Verstappenu pole position za Veliku nagradu Meksika

Izdvojeno

Jelena Benger

Prije 4 godina 4 min 60 komentara

Max Verstappen će sutrašnju Veliku nagradu Meksika krenuti s prve startne pozicije. Pole position je osvojio s vremenom 1’14.758. Iza njega će na startu biti Charles Leclerc iz Ferrarija. Iz drugog startnog reda će krenuti Sebastian Vettel iz Ferrarija i Lewis Hamilton iz Mercedesa.

Mercedesov Valtteri Bottas se razbio u posljednjem zavoju dok je vozio svoj posljednji brzi krug.

Q1

Prvu kvalifikacijsku rundu u Meksiku otvorio je George Russell iz Williamsa. On i njegov momčadski kolega Robert Kubica su neko vrijeme sami kružili po stazi. Trebalo je četiri minute da i drugi vozači iz sredine poretka krenu po inicijalne krugove. Prvo mjereno vrijeme je postavio Kubica (1’20.313). Žutu zastavu je izazvao Haasov Romain Grosjean kada se izvrtio u prvom zavoju, ali je nastavio dalje.

Od vozača iz top tri momčadi prvi je vrijeme postavio Sebastian Vettel iz Ferrarija (1’16.859). Brži od njega je bio Alxander Albon iz Red Bulla s 1’16.175. Između njih su se ugurali Leclerc i Hamilton, a nakon toga je Max Verstappen završio krug skočio je na prvo mjesto s vremenom 1’15.949. Pet minuta do kraja Q1 u zoni ispadanja su bili Stroll, Russell, Kubica, Magnussen i Grosjean.

Po drugu rundu brzih krugova krenuli su svi osim šestorice vozača iz najbrže tri momčadi ocijenivši da sigurno prolaze u Q2. Odlično vrijeme je napravio Daniil Kvyat čime se ugurao na šesto mjesto. Ni jedan od vozača iz zone ispadanja se nije uspio spasiti. Tako da u Q2 nisu prošli Lance Stroll iz Racing Pointa, Kevin Magnussen i Romain Grosjean iz Haasa te George Russell i Robert Kubica iz Williamsa.

Q2

Drugu kvalifikacijsku rundu su otvorili Toro Rossovi vozači na medium gumama. Na medium gumama su izašli i svi vozači iz vrha poretka. Ferrarijev Sebastian Vettel je bio brži od Lewis Hamiltona s 1’15.914, Leclerc se ugurao između njih, kasnije je Verstappen došao do drugog mjesta s dvije desetinke zaostatka za Vettelom. Vozači iz sredine poretka koji su do tog trenutka bili u prvih deset su vozili s najmekšim gumama. U zoni opasnosti od ispadanja prije druge runde brzih krugova su bili Sainz (medium), Giovinazzi (soft), Raikkonen (soft), Gasly (medium) i Kvyat (medium).

Po drugu rundu brzih krugova krenuli su svi vozači. Ovoga puta cijela sredina poretka na softu, a vrh izmiješano. Vrh poretka će ipak startati na mediumu, s obzirom na to da su Red Bullovi i Ferrarijevi vozači odustali od kruga. Mercedesovi vozači su zauzeli prvo i drugo mjesto, Hamilton je bio brži s vremenom 1’15.721. Carlos Sainz iz McLarena se probio na šesto mjesto, a Lando Norris na sedmo.

U Q3 nisu prošli Sergio Perez iz Racing Pointa, Nico Hülkenberg i Daniel Ricciardo iz Renaulta te Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi iz Alfa Romea.

Q3

Treću kvalifikacijsku rundu je otvorio Lando Norris, no ubrzo su krenuli i drugi vozači da pa je na stazi nastala gužva. Vremena su se brzo mijenjala najprije je najbrže vrijeme postavio Bottas, pa Hamilton i Vettel, a brži od svih njih je bio Max Verstappen s 1’14.910. Charles Leclerc se ugurao na drugo mjesto s desetinkom zaostatka.

