F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Radovi na zračnom tunelu usporili razvoj Renaultovih bolida

Filip Petković

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault F1 ušao je u sezonu 2019. sa velikim ambicijama. Akvizicija Daniela Ricciarda i daljnji razvoj bolida trebali su biti temelj za učvršćivanje četvrte pozicije u konstruktorskom poretku i dodatno smanjivanje razlike za najboljima. Danas, četiri utrke prije kraja sezone, situacija je puno drukčija od planirane. Zaostatak za četvrtoplasiranim McLarenom, momčadi koja koristi njihove pogonske jedinice, iznosi 34 boda, a posljednji rezultati ne pokazuju da bi se ta razlika mogla smanjiti do kraja sezone.

Usprkos dobroj formi pokazanoj neposredno nakon završetka ljetne stanke i odličnog rezultata u Monzi (Ricciardo 4, Hulkenberg 5.), dolaskom na staze koje stavljaju veći naglasak na aerodinamički razvoj bolida na vidjelo su izašli problemi koji muče tvorničku momčad francuskog proizvođača motora. U posljednje tri utrke njihovi vozači sakupili su samo 11 bodova (od toga je 8 ostvario Ricciardo na VN Japana) te se značajno povećala njihova razlika u odnosu na McLaren.

Jedan od mogućih uzroka slabijeg razvoja bolida tijekom sezone naveo je šef momčadi, Francuz Cyril Abiteboul, u intervjuu za Motorsport:

“Znamo koji je problem. Prednja krila su jako osjetljiva, način na koji ona udaraju u ostatak bolida i u tlo, i puno smo toga razumjeli kroz testove u našem zračnom tunelu. Međutim, mi smo morali zatvoriti naš zračni tunel na neko vrijeme prije i poslije ljetne pauze, što znači da smo izgubili gotovo mjesec dana njegova korištenja usred sezone.”

“Nažalost, to je usporilo naš razvoj nekoliko projekata, ali morali smo poboljšati naš zračni tunel kako bi u konačnici došli na razinu na kojoj želimo biti. Ta investicija je bila planirana, to je stvar koja se povlači još iz vremena prethodne vlasničke strukture koja je vrlo malo ulagala u njegov razvoj. Odgađali smo te radove koliko smo mogli, ali u jednom trenutku smo morali presjeći.”

“S obzirom da se 2021. godina brzo približava, moramo biti spremni na sve, makar to značilo žrtvovanje razvoja ovogodišnjeg bolida.”

– Cyril Abiteboul

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Filip Petković
Pulsmedia autor
38 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Daniel Ricciardo 3 tomidix Prikaži

    Sve je to u redu, ali nešto mi ne štima oko tog Squirrela Abiteboula..
    Da mi je još jednom vidjeti g. Flavia Briatorea na njegovom mjestu.. znam znam, Singapur 2008… sve mi je to jasno.. ali čovjek ima nešto.. a to nije samo karizma..



    1

    2
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Pas mi je pojeo zadaću.



    2

    0