F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vettel najbrži na drugom treningu u Meksiku

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sebastian Vettel u Ferrariju bio je najbrži na drugom slobodnom treningu za VN Meksika na stazi Autodromo Hermanos Rodriguez. On i Max Verstappen bili su jedini vozači s vremenom ispod 1:17, a Red Bullov Nizozemac je kasnio desetinku za Nijemcem.

Drugi Ferrari Charlesa Leclerca bio je treći najbrži s nešto manje od pola sekunde zaostatka za Vettelom, dok su iza njih ostala dva Mercedesa, Bottas sa šest, a Hamilton s devet desetinki sporijim vremenom.

Najbolji od “ostatka” bili su vozači Toro Rossa – Daniil Kvjat je bio šesti s 1.1 sekundom zaostatka za najbržim vremenom, a dvije desetinke iza bio je Pierre Gasly, jedini osim Albona čije najbrže vrijeme nije postavljeno softu, nego na mediumu. Carlos Sainz je bio osmi ispred Nice Hulkenberga i drugog McLarena Landa Norrisa.

Iza njih su se smjestila dva Racing Pointa ispred Renaultova Daniela Ricciarda, a onda smo imali izmiješane vozače momčadi s Ferrarijevim motorima, Haasa i Alfa Romea. Na začelju su ostala dva Williamsa, Russell ispred Kubice kojem je ovo bio prvi nastup vikenda nakon što je Nicholas Latifi zauzeo njegovo mjesto na prvom treningu. Najsporije vrijeme ostalo je ono Albonovo jer je Tajlanđanin na početku treninga razbio Red Bull i tako prerano završio svoj današnji program.

Vozače je ovog puta dočekala potpuno suha staza, stoga nismo dugo čekali na prve vozače na stazi. Temperature su bile nešto više na prvom treningu, vjetar je pojačao za otprilike 3 km/h, a vlaga se spustila za 17%. Prva vremena postavio je Alfin dvojac, Raikkonen i Giovinazzi, no to nisu bila reprezentativna vremena, bila su iznad 1:20.

Prva značajnija vremena vidjeli smo od Ferrarijevih vozača – Vettel je postavio 1:17.960, čime je bio brži nego na prvom treningu, a Leclerc je bio dvije desetinke sporiji od timskog kolege. Dodatnu desetinku kasnio je Verstappen, a iza njega su bila dva McLarena, Sainz i Norris. Mercedesi su nešto duže čekali na izlazak na stazu i brze krugove.

Desetak minuta nakon početka treninga vidjeli smo izvrtanje Charlesa Leclerca u prvom zavoju, a zatim smo 16 minuta nakon početka vidjeli drugu crvenu zastavu vikenda. Krivac je bio Alexander Albon koji je u zavoju 7 proklizao i završio u zidu, čime je pošteno oštetio svoj RB15 te završio svoj dan dosta ranije od planiranog. Snimku izlijetanja možete pogledati OVDJE.

Prekid je trajao desetak minuta, a vozači su nestrpljivo čekali zeleno svjetlo na izlazu iz boksa. Bottas je isprobavao najtvrđu, hard gumu i pritom izgubio bolid na ulazu u stadionsku sekciju. Blokirao je kotač u 12. zavoju i izvrtio se, no bez većih posljedica. Brojni su vozači kratili prvi zavoj, ali također bez značajne štete.

Na vrhu su postavljena neka zanimljiva vremena – Max Verstappen je uspio odvoziti identično vrijeme kao i Vettel, a na treće mjesto se sa samo 43 tisućinke sporijim vremenom ugurao Pierre Gasly.

Leclerc je nakon toga na soft gumama odvozio osam desetinki brže vrijeme od Vettelovog, ali nije se dugo zadržao na vrhu – Nijemac je prvi otišao ispod 1:17 i vremenom 1:16.607 vratio vodstvo s nešto manje od pola sekunde bržim vremenom od Leclerca. Verstappen je uspio razdvojiti Ferrarije desetinku sporijim vremenom od Vettela, dok su dva Mercedesa ostala s relativno velikim zaostatcima, Bottas je kasnio šest, a Hamilton čak devet desetinki.

Kao što to obično biva na drugom treningu, uslijedili su sporiji krugovi, odnosno simulacije utrke, stoga u nastavku nije bilo bitnijih promjena u poretku jer su svi bili fokusirani na isprobavanje različitih guma i postavki bolida. Potrošnja guma mogla bi biti jedan od faktora zanimljivosti utrke, mnogi su se vozači žalili na degradaciju tijekom tih simulacija.

Na samom kraju treninga novo izvrtanje imao je Charles Leclerc, ovog puta u zavoju 8, no kao i ranije, bolid je ostao neoštećen.

Treći slobodni trening počinje sutra u 17 sati po hrvatskom vremenu.

# Vozač Momčad Vrijeme Zaostatak Krugovi
1 5 Sebastian Vettel FERRARI 1:16.607 35
2 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 1:16.722 +0.115s 37
3 16 Charles Leclerc FERRARI 1:17.072 +0.465s 34
4 77 Valtteri Bottas MERCEDES 1:17.221 +0.614s 39
5 44 Lewis Hamilton MERCEDES 1:17.570 +0.963s 35
6 26 Daniil Kvjat SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1:17.747 +1.140s 40
7 10 Pierre Gasly SCUDERIA TORO ROSSO HONDA 1:18.003 +1.396s 39
8 55 Carlos Sainz MCLAREN RENAULT 1:18.079 +1.472s 38
9 27 Nico Hulkenberg RENAULT 1:18.261 +1.654s 23
10 4 Lando Norris MCLAREN RENAULT 1:18.349 +1.742s 36
11 18 Lance Stroll RACING POINT BWT MERCEDES 1:18.362 +1.755s 38
12 11 Sergio Perez RACING POINT BWT MERCEDES 1:18.366 +1.759s 34
13 3 Daniel Ricciardo RENAULT 1:18.380 +1.773s 34
14 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:18.681 +2.074s 37
15 8 Romain Grosjean HAAS FERRARI 1:18.766 +2.159s 37
16 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 1:18.889 +2.282s 46
17 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 1:19.306 +2.699s 37
18 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 1:19.968 +3.361s 36
19 88 Robert Kubica WILLIAMS MERCEDES 1:20.180 +3.573s 37
20 23 Alexander Albon RED BULL RACING HONDA 1:21.665 +5.058s 5

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
696 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Bravo bravo Honda,stivo od prosle godine od Renaulta,hvala Renaultu za tajne!!!!


    0

    1