U izlaznim krugovima za posljednju rundu brzih krugova ponovno je nastala gužva. Alexander Albon i Charles Leclerc uspjeli su proći ciljem prije Bottasove nesreće, ali nisu uspjeli popraviti svoja vremena.

Valtteri Bottas je izgubio kontrolu na izlasku iz pretposljednjeg zavoja, zabio se u zid, ostao bez suspenzije pa mu se bolid pod velikom brzinom odsklizao u barijere. Bottas se javio na radio, ali je zvučao šokiranim.

Verstappen je prošao ciljem prije nego što su se pojavile žute zastave i postavio konačno najbrže vrijeme. Drugi je ostao Leclerc, treći Vettel, a četvrti Hamilton. Albon je ostao peti, a Bottasu je vrijeme od prije bio dovoljno za šesto mjesto. Najbolji od ostali ponovno je bio Carlos Sainz iz McLarena, osmi je bio njegov momčadski kolega Lando Norris, deveti i deseti su bili Toro Rossovi vozači, Daniil Kvyat ispred Pierra Gaslyja.

Utrka se vozi sutra u 20:00 sati po hrvatskom vremenu.

PozicijaVozačMomčad/MotorZaostatak
1.Max VerstappenRed Bull/Honda1m14.758s
2.Charles LeclercFerrari0.266s
3.Sebastian VettelFerrari0.412s
4.Lewis HamiltonMercedes0.504s
5.Alexander AlbonRed Bull/Honda0.578s
6.Valtteri BottasMercedes0.580s
7.Carlos Sainz Jr.McLaren/Renault1.256s
8.Lando NorrisMcLaren/Renault1.564s
9.Daniil KvyatToro Rosso/Honda1.711s
10.Pierre GaslyToro Rosso/Honda1.828s
11.Sergio PerezRacing Point/Mercedes1.929s
12.Nico HulkenbergRenault2.127s
13.Daniel RicciardoRenault2.175s
14.Kimi RaikkonenAlfa Romeo/Ferrari2.209s
15.Antonio GiovinazziAlfa Romeo/Ferrari2.511s
16.Lance StrollRacing Point/Mercedes3.307s
17.Kevin MagnussenHaas/Ferrari3.678s
18.Romain GrosjeanHaas/Ferrari3.841s
19.George RussellWilliams/Mercedes4.065s
20.Robert KubicaWilliams/Mercedes5.421s

Odgovor

60 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Bravo Max! Sutra ce jako biti bitan slipstream na startu jedva cekam



    3
    1

    2
  2. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    “A evo i vozač s najmanje stresa u Formuli 1.”

    Prasnuo sam u smijeh zajedno s Novakom i Vetmom. :D

    Što drugo reći za vozača kojemu je mjesto plaćeno bez obzira je li prvi ili zadnji, postalo je pomalo sramotno gledati ovu formu Strolla…



    24
    24

    0
  3. Ferrari
    goran181 Donator Prikaži

    Odlične kvale! Svaka čast Max.

    Zasto se njegovo zadnje vrijeme uzelo u obzir ako je bila dupla žuta zastava? Ukoliko se ne varam Max je bio iza Seba koji je svoj krug napustio.. Lako je moguće da popije i neku kaznu…



    4
    4

    0
    • Ferrari
      miki the pirate Donator Prikaži

      I meni nejasno… nadao sam se da će prikazati njegov krug za pole al’ niš od toga… a malo sam se stisno za F1TV… jbg



      1
      1

      0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Bilo je kasnije onih par zavoja prije nego je doletio do Bottasa kad je snimka usporila .. Bit cu ugodno iznenadjen ako ne nadje neko objasnjenje koje ga oslobadja.. Mozda kasne zastave kao iz slucaja s Bottasom i njegovom crvenom zastavom..



        2
        2

        0
    • Lewis Hamilton 44
      Luka Jurić Prikaži

      Gledajući na slične incidente, mogao bi dobiti kaznu (čini mi se da je Ricciardo bio dobio kaznu za sličnu stvar prošle godine, i to za vrijeme slobodnog treninga).

