Radovi na zračnom tunelu usporili razvoj Renaultovih bolida

Izdvojeno

Filip Petković

Prije 5 godina 2 min 3 komentara

Renault F1 ušao je u sezonu 2019. sa velikim ambicijama. Akvizicija Daniela Ricciarda i daljnji razvoj bolida trebali su biti temelj za učvršćivanje četvrte pozicije u konstruktorskom poretku i dodatno smanjivanje razlike za najboljima. Danas, četiri utrke prije kraja sezone, situacija je puno drukčija od planirane. Zaostatak za četvrtoplasiranim McLarenom, momčadi koja koristi njihove pogonske jedinice, iznosi 34 boda, a posljednji rezultati ne pokazuju da bi se ta razlika mogla smanjiti do kraja sezone.

Usprkos dobroj formi pokazanoj neposredno nakon završetka ljetne stanke i odličnog rezultata u Monzi (Ricciardo 4, Hulkenberg 5.), dolaskom na staze koje stavljaju veći naglasak na aerodinamički razvoj bolida na vidjelo su izašli problemi koji muče tvorničku momčad francuskog proizvođača motora. U posljednje tri utrke njihovi vozači sakupili su samo 11 bodova (od toga je 8 ostvario Ricciardo na VN Japana) te se značajno povećala njihova razlika u odnosu na McLaren.

Jedan od mogućih uzroka slabijeg razvoja bolida tijekom sezone naveo je šef momčadi, Francuz Cyril Abiteboul, u intervjuu za Motorsport:

“Znamo koji je problem. Prednja krila su jako osjetljiva, način na koji ona udaraju u ostatak bolida i u tlo, i puno smo toga razumjeli kroz testove u našem zračnom tunelu. Međutim, mi smo morali zatvoriti naš zračni tunel na neko vrijeme prije i poslije ljetne pauze, što znači da smo izgubili gotovo mjesec dana njegova korištenja usred sezone.”

“Nažalost, to je usporilo naš razvoj nekoliko projekata, ali morali smo poboljšati naš zračni tunel kako bi u konačnici došli na razinu na kojoj želimo biti. Ta investicija je bila planirana, to je stvar koja se povlači još iz vremena prethodne vlasničke strukture koja je vrlo malo ulagala u njegov razvoj. Odgađali smo te radove koliko smo mogli, ali u jednom trenutku smo morali presjeći.”

“S obzirom da se 2021. godina brzo približava, moramo biti spremni na sve, makar to značilo žrtvovanje razvoja ovogodišnjeg bolida.”

– Cyril Abiteboul

Odgovor

3 komentara

  1. Fernando Alonso
    tomidix Prikaži

    Sve je to u redu, ali nešto mi ne štima oko tog Squirrela Abiteboula..
    Da mi je još jednom vidjeti g. Flavia Briatorea na njegovom mjestu.. znam znam, Singapur 2008… sve mi je to jasno.. ali čovjek ima nešto.. a to nije samo karizma..



    1
    -1

    2
  2. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Pas mi je pojeo zadaću.



    2
    2

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.