F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vasseur: Nema razloga za paniku

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šef Alfe Romeo Fred Vasseur kaže da nema razloga za paniku, iako se ekipa muči pronaći tempo u zadnjih nekoliko utrka.

U Suzuki je Antonio Giovinazzi bio 11. na startnom poretku, ali je u utrci konstantno padao, kao i Kimi Raikkonen. Na kraju je Finac završio na 13. mjestu, a Giovinazzi na 15.

Od ljetne stanke Giovinazzi je bio jednom 9. i jednom 10., dok je Raikkonen ostao bez bodova. Vasseur kaže da im tempo u kvalifikacijama daje ohrabrenje za završnu fazu sezone:

“Nema razloga za paniku.”

“Bio bih zabrinut da smo sekundu sporiji [od najbliže konkurencije] u kvalifikacijama, ali to nije točno. U utrci imamo određenih problema, ali je lakše pronaći brzinu u utrci nego u kvalifikacijama. Ponekad s jednom desetinkom gore ili dolje imate osjećaj da je sve drukčije. Uvijek moramo biti pažljivi s ovim stvarima.”

“U Suzuki je kvalifikacijski tempo bio OK. Bili smo usred poretka – ispred Renaulta i ispred Racing Pointa.”

“Antonio je bio samo 2 stotinke udaljen od Q3, ili tako nešto. Ponekad ste samo 2 stotinke ispred i vi ste zvijezda.”

Vasseur kaže da ekipa još pokušava shvatiti Pirellijeve gume i kako izvući najbolje performanse iz njih:

“Teško je shvatiti što je pošlo po zlu. Mučimo se biti konzistentni tijekom cijele utrke i mislim da je to bilo tako u zadnje dvije ili tri utrke.”

“Prvi dio utrke u Japanu je bio katastrofalan. Odnosno, možda je ta riječ malo preteška, ali je bilo vrlo teško.”

“U zadnjem stintu sa soft gumama smo ponovo bili brzi i imali smo jak stint, ali to je bilo puno prekasno. Tempo u utrci nam je bio sekundu sporiji. Renault je dobar primjer. Nije ih bilo nigdje u kvalifikacijama, ali onda su napravili vrlo dobar posao u utrci. Racing Point je bio iza nas u kvalifikacijama, a u utrci su bili puno brži.”

“Moramo biti pažljivi sa zaključcima, ali mislim da se više radi o konzistentnosti u stintovima s različitim gumama nego o čistom tempu u utrci. Ponekad ste u pravom intervalu s gumama, ponekad ne, a to ovisi o stazi, temperaturama i tako dalje…”

Rezultati u utrkama

Startne pozicije

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3329 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Aj pliz nemoj s ovim 3d grafovima. Nepregledni su. Patim se nepotrebno da bi očitao jednostavne podatke.

    Ajde mi na primjer pročitaj u Francuskoj koji je bio Kimi, a koji Gio na startu.



    9

    0
  2. Michael Schumacher Boris_CRO Prikaži

    Grafove napraviti više papirnima. Hvala za tamnu podlogu, ali ako moram naginjati glavi misleći da ću bolje vidjeti….


    0

    0