      Ali da, definitivno je trebao usporiti, kao što su Vettel i Hamilton ispred njega napravili (mislim da bi obojica uspjela poboljšati vremena inače, Hamilton je imao zeleni 1. sektor i ljubičasti 2. sektor)



      5
      4

      1
  4. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Max bi mogao izgubit pole, jer budalas nije usporia, dok su ham i vettel to napravili a obojica su isto poboljsavali svoje vrijeme (mislim da je vettel ima vrijeme za pole)



    5
    5

    0
  5. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Stvarno jak krug Maxa, svaka čast.

    Bit će zanimljivo sutra, dugačak je put do prvog zavoja, a Max se mora obranit od 2 Ferraria. McLaren isto jako dobro ide, pre sretan sam. A i lijepo je malo odmoriti malo od Mercedesa u ovim procedurama nakon kvalifikacija. Mogao bi se naviknut.



    4
    3

    1
  6. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Čestitke Maxu mada mislim da mu grid kazna ne gine. Bravo McLareni!



    7
    7

    0
  7. Max Verstappen
    F1ST Prikaži

    Botass je najveci panj u F1….



    4
    -7

    11
  8. Ferrari
    ferrari1984 Prikaži

    Za Maxa kazna čista kao suza…
    Svi odustali od kruga, a on pametnjakovic poboljšao vrijeme….
    5 mjesta grid penalty…



    12
    12

    0
  9. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Svaka cast max na prvom krugu u q3 i na poleu.

    Zbog drugog kruga plus 3 mjesta minimum jer za ovakve stvari su svi u zadnjih par godina dobivali kazne, osim maxa i hama.

    Bravo mclaren i torro rosso, katastrofa renault, haas i stroll.

    Dali bottasov udes znaci krsenje parc fermea i start iz pitlanea, ako se ne varam kubica je to imao u japanu.



    5
    2

    3
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Upravo sam pogledao highlightse kvala i da nadodam i ham je poboljsao vrijeme, nakon bottasovog crasha, jedino sto je on bio direkt iza pa mozda nije bilo zastava.



      1
      0

      1
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Nije bilo zastava jer nisu stigli reagirati. A kao drugo, imao je toliko volje vrijememod prijašnjeg da je i sa toliko lošijom zadnjim sektorom poboljšao vrijeme.


        0
        -5

        5
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Ovdje po mom misljenju ne predstavlja problem ako je netko usporio ali svejedno postavio vrijeme brze nego prije jer je imao prednost do tada, vec cinjenica sto su i ova usporavanja kod zutih zastava siva zona i na kraju je potrebno samo da se vidi da je na telemetriji pusten gas pa sudci odlucuju kad je tko dovoljno ili ne usporio a nigdje nema kvantificirano koliko je to dovoljno.

          Recimo da kvantificiraju obicnu zutu sa 2 desetinke, duplu sa pola sekunde, itd mozda bi se jasnije vidjelo tko je sta napravio i samim time jel kazna ili ne.

          Isti je problem i sa vsc-om i tom deltom jer tu bi bilo jako jednostavno ko i u drugim serijama ogranicit da imaju par sekundi da spuste brzinu na npr 80 kmh i onda da do kraja vsc-a voze tom brzinom, naravno trebalo bi jasno postaviti odredbe kad se to gleda sa olakotnim okolnostima.

          Nazalost danasnja formula ima previse sivih zona kad je u pitanju donosenje odluka i sprovodjenje istih, nesto kao i nase drustvo.



          1
          1

          0
        • Ferrari
          ferrari1984 Prikaži

          Ili si daltonista ili nisi imao naočale dok si gledao prijenos…



          3
          3

          0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Mislim da je i Ham digo gas kad je vidio Bottasa .. Barem mi se tako ucinilo u prijenosu.. Nisam gledo onboard ali vise naginjem tome da je usporio..



        1
        1

        0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Renault je vjerovatno završio na skoro idealnom mjestu za njih, jer mogu birati gume. Samo da se Perez nije uvalio ispred. Ali i ovako su na dobrom mjestu, što se tiče strategije.



