se borite imaju asa u rukavu u vidu boljeg cuvanja guma.

      Upravo.
      Koliko god Ruedu & Co smatrali diletantima, jučer je Benz bio daleko bolji sa gumama (i sa žutim i bijelim).
      Kao i Red Bull.
      Ferrari je imao sreće jer je Max sebi napravio to što je napravio.
      A da je Vettel odmah pokrio Hamiltona, mislim da bi ga pred kraj trke Hamilton uhvatio bez problema.



      3

      0
    • Jim Clark Vettel-Ferrari Donator Prikaži

      Vettel nije mogao imati bolju taktiku, eventualno s 2 kruga ranijim ulaskom u boks bi izgubio nešto manje vremena jer bi izbjegao borbu Sainza i Gaslya, a moguće da bi izašao ispred Albona u tom slučaju i imao čist zrak ispred Sebe. Ali čisto sumnjam da bi i u tom slučaju izašao kao pobjednik na kraju.

      Da je pratio Hamiltona izašao bi vrlo vjerojatno iza njega i zaostatak na kraju bi bio 10-15sec između njih dvojice. I da je nekim slučajem izašao ispred Hamiltona, a sumnjam da bi jer je Hamilton imao jako dobar outlap, teško da bi na H gumama sačuvao poziciju do kraja. Na H gumama Mercedes je druga liga za Ferrari, budimo realni.



      4

      0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Doduše i to stoji.
        Veća je vjerovatnoća da bi izašao iza njega.
        Ja sam pričao o eventualnom scenariju da je kojim slučajem izašao ispred njega.



        3

        0
      • Hamilton nije ni svjestan koliko moze zahvaliti pitwallu na tako ranom ulasku u box. Jer to je definitivno bilo prerano za Ferrari.
        Da je kojim slučajem Vettel ušao prije Hamiltona u box izašao bi i ispred njega. A smatram da ga Hamilton ne bi uspio prijeći unatoč puno boljem čuvanju guma.
        Čisto zato jer bi u početku kad su na Ferrariju gume još svježe imali sličan race pace. Uz to, Mercedes se pregrijava kad mora pratiti bolid.
        Tako da do kad bi Ferrariju ‘otišle’ gume, Hamilton ne bi mogao biti toliko brži da ga prođe. Vidjelo se na Bottasu, dostigao je Vettela relativno lako, ali se motor pregrijavao i mogao je stisnuti tek svaki drugi krug, a uz veliku brzinu Ferrarija na pravcu, vrlo teško ih je preteći. Mislim da bi izgledalo kao u Japanu, no čak smatram da bi se tu Vettel lakše branio.


        0

        0
  7. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Moraju poraditi na strategiji, ali pravi problem su gume. Hamilton da vozi na 20 krugova starijim gumama ne bi bilo razlike između njega i Ferrarija. Zašto je to tako ? Ostaje na ekipi iz Ferrarija da doradi bolid za iduću sezonu da napokon mogu konkurirati Mercedesu zaozbiljno.



    2

    0