      2
      2

      0
      • Alpine
        Alpine Prikaži

        Da, dobili su vozači naredbu da prekinu svoje brze krugove i uspore, sad mogu birati gume.



        1
        1

        0
      • Michael Schumacher
        ZJ11 Prikaži

        Sve stoji, katastrofa je u tome da oni kao tvornicka momcad nebi trebali imati problema da udju u q3



        1
        1

        0
        • Alpine
          Alpine Prikaži

          @ZJ11, vjerovatno ne znaš, pronašli su u oba bolida veliko onečišćenje u sistemu hlađenja, tako da su imali veliki problem i morali mijenjati sve tekućine i uopće nisu vozili P3 prije kvalifikacija. Tako da nije katastrofa, nego su uletjeli direktno na kvalifikacije bez pripreme u P3 kao sve ostale momčadi, da je bilo sve u redu ušli bi u Q3.



          1
          0

          1
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Cijelu sezonu se muce samo je razlika u pojedinim tipovima staze dali je to vise ili manje. Katastrofa je sto su prosle godine bili puno bolji a za razliku od ovih naprijed imaju vise prostora za napredak a oni imaju veci zaostatak.

          Ovo je kritika jer bi volio da se bore za postolje a oni ne mogu u q3 proc bez problema na 90% staza. I zbog toga ce se vjerovatno povuc ako 2021 ne pogode bolid sto ce bit steta za F1.


          0
          0

          0
  10. Marlboro
    dt213138 Prikaži

    Hahah znaci nista od kazne za Verstappena, FIA – smijurija, navodno mini-sektori pokazuju da je usporio, a covjek je sam rekao poslije kvala da nije pustao gas.



    9
    9

    0
  11. Fernando Alonso 14
    alonso5 Donator Prikaži

    Jel sutra samo Mercedesi startuju na mediumu!?


    0
    -1

    1
  12. ZX10R Prikaži

    Čestitke maxu !
    Mogla bi biti zanimljiva utrka sutra
    Sretno svima


    0
    -1

    1
  13. Stefan Bellof
    mario550 Prikaži

    Odlicna voznja Maxa , no sutra je gotovo nemoguce sa na srartu u utrci do prvog zavoja ostane uspred Ferrarija.
    Biti ce Siting Duck i upravo zbog toga ocekujem zanimljiv takticki obracun .


    0
    -2

    2
  14. Rover
    zjurina Prikaži

    Svaka čast Maxu na brzini – zbilja je strašno brz.

    Ali i bezobrazno samouvjeren i bezobziran, plus nepošten.

    S druge strane… u svakom slučaju boli ga kuki … Išao je na foru APP, i prošlo je.

    Nije on kriv. KRIVI SU SUCI, KOJI SU TEŠKE BUDALE !

    iIma slika na Forumu: https://pbs.twimg.com/media/EH086l3XkAATx5t?format=jpg&name=large

    gdje se kristalno jasno vidi žuta zastava dobrih tridesetak metara ISPRED NJEGA.



    2
    2

    0
  15. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    kvale gledao nisam.
    rezultatima oduševljen – pp, albon peti, tr u q3.
    kako čitam max nije poštivao žute zastave. očekujem kaznu. iskreno, nerealno mi je bilo po trenutnoj formi da budemo na pp.



    1
    1

    0
  16. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Jedini nije usporio u zadnjem krugu i zato je najbrži. Vjerujem da bi, da su završili krug, oba Ferraija bili ispred njega. Kaznu je zasluženo dobio ali ne može FIA bez cirkusa. Imaju sve telemetrije, sve delte, mali milijun kamera i oni prvo kaže sve ok i onda tek nakon što Max prizna mu daju kaznu.

    Inače, pole position vrijeme ove godine skoro isto kao i prošlogodišnje, 0.001 razlike.

    Ham sutra penzionerski do postolja i naslova.



    3
    1

    2
  17. Clay Regazzoni
    Ber Prikaži

    Ver je prošao ciljem prije nego se pojavile žute zastave?!?
    Čemu kazna onda?



    1
    -4

    5

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.